Контрольна робота №2. Велике диво казки. Народна казка. 5 клас НУШ
І варіант
Початковий рівень (3 бали)
1. Народна казка - це...
а) вигадана історія про створення Всесвіту, богів, героїв;
б) розповідь про історичні події;
в) твір, у якому розповідається про вигадані події.
2. Їжак з казки «Як їжак і заєць бігали наввипередки» у поле ходив дивитись...
а) Капусту; б) моркву та картоплю; в) моркву та буряки; г) картоплю та буряки.
3. Хто першим виступив на нараді (казка «Цар Лев»)?
а) Вовк; б)слон; в) зебра.
4. У кого зачарував Ох сина на третій рік?
а) У голуба; б) у вовка; в) у півня; г) у лисицю.
5. Як багатий брат ( казка «Мудра дівчина») вирішив зробити ласку бідному?
А) Дав йому грошей у борг;
Б) дав йому дійну корову;
В) запропонував жити разом;
Г) допоміг йому стати багатим.
6. Чим відрізнялись нові знайомі дурня (казка «Летючий корабель») від звичайних людей?
А) Вони всі були ще дурнішими за дурня;
Б) усі мали надзвичайні здібності;
В) вони були звичайними мандрівниками;
Г) вони були наймудрішими людьми в царстві.
Середній рівень (3 бали)
7. Скласти асоціативний кущ до образу лисички з казки «Цар Лев».
8. Яку першу загадку запропонував пан бідному і багатому чоловікам? («Мудра
дівчина»)
Достатній рівень (3 бали)
9. Назвіть імена негативних героїв казок. Що втілено у цих образах?
Назва казки |
Негативний герой |
Негативна риса характеру |
«Мудра дівчина» |
|
|
«Яйце-райце» |
|
|
«Летючий корабель» |
|
|
11.Доведіть, що твір «Мудра дівчина»- це казка.
Високий рівень (3 бали)
Напишіть твір-мініатюру на тему:
«На якого казкового героя я хотів (хотіла) бути схожим і чому?»;
Контрольна робота №2. Велике диво казки. Народна казка. 5 клас НУШ ІІ варіант
Початковий рівень (3 бали)
1.Укажіть, які є різновиди народних казок:
А) історичні, космічні, суспільно-політичні;
Б) про звірів, фантастичні, побутові;
В) героїчні, патріотичні, мультиплікаційні
2. Вираз : " І я там був... " характерний для ...
а) зачину; б) основної частини; в) кінцівки казки.
3. Для голосування за царя в казці «Цар Лев» використали...
а) горіхи; б) ліщину і жолуді; в) насіння і горіхи; г) шишки.
4. Яке повчання в казці про Їжака і Зайця?
а) Переможе хитріший; б) Ніколи не треба сміятися зі слабшого;
в) Слово не горобець, вилетить - не спіймаєш.
5. Між ким почалася суперечка в казці «Яйце-райце»?
А) Мишами та щурами;
Б) орлами та жайворонками;
В) мишами та жайворонками;
Г) мишами та орлами.
6. Як дурень в казці «Летючий корабель» отримав летючий корабель?
А) Увійшов у ліс, підійшов до дерева, цюкнув сокирою, упав ниць та й заснув;
Б) прийшов до лісу, знайшов чарівне дерево та збудував корабель;
В) вкрав летючий корабель у подорожніх, яких зустрів у лісі;
Г) відібрав корабель у своїх братів, які його збудували.
Середній рівень (3 бали)
7. . Скласти асоціативний кущ до образу Оха з казки «Ох».
8. Кого у слов’янській міфології вважають правителем Лісового царства? Розкажи кількома реченнями.
Достатній рівень (3 бали)
9. Назвіть імена персонажів казок. Розподіліть їх на дві групи: носії добра і носії зла.
Назва твору |
Носії добра |
Носії зла |
«Летючий корабель» |
|
|
«Яйце-райце»» |
|
|
«Про правду і кривду» |
|
|
Високий рівень (3 бали)
Напишіть твір-мініатюру на тему:
«На якого казкового героя я хотів би (хотіла б) бути схожим і чому?»;