Контрольна робота за темою: «Людина в соціокультурному просторі»

Про матеріал
Контрольна робота призначена для визначення знань, умінь, навичок учнів 10-го класу з інтегрованого курсу "Громадянська освіта" передбачених навчальною програмою.
Перегляд файлу

ПІБ ____________________________________________________________________

Клас __________        Дата _________________

 

Контрольна робота за темою:

«Людина в соціокультурному просторі»

 

ВАРІАНТ І

 

І рівень (1 пит-0,5 балів)

1. Активно досліджувати те, що таке суспільство, почали у: 

 а) ХVІ ст.,    б) ХVІІ ст.;    в) ХVІІІ ст.;   г) ХІХ ст.

2. Що таке компроміс?

а) угода, досягнута за рахунок взаємних поступок

б) система взаємодопомоги

в) угода, досягнута за рахунок пристосування

г) посередництво в конфлікті

3. Як називають світогляд, що поділяє людей на біологічно різні групи на основі видимих особливостях (колір шкіри, особливості будови обличчя)

а) расизм

б) упередження

в) ксенофобія

г) гендер

4. Як називають ірраціональне, негнучке ставлення до певної категорії людей?

а) стереотип

б) упередження

в) гендер

г) ксенофобія

5. Певна позиція особи в соціальній структурі групі

а) соціальна роль

б) соціальна система

в) соціальний статус

г) соціальна група

6. Що означає "булінг"?

а) агресивну і ворожу поведінку дитини чи групи дітей щодо іншої

б) толерантне відношення до інших

в) інтеграція новачків у шкільне середовище

г) позитивна атмосфера у шкільному середовищі

 

ІІ рівень (1 пит.- 1 бал)

  1.     Дайте визначення поняття «толерантність» _____________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.     Наведіть приклади забобонів (4-5 прикладів).

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.     Складіть схему: «стадії конфлікту».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ рівень (1 пит.- 1,5 бали)

  1.          Заповніть таблицю «Переваги та виклики багатокультурності»
  2.           

Переваги

Багатокультурність - це

Виклики

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.          Поміркуйте, з якими труднощами можуть зіткнутися люди з інвалідністю в нашому середовищі? Складіть список таких проблем.______________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ІV рівень (1 пит.- 3 бали)

12. Напишіть коротке есе, опираючись на схему: 1) назва; 2) актуальність; 3) теза; 4) суть; 5) позиція; 6) висновок. Візьміть за основу особливості прояву одного з перелічених ключових понять розділу: суспільство; полікультурність; стереотипи; упередження; конфлікти.

ПІБ ____________________________________________________________________

Клас __________        Дата _________________

 

Контрольна робота за темою:

«Людина в соціокультурному просторі»

 

ВАРІАНТ ІІ

 

І рівень (1 пит-0,5 балів)

1. Серед перерахованого оберіть стереотипи

а) християни - люди високої моралі

б) всі Президенти України - чоловіки старші 35 років

в) яблуні квітнуть весною

г) в Україні живе понад 100 національностей

2. Расизм, сексизм є формами

а) толерантності

б) дискримінації

в) конфлікту

г) комунікації

3. Як називають ірраціональне, негнучке ставлення до певної категорії людей?

а) стереотип

б) упередження

в) гендер

г) ксенофобія

4. Як називають стать, яку приписали даній людині від імені суспільства?

а) ксенофобія

б) гендер

в) стереотип

г) упередження

5. Яке твердження відповідає поняттю "комунікація"

а) спілкування людей за допомогою мови і жестів

б) отримання новин від ЗМІ

в) процес передачі інформації, ідей,думок, емоцій один одному.

г) отримання інформації з різних джерел

6. Видами невербальної комунікації є:

а) монолог;  б) діалог;   в) полілог;   г) жести.

 

ІІ рівень (1 пит.- 1 бал)

  1. Дайте визначення поняття «дискримінація»______________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Наведіть приклади упереджень.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Складіть схему «Способи вирішення конфлікту»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ рівень (1 пит.- 1,5 бали)

  1.          Заповніть таблицю «Переваги та виклики конфліктів»

Переваги (позитивні сторони)

Конфлікти - це

Виклики

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11. Якби ви були посередником у залагодженні конфлікту, які якості та вміння вам би знадобилися? Складіть перелік з 4-5 позицій._________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ІV рівень (1 пит.- 3 бали)

12. Напишіть коротке есе, опираючись на схему: 1) назва; 2) актуальність; 3) теза; 4) суть; 5) позиція; 6) висновок. Візьміть за основу особливості прояву одного з перелічених ключових понять розділу: суспільство; культура; толерантність; інклюзія; конфлікти.

 

Рівень І.

 

1

2

3

4

5

6

І в.

в

а

а

б

в

а

ІІ в.

а

б

б

б

в

г

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Болеско Ганна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 грудня 2020
Переглядів
11905
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку