10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Контрольна робота за темою "Світова новела"

Про матеріал
У роботі містяться завдання на контрольну роботу з теми "Світова новела" (О. Генрі "Дари волхвів", "Останній листок", Герберт Уеллс "Чарівна крамниця", Акутаґава Рюноске "Павутинка").
Перегляд файлу

Світова новела

7 клас

Контрольна робота

(1-12 - за кожну правильну відповідь  – 0,5 б)

  1. Новела -...
  1.           невеликий за обсягом прозовий твір з напруженим динамічним сюжетом та неочікуваним фіналом;
  2.           невеликий за обсягом ліро-епічний твір на історично-героїчну, легендарну, фантастичну та соціально-побутову тему з напруженим сюжетом і драматичною, часто несподіваною розв’язкою;
  3.           невеликий за обсягом прозовий твір, у якому йдеться про героїчну пригоду.

 

  1.  Укажіть справжнє ім'я О.Генрі:
  1.           Семюель Ленгхорн Клеменс;
  2.           Райнер Марія Рільке;
  3.           Вільям Сідні Портер.

 

  1. Які з перерахованих новел належить О. Генрі:
  1. "Чарівна крамниця", "Дари волхвів";
  2. "Останній листок", "Дари волхвів";
  3. "Павутинка", "Останній листок".

 

  1. Визначте, символом чого є останній листок у творі О. Генрі:
  1. Дружби;
  2. Смерті;
  3. Любові, яка рятує життя.

 

  1. Ідею самопожертви у новелі "Останній листок" уособлює образ:
  1. Лікар;
  2. Берман;
  3. Сью.

 

  1. Коли відбуваються події у новелі "Дари волхвів"?
  1. Різдво;
  2. Новий рік;
  3. День подяки.
  1. Чим пишалося подружжя?
  1. Грішми, славою;
  2. Волосся та годинник;
  3. Бородою та волоссям.

 

  1. Автор новели «Чарівна крамниця»:
  1. Акутагава Рюноске
  2. Герберт Уеллс
  3. О. Генрі.

 

  1. Згадайте, на кого перетворився продавець за прилавком чарівної крамниці:
  1. Кота;
  2. Кролика;
  3. Мишу.

 

  1.  Визначте, що відчуває батько у чарівній крамниці:
  1. Страх;
  2. Подив;
  3. Роздратування;
  4. Захоплення.

 

  1.  Чому Будда вирішив допомогти грішникові Кандаті («Павутинка»):
  1. На честь великого свята;
  2. Будда згадав, як Кандата врятував життя павукові, й вирішив віддячити йому за добро;
  3. Кандата насправді був щирою і доброю людиною.

 

  1.  Продовжте твердження:"Павутинка, за яку тримався Кандата, обірвалася, тому що він..." (Р.Акутагава)
  1. неміцно тримався
  2. думав тільки про своє спасіння
  3. відпустив руку.

 

(13-14 – за кожну правильну відповідь 1,5 б.)

  1.  Встановити відповідність між цитатою і назвою твору:
  1. «Ніхто не міг зрозуміти, де він був тієї жахливої ночі. Уже потім знайшли ліхтар, який ще горів, зрушену зі свого місця драбину, кілька розкиданих пензлів і палітру зі змішаними на ній зеленими й жовтими фарбами».
  2. «… до відома мудреців наших днів слід сказати, що з усіх, хто робив подарунки, ці двоє були наймудріші. З усіх, хто приносить і приймає дари, наймудріші тільки такі, як вони.»
  3. «Хоч куди глянь, усюди тьма кромішня, і тільки коли-не-коли в тій темряві зблисне вістря Шпилястої гори. Чи може бути щось страхітливіше?».
  4. «Чоловік з різними вухами послухався і простягнув мені цей великий циліндр, щоб я краще впевнився, що він порожній. Але на стільчику теж нікого не було!»
  1. «Дари волхвів»
  2. «Чарівна крамниця»
  3. Останній листок»
  4. «Павутинка».

 

  1.  Встанови відповідність між героями творів та їх вчинками:

  1. Джим

 

  1. Кандата

 

  1. Берман

 

  1. Джип

 

 

  1. не використав свій шанс на порятунок;
  2. пожертвував найдорожчим заради коханої;
  3. врятував дівчину ціною власного життя;
  4. бачив те, чого не бачив його батько.

 

(3 б.)

  1.  Напишіть міні-твір на одну із запропонованих тем:
  1. Розкрийте тему моральної справедливості у новелі «Павутинка».
  2. Як Г. Уеллс зобразив світ очима дитини і дорослого  в новелі «Чарівна крамниця»?
  3. «Краса світу людської душі» (за новелами О. Генрі).

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Богонос Діана
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
8 травня
Переглядів
2369
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку