Контрольна робота за темою «Числівник» 6 клас
ПІП___________________________________________Дата_______________
І РІВЕНЬ
( кожне завдання оцінюється 1 б )
1. Що означають порядкові числівники?
А) ознаку предмета;
Б) порядок предметів при лічбі;
В) кількість предметів при лічбі.
2. Що означають кількісні числівники?
А) кількість предметів;
Б) дію предмета;
В) порядок предметі при лічбі.
3. У якому рядку всі числівники – порядкові?
А) двоє, троє, четверо, п’ятеро, десятеро;
Б) одна десята, п’ятдесят, п’ятсот, дев’ять, шістдесят сім;
В) другий, сорок третій, дев’яностий, двісті тридцять сьомий, шостий.
4. У якому рядку всі числівники – кількісні?
А) сотий, тисячний, мільйонний, мільярдний, десятий;
Б) сто, тисяча, мільйон, мільярд, десять;
В) двохсотий, трьохсотий, чотирьохсотий, п’ятисотий, семисотий.
5. Який порядковий числівник відмінюється як прикметник м’якої групи?
А) другий;
Б) восьмий;
В) третій.
6. У якому рядку всі числівники прості за будовою?
А) двадцять сім, тридцять сім, сорок два, п’ятдесят вісім, дев’яносто один;
Б) один, два, три, чотири, десять;
В) сто три, п’ятсот вісім, п’ятдесят чотири, шістнадцять, сорок.
ІІ РІВЕНЬ
(кожне завдання оцінюється 1 б )
7. Розділіть подані кількісні числівники на три групи: цілі числа, дробові, збірні.
Три тисячі сорок два, дванадцятеро, обидві, чотири, нуль цілих і шість сотих, мільйон, четверо, сімсот дванадцять, одна шоста, п ‘ятеро.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Запишіть числа словами: 659; 40; 107; 0,78; 1/2.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІІ РІВЕНЬ
(завдання оцінюється 1.5 б)
9. Провідміняти числівники: сорок сім, триста сімдесят два.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІV. РІВЕНЬ
(завдання оцінюється 2.5 б)
10. Зробити морфологічний розбір числівників, ужитих у реченні Сімсот соколят на одній подушці сплять.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________