Контрольна робота за темою "Казки народів світу (О. Пушкін, Г.К. Андерсен, О. Уайльд

Про матеріал

Тема. Контрольна робота за темою «Казки народів світу» (О.Пушкін, Г.К. Андерсен, О.Уайльд)

Мета: повторити й узагальнити навчальний матеріал; виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою їх корекції; розвивати навички усного та писемного мовлення, творчі здібності учнів, пам'ять; виховувати почуття справедливості, поваги до людей добрих та працьовитих.

Перегляд файлу

Тема. Контрольна робота за темою «Казки народів світу» (О.Пушкін, Г.К. Андерсен, О.Уайльд)

Мета: повторити й узагальнити навчальний матеріал; виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою їх корекції; розвивати навички усного та писемного мовлення, творчі здібності учнів, пам’ять; виховувати почуття справедливості, поваги до людей добрих та працьовитих.

Обладнання: тести й тестові завдання.

Теорія літератури: літературна казка, герой художнього твору (образ, персонаж).

 

Хід уроку

 

I. Оголошення теми й мети уроку

II. Мотивація навчальної діяльності школярів

III. Основний зміст роботи

1. Інструктаж до написання тестів і виконання тестових завдань різних  рівнів.

2. Написання контрольної роботи (виконуються всі завдання)

 

  І варіант

1.Лукомор’я (за вступом до поеми Олександра Пушкіна «Руслан і Людмила) — це ...

А) ліс;    Б) острів;             Г) казкова країна.           

2.Автора (вступ до поеми «Руслан і Людмила» Олександра Пушкіна) «учив своїх казок»

А) морський ватаг;           Б )учений кіт;     В )цар Кащей;    Г) русалка.

3.Зла цариця в «Казці про мертву царівну та сімох богатирів» Олександра Пушкіна перемовлялася  із чарівним

А )яблуком;         Б ) люстерком;   В) черевичком; Г) веретеном.

4. Автором казки «Соловейко» є:

А) Ганс Крістіан Андерсен;          Б) Шарль Перро;              В )Оскар Уайльд;             Г )Олександр Пушкін

5.  Слова «Я люблю твоє серце більше, ніж корону» (казка Ганса Крістіана Андерсена «Соловей») промовив:

А) імператор;    Б) камергер; В) справжній соловей;      Г) штучний соловей .

6. Смерть від імператора відігнав( ла)

А) камергер; Б) соловейко;В) бідний рибалка; Г) маленька куховарочка.  

7.Хлопчика-зірку в зимовому лісі (Оскар Уайльд «Хлопчик-зірка») знайшли

А )двоє вовченят; Б) двоє ведмежат; В) двоє мисливців;  Г) двоє лісорубів.

8.У сім’ї Лісоруба Хлопчик-зірка найбільше любив:

А )батька ; Б) матір;         В) братів;             Г) себе  .

9.«Обличчям він став схожий на жабу, а тіло його вкрилось лускою, як у гадюки» (казка Оскара Уайльда «Хлопчик-зірка») тому, що

А)Хлопчик-зірка відмовився від рідної матері й прогнав її геть,посоромившись її;   Б) він знущався зі своїх названих братів і сестер;  В) хлопчик виколов кротові очі гострим шпичаком з очерету ;

Г ) розбишака жбурляв камінцями в  прокаженого.

 Достатній рівень

10.          Що таке літературна казка? Запишіть назви відомих вам літературних казок та їх авторів.

11.          У чому полягає відмінність між народною та літературною казкою?

12. Чого навчає казка Оскара Уайльда « Хлопчик – зірка»?

 

     ІІ варіант

1.У вступі до поеми Олександра Пушкіна «Руслан і Людмила» не згадано казкового героя:

А) царя Кащея ;Б )русалку; В )Бабу Ягу; Г) Котигорошка.

2.Автором «Казки про мертву царівну і сімох богатирів» є:

А) Оскар Уайльд; Б) Ганс Крістіан Андерсен ;В) Брати Грімм; Г) Олександр Пушкін.

3.Зла мачуха в «Казці про мертву царівну та сімох богатирів» занапастила царівну за допомогою:

А) люстерка; Б)  яблука; В) веретена; Г) кришталевої труни.

4. Ганс Крістіан Андерсен є автором казки:

А) «Бременські музики» ; Б) «Попелюшка; В) «Хлопчик-зірка»;       Г) «Соловей».

5. Про солов’я , який співає чудових пісень, богдихан дізнався:

А) від камергера ;Б) від мандрівників; В) від японського імператора;Г)  від маленької куховарки.

6. Найкращою винагородою соловейкові за його спів (Ганс Крістіан Андерсен «Соловей») :

А) золотий орден ;Б) золотий ланцюжок; В ) золотий черевик ; Г) сльози на очах імператора.

7. Установіть відповідність між героями та назвами казок.

А) Кощей; Б) королевич Єлисей; В) японський імператор; Г)  зайченятко.

1. « Соловей». 2. « Хлопчик – зірка». 3. « Казка про мертву царівну і сімох богатирів». 4. Вступ до поеми « Руслан і Людмила».

      8. Як повівся весь світ з Хлопчиком – зіркою?

     А) з любов’ю; Б) доброзичливо; В) милосердно; Г) так само жорстоко, як він чинив з іншими у дні своєї гордині.

9.У пошуках золотих монет, які наказав знайти лихий Чаклун ( Хлопчикові-зірці допомагало

А) вовченя ; Б) ведмежа; В) білченя ; Г зайченя.

 Достатній рівень

10.          Чим царівна заслужила гарне ставлення до себе сімох богатирів ?

11 Чому вчить казка братів Грімм «Пані Метелиця»?

12. Чи заслуговує Хлопчик- зірка прощення і любові батьків? 

 

 

IV. Підбиття підсумків уроку

V. Домашнє завдання: прочитати казку В.Гауфа «Гаданий принц» та інші (за вибором). 

 

 

docx
Додано
7 грудня 2018
Переглядів
6733
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку