Прізвище та ім’я __________________________________________________
Діагностувальна робота
з теми «Мудрість теж родом з дитинства»
Варіант 1
Початковий рівень (кожне завдання 0,5 б.)
а) Олександра б) Устина в) Іванка г) Оленка
а) гроші б) книгу в) сережки г) хліб
а) у лісі б) під мостом в) у хліві г) у полі
4. Що хотіла придбати Іванка? (оповідання «Гаманець»)
а) скейт б) ролики в) велосипед г) самокат
5. Який подарунок отримувала донечка від тата? (оповідання «Мій тато став зіркою»)
а) олівці б) солодощі в) одяг г) ляльки
6. Яке дерево було зображено на малюнку дівчинки? (оповідання «Мій тато став зіркою»)
а) береза б) дуб в) тополя г) верба
Середній рівень
7. Установіть відповідність між назвою твору та його основною думкою (2 бали)
1. «Мій тато став зіркою» |
а) уславлення дитинства – пори легкого й безтурботного сприйняття світу. |
2. «Украла» |
б) возвеличення вміння прощати та співчувати |
3. «Вітрогон» |
в) здатність допомогти – ті риси, що збагачують людину |
4. «Гаманець» |
г) возвеличення героїзму та боротьби за волю |
Відповідь: 1 ___ 2 ____ 3 ____ 4 ____
8. Прочитайте уривок та назвіть твір (1 бал)
І.«З’ясовується, там було повно роботи. Усякої. І саме тієї, що без тата не зробиться. Він там потрібен. Це мама так каже. А насправді я не знаю що. Вдома мені він теж потрібен». _____________________________________
ІІ. «Дома не було мені з ким гулять. Була в мене одним одна менша сестра, але така вередлива та плаксива, що й гулять і бавиться з нею було не можна». _________________________________________
Достатній рівень (3 бали)
Назвіть риси характеру, яким наділена головна героїня оповідання «Гаманець»
Іванка
Високий рівень (3 бали)
Дайте відповідь на запитання, дотримуючись схеми. Наведіть приклад із прочитаного твору.
Чи варто пробачати тому, хто хотів у вас щось украсти?
Я вважаю, що …., тому що ….
Наприклад, ….
Отже, ….
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Моя робота над завданнями
Прізвище та ім’я __________________________________________________
Діагностувальна робота
з теми «Мудрість теж родом з дитинства»
Варіант 2
Початковий рівень (кожне завдання 0,5 б.)
а) Пріська б) Устина в) Ївга г) Олена
а) в школі б) на вулиці в) в садочку г) біля церкви
а) лікарем б) учителем в) економом г) трактористом
4. Яка пора року зображена в оповіданні «Гаманець»?
а) зима б) літо в) весна г) осінь
5. Як звали братика Юлі? (оповідання «Мій тато став зіркою»)
а) Іванко б) Денис в) Павлусь г) Петрик
6. Які події описано в оповіданні «Мій тато став зіркою»?
а) Революції 2013-2013 б) Революції 2005
в) Війни 2022 г) Війни 1939-1942
Середній рівень
7. Установіть відповідність між назвою твору та вчинком героя (2 бали)
1. «Мій тато став зіркою» |
а) дівчинка скаржиться вчителеві на свою подругу |
2. «Украла» |
б) дівчинка віддає незнайомці гроші, які їй дав тато |
3. «Вітрогон» |
в) сусідка привела знайшла привела додому того, хто ночував під мостом |
4. «Гаманець» |
г) тато дарує дівчинці коробку пастельок |
Відповідь: 1 ___ 2 ____ 3 ____ 4 ____
8. Прочитайте уривок та назвіть твір (1 бал)
І.«Але вона й тепер сиділа, мов скам'янівши. Вона сховала голову межи плечі й прищулилась, неначе сподівалась, що її ось-ось ударять, хоча знала, що в школі не б'ються». ____________________________________________
ІІ. «Людей у трамвай набилось багато, був саме час обіду. Галаслива літня жінка розпочала сварку, бо якийсь добродій боляче став їй на ногу». _________________________________
Достатній рівень (3 бали)
Назвіть риси характеру, яким наділена героїня оповідання «Гаманець»
Ритка
Високий рівень (3 бали)
Дайте відповідь на запитання, дотримуючись схеми. Наведіть приклад із прочитаного твору.
Чи варто пробачати тому, хто хотів у вас щось украсти?
Я вважаю, що …., тому що ….
Наприклад, ….
Отже, ….
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Моя робота над завданнями