Контрольна робота за темою "Велике диво казки. Народна казка"

Про матеріал
Контрольна робота для 5 класу НУШ (різнорівнева). Включає завдання тестового характеру, розгорнуті відповіді на питання, складання асоціативних кущів, заповнення таблиць відповідно до заданої тематики та творчу роботу. Завдання складено відповідно до модельної навчальної програми «Українська література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Архипова В.П., Січкар С.І., Шило С.Б.) та їхнім же підручником. За змістом казок: "Як їжак і заєць бігали наввипередки?", Цар Лев", "Мудра дівчина", "Ох", "Летючий корабель", "Яйце-райце". Робота розрахована на 45 хв.
Перегляд файлу

Контрольна робота №2. Велике диво казки. Народна казка.   5 клас НУШ

І варіант

Початковий рівень (3 бали)

1. Народна казка - це...

а) вигадана історія про створення Всесвіту, богів, героїв;

б) розповідь про історичні події;

в) твір, у якому розповідається про вигадані події.

2.  Їжак з казки «Як їжак і заєць бігали наввипередки» у поле ходив дивитись...

а) Капусту;   б) моркву та картоплю;     в) моркву та буряки;   г)  картоплю та буряки.

3. Хто першим виступив на нараді  (казка «Цар Лев»)?

а) Вовк;    б)слон;     в) зебра.


4. У кого зачарував Ох сина на третій рік?

а)  У голуба;    б)   у вовка;     в)  у півня;      г)  у лисицю.


5. Як багатий брат ( казка «Мудра дівчина») вирішив зробити ласку бідному?


А) Дав йому грошей у борг;

Б) дав йому дійну корову;

В) запропонував жити разом;

Г) допоміг йому стати багатим.


6. Чим відрізнялись нові знайомі дурня (казка «Летючий корабель») від звичайних людей?


А) Вони всі були ще дурнішими за дурня;

Б) усі мали надзвичайні здібності;

В) вони були звичайними мандрівниками;

Г) вони були наймудрішими людьми в царстві.


Середній рівень (3 бали)

7. Скласти асоціативний кущ до образу лисички з казки «Цар Лев».

 

 

 

 

8. Яку першу загадку запропонував пан бідному і багатому чоловікам? («Мудра

дівчина»)

                                           Достатній рівень (3 бали)

9. Назвіть імена негативних героїв казок. Що втілено у цих образах?

Назва казки

Негативний герой

Негативна риса характеру

«Мудра дівчина»

 

 

«Яйце-райце»

 

 

«Летючий корабель»

 

 

11.Доведіть, що твір «Мудра дівчина»- це казка.

Високий рівень (3 бали)

Напишіть твір-мініатюру на  тему:

 «На якого казкового героя я хотів (хотіла) бути схожим і чому?»;

 

 

Контрольна робота №2. Велике диво казки. Народна казка.   5 клас НУШ ІІ варіант

Початковий рівень (3 бали)

1.Укажіть, які є різновиди народних казок:

А) історичні, космічні, суспільно-політичні;

Б) про звірів, фантастичні, побутові;

В) героїчні, патріотичні, мультиплікаційні

2.  Вираз : " І я там був... " характерний для ...

а) зачину;    б) основної частини;   в)  кінцівки казки.

3. Для голосування за царя в казці «Цар Лев» використали...

а) горіхи;  б) ліщину і жолуді;   в) насіння і горіхи;   г) шишки.

4.  Яке повчання в казці про Їжака і Зайця?

а)  Переможе хитріший;   б) Ніколи не треба сміятися зі слабшого;

 в) Слово не горобець, вилетить - не спіймаєш.

5. Між ким почалася суперечка в казці «Яйце-райце»?


А) Мишами та щурами;

Б) орлами та жайворонками;

В) мишами та жайворонками;

Г) мишами та орлами.


6. Як дурень в казці «Летючий корабель»  отримав летючий корабель?

А)  Увійшов у ліс, підійшов до дерева, цюкнув сокирою, упав ниць та й заснув;

Б) прийшов до лісу, знайшов чарівне дерево та збудував корабель;

В)  вкрав летючий корабель у подорожніх, яких зустрів у лісі;

Г) відібрав корабель у своїх братів, які його збудували.

Середній рівень (3 бали)

7. . Скласти асоціативний кущ до образу Оха з казки «Ох».

 

 

 

8. Кого у слов’янській міфології  вважають правителем Лісового царства? Розкажи кількома реченнями.

Достатній рівень (3 бали)

9. Назвіть імена персонажів казок. Розподіліть їх на дві групи: носії добра і носії зла. 

Назва твору

Носії добра

Носії зла

«Летючий корабель»

 

 

«Яйце-райце»»

 

 

«Про правду і кривду»

 

 

Високий рівень (3 бали)

Напишіть твір-мініатюру на  тему:

 «На якого казкового героя я хотів би (хотіла б) бути схожим і чому?»;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Олійник Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 листопада 2022
Переглядів
6245
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку