5 клас Контрольна робота № 6
Тема «Звичайні дроби» В – 1
І частина: виконати тестові завдання
|
|
|
|
|
|
|
А) ; Б) ; В) ; Г) .
А) ; Б) ; В) ; Г) .
А) ; Б) ; В) ; Г) .
А)4 ; Б) ; В) ; Г) .
А)5 ; Б)5 ; В)5 ; Г)5 .
А) 50; Б) 200; В) 8;
ІІ частина
ІІІ частина
І , ІІ рівні |
ІІІ, ІV рівні |
10. Обчислити: а) + ; б) – ;
в) 4 + 2 ; г) 1 – .
|
10. Обчислити а) 3 + 2 ; б) 8 – 3 ;
в) 3 – 1 ; г) ( 2 + 1 ) – (4 – ). |
11.Розв’яжи задачу Мишко прочитав книжки, в якій всього 54 сторінки. Скільки сторінок йому залишилось прочитати? |
11.Розв’яжи задачу Довжина прямокутного паралелепіпеда 32см, висота складає довжини, а ширина висоти. Обчислити об’єм паралелепіпеда.
|
5 клас Контрольна робота № 6
Тема «Звичайні дроби» В – 2
І частина: виконати тестові завдання
|
|
|
|
|
|
|
А) ; Б) ; В) ; Г) .
А) ; Б) ; В) ; Г) .
А) ; Б) ; В) ; Г) .
А) 5 ; Б) ; В) ; Г) .
А)6 ; Б)6 ; В)6 ; Г)6 .
А) 882; Б) 98; В) 18;
ІІ частина
ІІІ частина
І , ІІ рівні |
ІІІ, ІV рівні |
7. Обчислити: а) + ; б) – ;
в) 2 + 1 ; г) 1 – .
|
7. Обчислити а) 2 + 1 ; б) 7 – 3 ;
в) 2 – 1 ; г) ( 3 + 1 ) – (3 – 1 ). |
8.Розв’яжи задачу В школі навчаються 117 учнів, з них складають дівчата. Скільки хлопців навчається в школі? |
8.Розв’яжи задачу Довжина прямокутного паралелепіпеда 56см, висота складає довжини, а ширина висоти. Обчислити об'єм паралелепіпеда.
|
5 клас. До уроку 10. Приклади для домашнього завдання
І , ІІ рівні 6 балів |
ІІІ, ІV рівні 12 балів |
1). 3 + ; 2). 7 + 2 ;
3) 5 – 3; 4) 1 – ;
5) 2 – ; 6) 1 + 4 ;
7) 5 – 2 ; 8) 1 – ;
9) 3 – 1 ; 10) 2 – 1 .
|
1). 6 + 7 ; 2). 7 + 4 ;
3) 5 – 2 ; 4) 8 – 2 ;
5) 11 – 5 ; 6) 3 + 4 ;
7) 5 – 2 ; 8) 15 2 – 4 ;
9) ( 4 + 1 ) – ( 4 – 2 ) .
|
5 клас. До уроку 10. Приклади для домашнього завдання
І , ІІ рівні 6 балів |
ІІІ, ІV рівні 12 балів |
1). 3 + ; 2). 7 + 2 ;
3) 5 – 3; 4) 1 – ;
5) 2 – ; 6) 1 + 4 ;
7) 5 – 2 ; 8) 1 – ;
9) 3 – 1 ; 10) 2 – 1 .
|
1). 6 + 7 ; 2). 7 + 4 ;
3) 5 – 2 ; 4) 8 – 2 ;
5) 11 – 5 ; 6) 3 + 4 ;
7) 5 – 2 ; 8) 15 2 – 4 ;
9) ( 4 + 1 ) – ( 4 – 2 ) .
|
5 клас. До уроку 10. Приклади для домашнього завдання
І , ІІ рівні 6 балів |
ІІІ, ІV рівні 12 балів |
1). 3 + ; 2). 7 + 2 ;
3) 5 – 3; 4) 1 – ;
5) 2 – ; 6) 1 + 4 ;
7) 5 – 2 ; 8) 1 – ;
9) 3 – 1 ; 10) 2 – 1 .
|
1). 6 + 7 ; 2). 7 + 4 ;
3) 5 – 2 ; 4) 8 – 2 ;
5) 11 – 5 ; 6) 3 + 4 ;
7) 5 – 2 ; 8) 15 2 – 4 ;
9) ( 4 + 1 ) – ( 4 – 2 ) .
|
5 клас. До уроку 10. Приклади для домашнього завдання
І , ІІ рівні 6 балів |
ІІІ, ІV рівні 12 балів |
1). 3 + ; 2). 7 + 2 ;
3) 5 – 3; 4) 1 – ;
5) 2 – ; 6) 1 + 4 ;
7) 5 – 2 ; 8) 1 – ;
9) 3 – 1 ; 10) 2 – 1 .
|
1). 6 + 7 ; 2). 7 + 4 ;
3) 5 – 2 ; 4) 8 – 2 ;
5) 11 – 5 ; 6) 3 + 4 ;
7) 5 – 2 ; 8) 15 2 – 4 ;
9) ( 4 + 1 ) – ( 4 – 2 ) .
