Контрольна робота за твором Ч. Діккенса «Різдвянай пісня в прозі» та М. Гоголя «Ніч перед Різдвом»

Про матеріал

Мета: перевірити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу з теми, актуалізувати та систематизувати набуті знання; розвивати творче мислення, навички самостійності, аналітичності; створювати для учнів психологічну ситуацію успіху; виховувати інтерес до влучного слова, спонукати задуматися над тим, що таке успіх і як його досягти.

Тип уроку: урок оцінювання навчальних досягнень учнів

Перегляд файлу

Початковий та середній рівень (6 балів)

1. У «Різдвяній пісні в прозі» Ч. Діккенс використовує...

А          фантастику;

Б           гротеск;

В          сатиру;

Г           іронію.

2. Про кого з героїв повісті Ч. Діккенса «Різдвяна пісня в прозі» йдеться в уривку: «Вичавлювати соки, витягати жили, забивати в труну, загарбувати, захоплювати, заграбастувати, вимагати — все це чудово вмів старий грішник...»?

А          Марлі;

Б          Скрудж;

В          Боб Кретчит;

Г           рудокоп.

3. Якщо Скрудж не змінився б на краще, він наступне Різдво:

А         зустрічав би сам;           

Б         не зустрів би, бо помер;   

В         зустрів би з племінником.

Г         зустрічав би на роботі.

4. Колядники в повісті М. Гоголя «Ніч перед Різдвом» співають...

А       «Добрий вечір, пане господарю»;

Б       «Сійся, родися»;

В        «Щедрик, ведрик»;

Г        «Нова радість стала».

5. Хто з героїв повісті М. Гоголя «Ніч перед Різдвом» побачив, що на небі немає місяця?

А         Кум Панас;

Б         Коваль Вакула;

В         дяк;

Г          козак Чуб.

6. Що відчула Оксана, коли зрозуміла, що не побачить більше Вакулу?

А        що ненавидить його;

Б        що кохає його; 

В        що багато завинила перед ним;

Г        стало соромно. 

 

 

 

Достатній рівень (3 бали)

7. Чи можна в повісті «Різдвяна пісня в прозі» назвати образи Духів фантастичними? Навіщо автор використовує ці образи у творі? (Так, адже насправді такого не буваєФантастичні образи трьох Духів Різдва покликані змусити душу Скруджа здригнутися, перетворити людиноненависника в людинолюба).

8. Розкрийте образ Скруджа та з’ясуйте причини його духовного переродження.

9. • Якими якостями наділяє автор Оксану? Які риси характеру він підкреслює в її образі? (Оксана — найвродливіша дівчина, примхлива, манірна, кокетлива, грайлива, погордлива, самовдоволена і тим не менш приваблива, бо, як підкреслює автор, їй пасують навіть її недоліки, які надалі «виліковує» всепереможна сила справжнього кохання).

 

Високий рівень – це творче завдання (3 бали)

10. Складіть різдвяну казку.

Або

Напишіть мініатюру "Різдво в житті героїв вивчених творів та нашому житті"

 


Тема уроку. Контрольна робота за твором Ч. Діккенса «Різдвяна пісня в прозі» та М. Гоголя «Ніч перед Різдвом»

Мета: перевірити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу з теми, актуалізувати та систематизувати набуті знання; розвивати творче мислення, навички самостійності, аналітичності; створювати для учнів психологічну ситуацію успіху; виховувати інтерес до влучного слова, спонукати задуматися над тим, що таке успіх і як його досягти.

Тип уроку: урок оцінювання навчальних досягнень учнів.

Обладнання: зошити для контрольних робіт, картки із завданнями.

Епіграф: Бери вершину - і матимеш середину. Г.Сковорода

Хід уроку І. Мотивація навчальної діяльності учнів

Учитель. Заплющте очі, уявіть, що над вами нічне небо, повне зірок. Кожному треба відшукати особливо яск-раву зірку, яка б асоціювалася з вашою мрією.

- Поділіться своїми мріями, розкажіть, чого б ви хотіли досягти в житті?

- Що може стати на перешкоді до здійснення мрії?

- Що треба зробити, аби досягти успіху?

Асоціативний кущ. З якими словами у вас асоціюється слово «успіх»? (здійснення, гармонія, фортуна, досяг-нення, здобуток, визнання, перемога).

ІІ. Повідомлення теми й мети уроку, очікуваних результатів

 Продовжте речення

  • Я досягну успіху, бо…

ІІІ. Ознайомлення з критеріями оцінювання контрольної роботи.

Проведення інструктажу щодо виконання завдань.

IV. Самостійне виконання контрольної роботи

V. Відповіді на запитання, що виникли у школярів під час написання контрольної роботи

VІ. Підсумок уроку.

Розвиток творчої рефлексії

Анкета

  • Чи задоволений ти результатом своєї роботи? Чому?
  • Що найбільше здивувало?
  • Що сподобалося, не сподобалося? Чому?
  •  Чи досягнув ти поставленої мети?
  • Які нові запитання з'явилися в тебе?

VII. Домашнє завдання

docx
Додано
27 червня 2018
Переглядів
15257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку