ПІБ ____________________________________________________________________
Клас __________ Дата _________________
Контрольна робота за темою:
«Людина в соціокультурному просторі»
ВАРІАНТ І
І рівень (1 пит-0,5 балів)
1. Активно досліджувати те, що таке суспільство, почали у:
а) ХVІ ст., б) ХVІІ ст.; в) ХVІІІ ст.; г) ХІХ ст.
2. Що таке компроміс?
а) угода, досягнута за рахунок взаємних поступок
б) система взаємодопомоги
в) угода, досягнута за рахунок пристосування
г) посередництво в конфлікті
3. Як називають світогляд, що поділяє людей на біологічно різні групи на основі видимих особливостях (колір шкіри, особливості будови обличчя)
а) расизм
б) упередження
в) ксенофобія
г) гендер
4. Як називають ірраціональне, негнучке ставлення до певної категорії людей?
а) стереотип
б) упередження
в) гендер
г) ксенофобія
5. Певна позиція особи в соціальній структурі групі
а) соціальна роль
б) соціальна система
в) соціальний статус
г) соціальна група
6. Що означає "булінг"?
а) агресивну і ворожу поведінку дитини чи групи дітей щодо іншої
б) толерантне відношення до інших
в) інтеграція новачків у шкільне середовище
г) позитивна атмосфера у шкільному середовищі
ІІ рівень (1 пит.- 1 бал)
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІІ рівень (1 пит.- 1,5 бали)
Переваги |
Багатокультурність - це |
Виклики |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІV рівень (1 пит.- 3 бали)
12. Напишіть коротке есе, опираючись на схему: 1) назва; 2) актуальність; 3) теза; 4) суть; 5) позиція; 6) висновок. Візьміть за основу особливості прояву одного з перелічених ключових понять розділу: суспільство; полікультурність; стереотипи; упередження; конфлікти.
ПІБ ____________________________________________________________________
Клас __________ Дата _________________
Контрольна робота за темою:
«Людина в соціокультурному просторі»
ВАРІАНТ ІІ
І рівень (1 пит-0,5 балів)
1. Серед перерахованого оберіть стереотипи
а) християни - люди високої моралі
б) всі Президенти України - чоловіки старші 35 років
в) яблуні квітнуть весною
г) в Україні живе понад 100 національностей
2. Расизм, сексизм є формами
а) толерантності
б) дискримінації
в) конфлікту
г) комунікації
3. Як називають ірраціональне, негнучке ставлення до певної категорії людей?
а) стереотип
б) упередження
в) гендер
г) ксенофобія
4. Як називають стать, яку приписали даній людині від імені суспільства?
а) ксенофобія
б) гендер
в) стереотип
г) упередження
5. Яке твердження відповідає поняттю "комунікація"
а) спілкування людей за допомогою мови і жестів
б) отримання новин від ЗМІ
в) процес передачі інформації, ідей,думок, емоцій один одному.
г) отримання інформації з різних джерел
6. Видами невербальної комунікації є:
а) монолог; б) діалог; в) полілог; г) жести.
ІІ рівень (1 пит.- 1 бал)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІІ рівень (1 пит.- 1,5 бали)
Переваги (позитивні сторони) |
Конфлікти - це |
Виклики |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. Якби ви були посередником у залагодженні конфлікту, які якості та вміння вам би знадобилися? Складіть перелік з 4-5 позицій._________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІV рівень (1 пит.- 3 бали)
12. Напишіть коротке есе, опираючись на схему: 1) назва; 2) актуальність; 3) теза; 4) суть; 5) позиція; 6) висновок. Візьміть за основу особливості прояву одного з перелічених ключових понять розділу: суспільство; культура; толерантність; інклюзія; конфлікти.
Рівень І.
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
І в. |
в |
а |
а |
б |
в |
а |
ІІ в. |
а |
б |
б |
б |
в |
г |