Контрольна робота за темою: « Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел. Модуль числа»
Початковий і середній рівні навчальних досягнень
Число…
а) 0-ціле; б) -5,1–раціональне; в)-1,4–від‘ємне; г) -- натуральне.
2. Яка з нерівностей є правильною?
а) 5<-3; б) -3,14>-2,43; в)-<-; г)інша відповідь
3. Між числами -3,4 та 2,7 розташовані такі цілі числа:
а) -4;-3;-2;-1;0;1;2 б)-3;-2;-1;0;1;2;3 в)-3;- 2;-1;0;1;2 г) інша відповідь.
4. (0,5 б.) Для числа 12 протилежним є число …
а) 0; б) -; в) ; г) -12
5. Яке з чисел 0,5;-0,5;0,1;-1 є найменшим?
а)0,5; б)-0,5; в) 0,1; г) -1.
6. (1 б.)Запишіть замість зірочки цифру, щоб нерівність -123>-12* була правильною:
а)4; б)0; в) 2; г) 1
7. Скільки цілих чисел розташовано між числами -2,6 і 10,5?
а)12; б)13; в)11; г) інша відповідь.
8. Розв’яжіть рівняння :
а)5; -5; б)-5; в)5; г) розв’язків немає.
Достатній і високий рівні навчальних досягнень
9. Розташуйте у порядку спадання: 0; -4; -6 ; 2 ; 3; -1; -10
10. Обчисліть: (5* |-11| + 1205 : |-5| ) + 320 =
11. Обчисліть: |-5| + |-3| - |2|
12. Заповніть таблицю:
Число а |
-2 |
|
3 |
Число b |
3 |
|
-1 |
Значення виразу |
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота за темою: « Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел. Модуль числа»
Варіант 2
Початковий і середній рівні навчальних досягнень
Число…
а) 10-додатне; б) 5,1–раціональне; в) 14–ціле; г) 0 –натуральне.
2. (1 б.) Яка з нерівностей є правильною?
а) - 4,5< -30; б) -3,14>-3,43; в)->-; г) інша відповідь.
3. (1 б.) Між числами -2,4 та 3,7 розташовані такі цілі числа:
а)-3;-2;-1;0;1;2;3 б) 2;-1;0;1;2;3;4 в)- 2;-1;0;1;2;3 г) інша відповідь.
4. (0,5 б.) Для числа -9 протилежним є число …
а) 99; б) -; в) ; г) 9.
5. (0,5 б. )Яке з чисел 5; -5; 0,1; -0,1; 0 є найменшим?
а) 5; б)- 5; в) 0; г) -1
6. (1 б.) Запишіть замість зірочки цифру, щоб нерівність -9,6*8>-9,617 була правильною:
а) 4; б) 0; в) 2; г) 1
7. (1 б.) Скільки цілих чисел розташовано між числами -1,9 і 10,3?
а) 13; б) 12; в) 11; г) інша відповідь
8. ( 0,5 б.) Розв’яжіть рівняння
а)-9; б) -9; 9 в) 0; г) розв’язків немає.
Достатній і високий рівні навчальних досягнень
9. (1,5 б.) Позначте на координатній прямій точки А(4); В(-2,5); С(2,5); К(-4);
Р(1,5); Т(-0,75). Які з позначених точок мають протилежні координати? Запишіть координати цих точок.
10. (1,5 Б.) Порівняйте числа: а) -496 і 495; б)-9,4 і -9,6;
в) 84,2 і 0; г)0 і -28,1;
д) -0,5 і -0,499; е)-5 і -5.
11. (1,5 б.) Розв’яжіть рівняння : а) –х=53;
б) –х =-9;
в);
г)3+2=26.
13. (1,5 б.)Заповніть таблицю:
Число а |
-5,2 |
|
|
Число b |
4,8 |
|
|
Значення виразу |
|
|
|
|
|
|