|
5 клас. Розв’язування задач
Самостійна робота
В – 1
І , ІІ рівні |
ІІІ, ІV рівні |
1.(2б.) Скільки градусів становить прямого кута? розгорнутого? |
1.(3б.) Олена, Мишко та Іра зібрали 126 грибів. Олена зібрала всіх грибів, а Мишко решти. Скільки грибів зібрала Іра?
|
2.(1б.) Мишко прочитав книжки, в якій 300 сторінок. Скільки сторінок прочитав Мишко? |
2.(3б.) Довжина прямокутного паралелепіпеда 48см, висота складає довжини, а ширина висоти. Обчислити об’єм паралелепіпеда
|
3.(1б.) За день магазин продав 65кг яблук, що становить всіх привезених яблук. Скільки яблук завезли в магазин? |
3.(3б.) Ширина прямокутника 96см, що становить його довжини. Обчисліть периметр і площу прямокутника.
|
4.(2б.) Маршрут туриста становить 42км. За перший день він пройшов всього маршруту. Скільки кілометрів йому залишилось пройти?
|
4.(2б.) Один з доданків дорівнює 56 і становить суми. Знайти другий доданок. |
5 клас. Розв’язування задач
Самостійна робота
В – 2
І , ІІ рівні |
ІІІ, ІV рівні |
1.(2б.) Скільки градусів становить прямого кута? розгорнутого? |
1.(3б.) Андрій, Петро та Сашко зібрали 84кг макулатури. Андрій зібрав всієї кількості, Петро решти. Скільки макулатури зібрав Сашко?
|
2.(1б.) Тракторист зорав поля, площа якого 140 га. Скільки гектарів зорав тракторист? |
2.(3б.) Довжина прямокутного паралелепіпеда 56см, висота складає довжини, а ширина висоти. Обчислити об’єм паралелепіпеда
|
3.(1б.) За день Мишко прочитав 42 сторінки, що становить всієї книжки. Скільки сторінок в цій книжці? |
3.(3б.) Ширина прямокутника 108см, що становить його довжини. Обчисліть периметр і площу прямокутника.
|
4.(2б.) В магазин завезли 420кг фруктів, апельсини становлять всієї кількості фруктів, а решта – банани. Скільки бананів завезли в магазин?
|
4.(2б.) Один з доданків дорівнює 72 і становить суми. Знайти другий доданок. |
5 клас. Додавання та віднімання звичайних дробів
Тестові завдання В – 1
А) ; Б) ; В) .
А) ; Б)1 ; В)1 .
А) ; Б) ; В)2 .
А) 3 ; Б) 4; В)3 .
А) ; Б) ; В) 2; Г) .
А) 5 ; Б)5 ; В)4 .
А) ; Б) 6 ; В) .
А) 2 ; Б) 1 ; В) 1 .
А) 4 ; Б) 5 ; В) 4 .
А) 8 ; Б) 1 ; В) 2 .
А) 10; Б) 3; В) 4.
А) дороги; Б) дороги; В) дороги.
А) 1 ; Б) ; В) .
5 клас. Додавання та віднімання звичайних дробів
Тестові завдання В – 2
А) ; Б) ; В) .
А) 1 ; Б) ; В)1 .
А) 7 ; Б) ; В)2 .
А) 5 ; Б) 5 ; В) 6 .
А) 5; Б) ; В) Г)
А) 2 ; Б)2 ; В)3 .
А) 9; Б) ; В) .
А) 4 ; Б) 4 ; В) 5 .
А) 5 ; Б)4 ; В) 4 .
А) 2 ; Б) 12 ; В) 1 .
А) 13; Б) 18; В) 8.
А) дерев; Б) дерев; В) дерев.
А) 1 ; Б) ; В) .
5 клас. Додавання та віднімання звичайних дробів
Тестові завдання В – 3
А) ; Б) ; В) .
А) 1 ; Б) ; В)1 .
А) ; Б)4 ; В) .
А) 3 ; Б) 3; В)2 .
А) 4; Б) ; В) ; Г) .
А) 7 ; Б)6 ; В)7 .
А) ; Б) ; В) 3.
А) 1 ; Б) 2 ; В) 1 .
А) 2 ; Б) 2 ; В) 3 .
А) 2 ; Б) 2 ; В) 2 .
А) 10; Б) 34; В) 20.
А) ; Б) ; В) дороги.
А) ; Б) ; В) .
5 клас. Додавання та віднімання звичайних дробів
Тестові завдання В – 4
А) ; Б) ; В) .
А) ; Б) 1 ; В)1 .
А) ; Б) ; В)10 .
А) 6 ; Б) 7 ; В) 7 .
А) ; Б) ; В) 3 Г)
А) 2 ; Б)3 ; В)3 .
А) ; Б) 3; В) .
А) 4 ; Б) 3 ; В) 3 .
А) 1 ; Б)2 ; В) 1 .
А) 2 ; Б) 2 ; В) 2 .
