21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

Контрольна робота за темою "Казки народів світу (О. Пушкін, Г.К. Андерсен, О. Уайльд

Про матеріал

Тема. Контрольна робота за темою «Казки народів світу» (О.Пушкін, Г.К. Андерсен, О.Уайльд)

Мета: повторити й узагальнити навчальний матеріал; виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою їх корекції; розвивати навички усного та писемного мовлення, творчі здібності учнів, пам'ять; виховувати почуття справедливості, поваги до людей добрих та працьовитих.

Перегляд файлу

Тема. Контрольна робота за темою «Казки народів світу» (О.Пушкін, Г.К. Андерсен, О.Уайльд)

Мета: повторити й узагальнити навчальний матеріал; виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою їх корекції; розвивати навички усного та писемного мовлення, творчі здібності учнів, пам’ять; виховувати почуття справедливості, поваги до людей добрих та працьовитих.

Обладнання: тести й тестові завдання.

Теорія літератури: літературна казка, герой художнього твору (образ, персонаж).

 

Хід уроку

 

I. Оголошення теми й мети уроку

II. Мотивація навчальної діяльності школярів

III. Основний зміст роботи

1. Інструктаж до написання тестів і виконання тестових завдань різних  рівнів.

2. Написання контрольної роботи (виконуються всі завдання)

 

  І варіант

1.Лукомор’я (за вступом до поеми Олександра Пушкіна «Руслан і Людмила) — це ...

А) ліс;    Б) острів;             Г) казкова країна.           

2.Автора (вступ до поеми «Руслан і Людмила» Олександра Пушкіна) «учив своїх казок»

А) морський ватаг;           Б )учений кіт;     В )цар Кащей;    Г) русалка.

3.Зла цариця в «Казці про мертву царівну та сімох богатирів» Олександра Пушкіна перемовлялася  із чарівним

А )яблуком;         Б ) люстерком;   В) черевичком; Г) веретеном.

4. Автором казки «Соловейко» є:

А) Ганс Крістіан Андерсен;          Б) Шарль Перро;              В )Оскар Уайльд;             Г )Олександр Пушкін

5.  Слова «Я люблю твоє серце більше, ніж корону» (казка Ганса Крістіана Андерсена «Соловей») промовив:

А) імператор;    Б) камергер; В) справжній соловей;      Г) штучний соловей .

6. Смерть від імператора відігнав( ла)

А) камергер; Б) соловейко;В) бідний рибалка; Г) маленька куховарочка.  

7.Хлопчика-зірку в зимовому лісі (Оскар Уайльд «Хлопчик-зірка») знайшли

А )двоє вовченят; Б) двоє ведмежат; В) двоє мисливців;  Г) двоє лісорубів.

8.У сім’ї Лісоруба Хлопчик-зірка найбільше любив:

А )батька ; Б) матір;         В) братів;             Г) себе  .

9.«Обличчям він став схожий на жабу, а тіло його вкрилось лускою, як у гадюки» (казка Оскара Уайльда «Хлопчик-зірка») тому, що

А)Хлопчик-зірка відмовився від рідної матері й прогнав її геть,посоромившись її;   Б) він знущався зі своїх названих братів і сестер;  В) хлопчик виколов кротові очі гострим шпичаком з очерету ;

Г ) розбишака жбурляв камінцями в  прокаженого.

 Достатній рівень

10.          Що таке літературна казка? Запишіть назви відомих вам літературних казок та їх авторів.

11.          У чому полягає відмінність між народною та літературною казкою?

12. Чого навчає казка Оскара Уайльда « Хлопчик – зірка»?

 

     ІІ варіант

1.У вступі до поеми Олександра Пушкіна «Руслан і Людмила» не згадано казкового героя:

А) царя Кащея ;Б )русалку; В )Бабу Ягу; Г) Котигорошка.

2.Автором «Казки про мертву царівну і сімох богатирів» є:

А) Оскар Уайльд; Б) Ганс Крістіан Андерсен ;В) Брати Грімм; Г) Олександр Пушкін.

3.Зла мачуха в «Казці про мертву царівну та сімох богатирів» занапастила царівну за допомогою:

А) люстерка; Б)  яблука; В) веретена; Г) кришталевої труни.

4. Ганс Крістіан Андерсен є автором казки:

А) «Бременські музики» ; Б) «Попелюшка; В) «Хлопчик-зірка»;       Г) «Соловей».

5. Про солов’я , який співає чудових пісень, богдихан дізнався:

А) від камергера ;Б) від мандрівників; В) від японського імператора;Г)  від маленької куховарки.

6. Найкращою винагородою соловейкові за його спів (Ганс Крістіан Андерсен «Соловей») :

А) золотий орден ;Б) золотий ланцюжок; В ) золотий черевик ; Г) сльози на очах імператора.

7. Установіть відповідність між героями та назвами казок.

А) Кощей; Б) королевич Єлисей; В) японський імператор; Г)  зайченятко.

1. « Соловей». 2. « Хлопчик – зірка». 3. « Казка про мертву царівну і сімох богатирів». 4. Вступ до поеми « Руслан і Людмила».

      8. Як повівся весь світ з Хлопчиком – зіркою?

     А) з любов’ю; Б) доброзичливо; В) милосердно; Г) так само жорстоко, як він чинив з іншими у дні своєї гордині.

9.У пошуках золотих монет, які наказав знайти лихий Чаклун ( Хлопчикові-зірці допомагало

А) вовченя ; Б) ведмежа; В) білченя ; Г зайченя.

 Достатній рівень

10.          Чим царівна заслужила гарне ставлення до себе сімох богатирів ?

11 Чому вчить казка братів Грімм «Пані Метелиця»?

12. Чи заслуговує Хлопчик- зірка прощення і любові батьків? 

 

 

IV. Підбиття підсумків уроку

V. Домашнє завдання: прочитати казку В.Гауфа «Гаданий принц» та інші (за вибором). 

 

 

docx
Додано
7 грудня 2018
Переглядів
4178
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку