Контрольна робота за творчістю О. Довженка, Н. Бічуї (8 клас)

Про матеріал
Ця контрольна робота допоможе якнайкраще перевірити знання учнів з вивчення даної теми.
Перегляд файлу

Контрольна робота з української літератури за творчістю О. Довженка, Н. Бічуї 

І варіант

Початковий і середній рівні

1. Моральний урок дідів з оповідання О. Довженка «Ніч перед боєм» для молодих бійців полягав у тому, що

А вони попалили всі човни й зірвали ворогові переправу

Б перевернули човни й загинули разом із ворогами

В зробили засідку й побили багато ворогів

Г мужньо витримали знущання ворогів і не видали партизанів

2. Кого діди Платон і Савка ставили за приклад бійцям, що відступали?

А Кармалюка                           

Б Гонту, Залізняка

В своїх синів

Г самих себе

3. Кульмінацією у творі Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» є

А поєдинок на шпагах Юлька та Славка

Б суд над Славком

В привід хлопця, який назвався Вернутою, до дитячої кімнати міліції

Г спізнення Славка на театральну виставу до Лілі

4. У невинуватість Славка вірили

А тренер, Лілі

Б Стефко та Юлько

В класний керівник і директор школи

Г інспектор дитячої кімнати міліції, Надія Григорівна

5. Твір "Ніч перед боєм" за жанром – це:

А) оповідання;                  Б) роман;              В) повість;            Г) казка.

6. Хто переправляє солдатів через Десну:

А) дід Платон;                                      Б) дід Савка;       

В) Петро Колодуб;                               Г) дід Платон і дід Савка.

7. Що сталося з дідом Савкою і дідом Платоном:

А) залишилися живі;                       Б) переїхали в інше місто;

В) нічого не змінилося;                  Г) померли.

8. Події у повісті "Шпага Славка Беркути" відбуваються у:

А) Києві;                              Б) Львові;

В) Харкові;                          Г) Чернігові.

9. Хто з учителів підтримував Славка Беркуту і став на його захист:

А) вчитель географії;                        Б) вчитель історії;

В) вчитель хімії;                                Г) вчитель біології.

10. Куди віднесли сороку з перебитим крилом герої повісті "Шпага Славка Беркути":

А) додому;                    Б) до сусіда;                     В) до вчительки Надії Григорівни;                                                             Г) до вчителя географії.

11. Хто з однокласників вирішив  помститися Славкові:

А) Стефко Вус;                                   Б) Лілі Теслюк;

В) Юлько Ващук;                               Г) Василь Лопух.

 

 

 

 

12.  Ноги  ставали   міцнішими,  пружніли  м’язи , і вже  не  доводилося  весь  час  думати:як добре великим  і сильним – їх  ніхто не  штовхає… Мама потім  не  могла  ніяк повірити, що  хлопець сам  себе  вилікував…» Ці  слова – характеристика…

А. Юлька  Ващука

Б.Андрія Лопуха

В.Стефка  Вуса

Г.Славка  Беркути.

 

 

 

Достатній рівень

 

Установіть  відповідність

13. Установіть  відповідність.

 Герой                                                   Вчинок

1.Славко Беркута                   А. Рятує сороку з  переламаним  крилом.

2.Стефко  Вус                         Б. Страждає через невіру однокласників

3.Юлько  Ващук                    В.Вірить  у  невинність  Беркути.

4. Лілі   Теслюк                     Г. В  міліції  називає чуже  прізвище  замість  свого.

                                                 Д. Не  боїться   пити  вино  на  вулиці.

 

14.Високий рівень

Виконайте одне із завдань.

А Висловіть свої судження про необхідність виховання патріотизму. Можливо, воно не потрібне в нашому глобалізованому світі? (за оповіданням О. Довженка «Ніч перед боєм» та власними спостереженнями)

 Б)Дід Платон і дід Савка – справжні патріоти і захисники рідної землі.