А) 0; Б) 5; В) 9.
А) ; Б) ; В) .
А) 1 ; Б) ; В) .
5 клас. Естафета
В – 1
1.Виділи цілу і дробову частину числа
2.Запиши у вигляді неправильного дробу 8
3. Виконай дії:
а) + ; б) 5 + 4 ;
в) – ; г) 5 + 3 ;
д) 5 – 3 ; е) 3 – 1 .
5 клас. Естафета
В – 2
1.Виділи цілу і дробову частину числа
2.Запиши у вигляді неправильного дробу 5
3. Виконай дії:
а) + ; б) 2 + 6 ;
в) – ; г) 5 + 3 ;
д) 6 – 2 ; е) 4 – 1 .
_____________________________________
5 клас. Естафета
В – 3
1.Виділи цілу і дробову частину числа
2.Запиши у вигляді неправильного дробу 3
3. Виконай дії:
а) + ; б) 1 + 3 ;
в) – ; г) 5 + 3 ;
д) 3 – 1 ; е) 3 – 1 .
Картки для індивідуальної роботи
В – 1
1). + ; 2). – ;
3). + ; 4). 6 + ;
5). 6 +5 ; 6). 7 – 4 ;
7). 8 + 3 ; 8). 5 – 4 ;
Картки для індивідуальної роботи
В – 2
1). + ; 2). – ;
3). + ; 4). 5 +2 ;
5). 4 +3 ; 6). 4 – 2 ;
7). 1 + 5 ; 8). 5 – 2 ;
Картки для індивідуальної роботи
В – 3
1). + ; 2). – ;
3). + ; 4). 3 + 2 ;
5). 4 +1 ; 6). 5 – 3 ;
7). 6 + 2 ; 8). 4 – 2 ;
________________________
Картки для індивідуальної роботи
В – 4
1). + ; 2). – ;
3). + ; 4). 8 + ;
5). 5 +2 ; 6). 5 – 1 ;
7). 4 + 3 ; 8). 9 – 4 ;
Картки для індивідуальної роботи
В – 5
1). + ; 2). – ;
3). + ; 4). 4 + 3 ;
5). 3 +2 ; 6). 9 – 6 ;
7). 2 + 3 ; 8). 4 – 2 ;
Картки для індивідуальної роботи
В – 6
1). + ; 2). – ;
3). + ; 4). 7 + ;
5). 7 +2 ; 6). 4 – 1 ;
7). 7 + 3 ; 8). 4 – 2 ;
Картки для індивідуальної роботи
В – 7
1). + ; 2). – ;
3). + ; 4). 6 + ;
5). 7 +2 ; 6). 5 – 3 ;
7). 5 + 3 ; 8). 4 – 1 ;
Картки для індивідуальної роботи
В – 8
1). + ; 2). – ;
3). + ; 4). 4 + ;
5). 3 +2 ; 6). 5 – 2 ;
7). 6 + 2 ; 8). 8 – 4 ;
_________________________________
5 клас, до уроку № 11
Перевірна робота
І рівень (4б.) |
ІІ рівень (6 б.) |
ІІІ рівень (9 б.) |
ІV рівень (12б) |
|
|||
а) + х = ;
б) х – = .
|
а) 3 + х = 6
б) х – 5 = 1 |
а) ( – х ) + = ;
б) 6 – ( х + 1 ) = 1 |
а) 3 – ( х – 1 ) = 1
б) 4 + ( 2 – х ) = 6 |
|
|||
З перший день учень прочитав частини книжку. Яку частину книжки йому залишилось прочитати? |
За перший день робітник виконав всього завдання, за другий . Чи виконав робітник все завдання? Яка частина залишилась?
|
5 клас, до уроку № 11
Перевірна робота
І рівень (4б.) |
ІІ рівень (6 б.) |
ІІІ рівень (9 б.) |
ІV рівень (12б) |
|
|||
а) + х = ;
б) х – = .
|
а) 3 + х = 6
б) х – 5 = 1 |
а) ( – х ) + = ;
б) 6 – ( х + 1 ) = 1 |
а) 3 – ( х – 1 ) = 1
б) 4 + ( 2 – х ) = 6 |
|
|||
З перший день учень прочитав частини книжку. Яку частину книжки йому залишилось прочитати? |
За перший день робітник виконав всього завдання, за другий . Чи виконав робітник все завдання? Яка частина залишилась?
|
5 клас, до уроку № 11
Перевірна робота
І рівень (4б.) |
ІІ рівень (6 б.) |
ІІІ рівень (9 б.) |
ІV рівень (12б) |
|
|||
а) + х = ;
б) х – = .
|
а) 3 + х = 6
б) х – 5 = 1 |
а) ( – х ) + = ;
б) 6 – ( х + 1 ) = 1 |
а) 3 – ( х – 1 ) = 1
б) 4 + ( 2 – х ) = 6 |
|
|||
З перший день учень прочитав частини книжку. Яку частину книжки йому залишилось прочитати? |
За перший день робітник виконав всього завдання, за другий . Чи виконав робітник все завдання? Яка частина залишилась?
|