Контрольна робота за темою "Додавання та віднімання раціональних чисел", 6 клас..

Про матеріал
Контрольна робота відповідає навчальній програмі для загальноосвітніх навчальних закладів. Метою якої є перевірка знань та умінь здобувачів освіти додавати, віднімати та порівнювати раціональні числа.
Перегляд файлу

Варiант 1

 

1.  Порівняйте числа    – 8,1 і – 8,12.

 А) – 8,1 < – 8,12; Б) – 8,1 > – 8,12;

 В) – 8,1 = – 8,12; Г) порівняти не можливо.

 

2.  Які натуральні числа розташовані на координатній прямій між числами

      - 3,75  і  ?

   3.  Накресліть координатну пряму й позначте на ній точки А (-1) і В(5).  Знайдіть на прямій точку, яка є серединою відрізка AB, і визначте її координату.

 

   4.  Виберіть із чисел:  5;  -7;  0;  -3,7;  8,6;  -125;  ½;  324;  15,03;  -27,5;  -2 ;  35  -натуральні.

 

  5.  Розташуйте числа  -2,2;   8,6;   0,9;   -6,8;   -17,6;   0 у порядку спадання.

 

  6.  Знайдіть значення виразу:    .

 

  7.  Складіть числовий вираз і обчисліть його значення:

   1)  від числа 3,6 відняти суму чисел -12,6 і 5,3;

   2)  до суми чисел - 16 і -29 додати число 15.

 

8.   Яка нерівність правильна?

      А) – 5,6 < – 6,6;         Б) – 0,15 > 0,12;       В) – 3,27 < – 1,8; Г) 0 < – 17,54.

 

9.  Розв’яжіть рівняння:       а)  ;                        б)  ; 

                                                в)  |х + 2| – 2,5 = 12,4.

 

 

Варiант 2

 

1.  Порівняйте числа    – 8,2 і – 8,32.

 А) – 8,2 < – 8,32; Б) – 8,2 > – 8,32;

 В) – 8,2 = – 8,32; Г) порівняти не можливо.

2.  Які натуральні числа розташовані на координатній прямій між числами

      - 2,85  і  ?

3.  Накресліть координатну пряму й позначте на ній точки М (-6) і С (-2). Знайдіть

    на прямій точку  N таку, що точка С є серединою відрізка MN, і визначте

    координату точки N.

4.  Виберіть із чисел: 5;  -7;  0;  -3,7;  8,6;  -125;  ½;  324;  15,03;  -27,5;  -2 ;  35   - 

     цілі від’ємні.

 

5.  Розташуйте числа -9,4; 3; 4,7; -2 ,8 ; 0,4; -1 0 ,5 у порядку зростання.

 

6.   Знайдіть значення виразу:    |7 | ∙ | - 8 | +| -20| - | -12 ,4 |.

 

7.  Складіть числовий вираз і обчисліть його значення:

1) до числа -36 додати суму чисел -72 і 45;

2) від числа 6, 9 відняти суму чисел -18 ,6 і 5,7.

 

8.  Яка нерівність  неправильна?

     А) – 56,4< – 34,4; Б) 0<13,2;          В) –7,15> –9,41; Г) –17,2> –0,13.

 

9.  Розв’яжіть рівняння:    а)  ;         б)   ;

                                             в)  2,5 + – 2| = 4,7.

 

 

Пропоную:

  • Завдання  № 1 - № 6 і № 8  -   1 бал;

          Завдання  № 7 -  2 бала;

          Завдання  № 9 -  3 бала.

  • Можливо, залежно від рівня класу, зменьшити або збільшити кількість завдань.

 

docx
Додано
26 січня 2022
Переглядів
2732
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку