Мета: перевірити рівень засвоєння учнями теми «Дружба і кохання»; розвивати мовлення учнів та їхній творчо-критичний потенціал, вміння самостійно працювати.
Контрольна робота (за оновленою програмою) з теми «Про дружбу і кохання», містить завдання 4 рівнів (початковий та середній - тести, достатній- відповіді на запитання, високий- твір на одну із запропонованих тем).
Мета: перевірити рівень засвоєння учнями теми «Дружба і кохання»; розвивати мовлення учнів та їхній творчо-критичний потенціал, вміння самостійно працювати.
І варіант
І рівень (правильна відповідь 0, 5 балів)
А) Р. Бернс; Б) Г.Гейне; В) А. Міцкевич
А) епітетом; Б) порівнянням; В) метафорою.
А) призначення поета та поезії;
Б) тугу за рідним краєм;
В) дружбу та кохання.
А) Напередодні Різдва після війни;
Б) Напередодні Різдва в часи Другої світової війни;
В) На початку Другої світової війни.
5. Головним героєм твору "Маленька книжка про любов" є
А) хлопчик Бруно; Б) хлопчик Фред; В) хлопчик Оскар.
6. Свої таємниці Фред розповідав
А) мамі;
Б) другові;
В) уявному татові.
ІІ рівень (кожна правильна відповідь по 1 б.)
А) Р. Бернс
Б) Г. Гейне
В) А. Міцкевич
Г) Ульф Старк
А) Німеччина
Б) Шотландія
В) Швеція
Г) Польща
1) "У нашій великій родині є нормальні й ненормальні"
2) "До нас прийшов новий хлопчик"
3) "Дивачка, але ти теж мені подобаєшся"
4) "Ти не можеш померти"
А) дідусь; Б) Симона; В) вчителька Гудрун Ерлінг ; Г) Ісак.
ІІІ рівень (правильна відповідь 1 бал)
Викриття Симони.
Прощання з сусідами, переїзд.
Пошуки Кільроя.
Змагання з плавання.
Поїздка в Симона іде в нову школу.
Повернення дідуся з лікарні.
Останній вечір з дідусем.
Вечеринка у Катті.
IVрівень (3 бали)
Напишіть твір- мініатюру на одну з тем:
ІІ варіант
І рівень (правильна відповідь 0, 5 балів)
1. Які поети оспівували кохання?
А) Р.Бернс, Г.Гейне, К.Галчинський;
Б) А.Маргул-Шпербер, І.Вайсглас, Р. Бернс;
В) Р.Бернс, Г.Гейне,А.Міцкевич.
2. Найкращим другом Симони у творі У.Старка «Диваки і зануди» був
А) вітчим; Б) дідусь; В) Ісак.
3. "Коли настав чудовий май..." є:
А) кохана; Б) Весняний місяць травень; В) сам автор.
4. Симона постійно дошкуляла Ісакові, тому що …
А) вважала його занудою;
Б) вважала його суперником;
В) була в нього закохана.
5. Фред та Оскар отримали догани за те, що
А) запізнились на контрольну роботу;
Б) затіяли бійку з однокласниками;
В) приклеїли гітлерівські вуса скелету.
6. Була сильна, мала кучеряве каштанове волосся, гугнявила, а коли мірялася з кимось силою рук, то завжди перемагала. Про кого сказано?
А) Мати Фреда; Б) Ельза; В) вчителька.
ІІ рівень (правильна відповідь 1 бал)
1. Поєднайте прізвище митця з назвою твору. Який він написав
А) Р. Бернс
Б) Г. Гейне
В) А. Міцкевич
Г) Ульф Старк
А) «Коли настав чудовий май»
Б) «Любов»
В) «Маленька книжка про любов», «Диваки і зануди»
Г) «Непевність»
2. Упізнай героя за реплікою.
1)"Я люблю Ельзу з нашого класу"
2) "Який сором! Соромно підказувати!"
3)"Я пишаюся і тато буде пишатися, коли довідається про це..."
4)"Дякую, що ти мене захистив"
А) мама; Б) Фред; В) вчителька ;Г) Ельза.
ІІІ рівень (правильна відповідь 1 бал)
1. Дайте визначення поняття «повість».
2. Запишіть епізоди з твору «Маленька книжка про любов» Ульфа Старка у правильній послідовності.
Продаж ялинки вишуканій пані.
Повернення тата.
Контрольна з математики.
Скелет у шафі
Розповідь у гардеробній про кохання до Ельзи.
Фред дарує шоколадку.
Танець із шваброю.
Париж у Ельзи над головою.
3. Які проблеми змальовуються у творі «Диваки і зануди»?
ІV рівень (3 бали)
Напишіть твір- мініатюру на одну з тем:
1. «Чудо кохання в поезії Р. Бернса, Г. Гейне, А. Міцкевича.
2. « Ідея підтримки та любові у повісті У. Старка «Маленька книжка про любов».
3. «Тема родинних стосунків у романі У. Старка « Диваки і зануди».