Контрольна робота за темою "Я та інші" з курсу "Я у світі" для учнів 3 класу для перевірки рівня засвоєння знань учнів з даної теми (у двох варіантах).
Контрольна робота з «Я у світі» по темі «Я та інші»
3 клас
1 варіант
1. Укажи, як називається група близьких родичів, що живуть разом.
а) сім’я; б) рід; в) предки.
2. Укажи, ким тобі доводиться мама твоєї мами.
а) тіткою; б) бабусею; в) прабабусею.
3. Укажи хибне твердження.
а) Потрібно вітатися з усіма знайомими.
б) Потрібно вітатися з приязним виразом обличчя.
в) Не можна вітатися в бібліотеці, бо розмови у читальному залі заборонені.
4. Підкресли те, що допоможе створити в сім’ї атмосферу любові та взаєморозуміння.
Чесність, доброта, егоїзм, повага, хитрість, відвертість, уміння прощати, заздрість, терплячість.
5. Продовж прислів’я.
Не одежа красить людину, а ____________________________________ .
6. Напиши ввічливі слова, які тобі необхідно сказати в таких ситуаціях.
1) Ти наступив комусь на ногу __________________________________
2) Ти отримав подарунок _______________________________________
3) Ти позичаєш олівець у товариша ______________________________
4) Ти прощаєшся з учителем ____________________________________
7. З’єднай стрілочкою поняття з його визначенням.
Чесніть – добре, співчутливе ставлення до кого-небудь.
Ввічливість – уміння привітно ставитися до інших людей.
Милосердя – уміння ділитися з іншими тим, що маєш.
Щедрість – риса правдивої, не зданої до обману людини.
8. З’єднай стрілочками частини прислів’їв.
Хто не знав ізмалку діда, як батьків рідних.
Що молодим посієш, той добра не звідав.
Поважай старих людей, те старим пожнеш.
Контрольна робота з «Я у світі» по темі «Я та інші»
3 клас
2 варіант
1. Укажи, як називається група близьких родичів, що живуть разом.
а) рід; б) сім’я; в) предки.
2. Укажи, ким тобі доводиться тато твого тата.
а) дядьком; б) дідусем; в) прадідусем.
3. Укажи хибне твердження.
а) Потрібно вітатися з усіма знайомими.
б) Потрібно вітатися з приязним виразом обличчя.
в) Не можна вітатися в бібліотеці, бо розмови у читальному залі заборонені.
4. Підкресли те, що допоможе створити в сім’ї атмосферу любові та взаєморозуміння.
Чесність, доброта, егоїзм, повага, хитрість, відвертість, уміння прощати, заздрість, терплячість.
5. Продовж прислів’я.
Не одежа красить людину, а ____________________________________ .
6. Напиши ввічливі слова, які тобі необхідно сказати в таких ситуаціях.
1) Ти наступив комусь на ногу __________________________________
2) Ти отримав подарунок _______________________________________
3) Ти позичаєш олівець у товариша ______________________________
4) Ти прощаєшся з учителем ____________________________________
7. З’єднай стрілочками частини прислів’їв.
Хто не знав ізмалку діда, як батьків рідних.
Що молодим посієш, той добра не звідав.
Поважай старих людей, те старим пожнеш.
8. З’єднай стрілочкою поняття з його визначенням.
Чесніть – добре, співчутливе ставлення до кого-небудь.
Ввічливість – уміння привітно ставитися до інших людей.
Милосердя – уміння ділитися з іншими тим, що маєш.
Щедрість – риса правдивої, не зданої до обману людини.