В)"Шпага Славка Беркути" – повість про проблеми підлітків, їхню дружбу і зрадництво.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота з української літератури за творчістю О. Довженка, Н. Бічуї 

Варіант II

Початковий і середній рівні

1. Молоді бійці з оповідання О. Довженка перед своїм першим боєм запитали в командира Петра Колодуба

А звідки він бере мужність і сили

Б що робити, коли ворога набагато більше й він краще озброєний

В чому не можна відступати Г що робити при пораненні

2. Дід Платон з оповідання О. Довженка «Ніч перед боєм» лаяв відступаючих наших бійців

А за невміння користуватися зброєю, влучно стріляти

Б за невміння маскуватися, рити окопи

В за боягузтво, невміння та небажання захищати рідну землю

Г за те, що забувають писати листи своїм рідним

3. Особливостями композиції повісті Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» є

А введення казкових, фантастичних елементів

Б наявність оповідача, розповідь ведеться від першої особи

В наявність багатьох відступів, листів, снів

Г зміщення часових площин, різнобічний показ героїв, заглиблення у психологію

4. Який фільм приніс світову славу О. П. Довженку:

А) "Україна у вогні";                                  Б) "Щоденник";                  

В) "Земля";                                                   Г) "Аероград".

5. Кому з героїв оповідання О. Довженка "Ніч перед боєм" належать ці слова: "Тікаєте, бісові сини?... Багато ж я вас перевіз. Ой багато, та здорові все, та молоді, та все – перевези та перевези… "

А) діду Платону;                                     Б) діду Савці;                

В) Петрові Колодубу;                             Г) Івану Дроботу.   

6.  Хто розповідає історію дідів солдатам:

А) Іван Дробот;                                      Б) Петро Колодуб;            

В) невідомий солдат;                             Г) брат діда Платона.   

7. Хто повідомляє Петрові Колодубу про смерть дідів:

А) онук діда Савки, Іван Дробот;                             Б) брат діда Савки;

В) товариш діда Платона;                                         Г)  Петро Колодуб.

8. У повісті Ніни Бічуї  "Шпага Славка Беркути"  йдеться про:

А) 3 підлітків;                              Б) 5 підлітків;

В) 6 підлітків;                              Г) 4 підлітків.

9.  Хто з підлітків, героїв повісті Ніни Бічуї  "Шпага Славка Беркути"  має батька п’яницю:

А) Славко Беркута;                             Б) Стефко Вус;

В) Юлько Ващук;                                Г) Лілі Теслюк.

10. Кого просив про допомогу Юлько Ващук (помститися Славкові Беркуті):

А) Стефка Вуса;                          Б) Лопуха;

В) батьків;                                    Г) Лілі.

11. Герої повісті Ніни Бічуї  "Шпага Славка Беркути"  є учнями:

А) 8Б;                     Б) 8А;                     В) 7Б;                     Г) 7А.

12.Якого  героя схарактеризовано такими словами  з тексту : « …  соловей –розбійник  з нашого двору. Стою  та  дивуюсь:  чому ти  такий добрий  став, у  дворі хлопчаків мало що не ломигає , а  тут над  сорокою  розчулюється! Метаморфоза»

А.Андрія  Лопуха

2. .Юлька  Ващука.

В. Славка  Беркуту.

Г. Стефка Вуса.

13.Установіть  відповідність

Проблема                                                                       Герой

1.Відсутність  повноцінного спілкування                 А. Лілі Теслюк

   з дорослими                                                              Б. Стефко  Вус

2.Пртистояння брехні і правди                                  В.Юлько  Ващук

3.Самотність  дитини                                                  Г.Славко  Беркута

4.Віра  у  свій  талант                                                  Д.Андрій Лопух

 

Високий рівень

14. Виконайте одне із завдань.

А) Висловіть своє судження про важливість моральних чеснот у житті людини, дружби та підтримки батьків (за твором Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» та власними спостереженнями).

  Б) Дід Платон і дід Савка – справжні патріоти і захисники рідної землі.

  В) "Шпага Славка Беркути" – повість про проблеми підлітків, їхню дружбу і зрадництво.

 

docx
Додано
3 квітня 2019
Переглядів
12642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку