Контрольна робота "Звичайні дроби, 5 клас"

Про матеріал
Контрольна робота з теми "Звичайні дроби" для 5 класу складена з трьох частин: І частина - тестові завдання, ІІ частина завдання на зображення дробів на числовому промені, та на перетворення неправильних дробів в мішані числа і навпаки: мішані числа - в неправильні дроби. ІІІ частина - різнорівневі завдання на виконання додавання та віднімання звичайних дробів із однаковими знаменниками, розв'язання задач на знаходження дробу від числа або числа за його дробом.
Перегляд файлу

5 клас                 Контрольна робота № 6

Тема «Звичайні дроби»         В – 1

І частина: виконати тестові завдання

  1. Яка частина фігури зафарбована

 

 

 

 

 

 

 

 

А) ;     Б) ;      В) ;      Г) .

  1. Яку частину року складають 4 місяця?

А) ;     Б) ;      В) ;      Г) .

  1. Серед дробів знайди правильний

А) ;     Б) ;      В) ;      Г) .

  1. Яке з чисел найбільше?

А)4 ;     Б) ;      В) ;      Г) .

  1. Запиши у кілометрах 5км 3м

А)5 ;     Б)5 ;    В)5 ;      Г)5 .

  1. Знайди число, якщо від нього становить 20

А) 50;     Б) 200;      В) 8;     

ІІ частина

  1. Познач на числовому промені числа ; ; ; ; 2 .

 

  1. Виділи цілу і дробову частину числа ; .

 

  1. Запиши у вигляді неправильного дробу 3 ;   7 .

ІІІ частина

 

І , ІІ рівні

ІІІ, ІV рівні

10. Обчислити:

а) + ;              б) ;

 

в) 4 + 2 ;        г) 1 – .

 

10.  Обчислити

а) 3 + 2 ;          б) 8 – 3 ;

 

в) 3 – 1 ;          г) ( 2 + 1 ) – (4 ).

11.Розв’яжи задачу

Мишко прочитав книжки, в якій всього 54 сторінки. Скільки сторінок йому залишилось прочитати?

11.Розв’яжи задачу

Довжина прямокутного паралелепіпеда 32см,  висота  складає    довжини, а ширина    висоти.  Обчислити об’єм паралелепіпеда.

 

 

5 клас                 Контрольна робота № 6

Тема «Звичайні дроби»       В – 2

І частина: виконати тестові завдання

  1. Яка частина фігури зафарбована

 

 

 

 

 

 

 

 

А) ;     Б) ;      В) ;      Г) .

  1. Яку частину року складають 2 місяця?

А) ;     Б) ;      В) ;      Г) .

  1. Серед дробів знайди правильний

А) ;     Б) ;      В) ;      Г) .

  1. Яке з чисел найбільше?

А) 5 ;     Б) ;      В) ;      Г) .

  1. Запиши у кілометрах 6км 4м

А)6 ;     Б)6 ;    В)6 ;      Г)6 .

  1. Знайди число, якщо від нього становить 42

А) 882;     Б) 98;      В) 18;     

ІІ частина

  1. Познач на числовому промені числа ; ; ; ; 2 .

 

  1. Виділи цілу і дробову частину числа ; .

 

  1. Запиши у вигляді неправильного дробу 2 ;   6 .

ІІІ частина

 

І , ІІ рівні

ІІІ, ІV рівні

7. Обчислити:

а) + ;              б) ;

 

в) 2 + 1 ;        г) 1 – .

 

7. Обчислити

а) 2 + 1 ;          б) 7 – 3 ;

 

в) 2 – 1 ;          г) ( 3 + 1 ) – (3 – 1 ).

8.Розв’яжи задачу

В школі навчаються 117 учнів, з них складають дівчата. Скільки хлопців навчається в школі?

8.Розв’яжи задачу

Довжина прямокутного паралелепіпеда 56см,  висота  складає    довжини, а ширина    висоти.  Обчислити об'єм паралелепіпеда.

 

 

5 клас. До уроку 10. Приклади для домашнього завдання

 

І , ІІ рівні

6 балів

ІІІ, ІV рівні

12 балів

 

1). 3 + ;         2). 7 + 2 ;

 

3) 5 – 3;       4) 1 – ;

 

5) 2 – ;         6) 1 + 4 ;

 

7) 5 – 2 ;      8) 1 ;

 

9) 3 – 1 ;     10) 2 – 1 .

 

 

1). 6 + 7 ;         2). 7 + 4 ;

 

3) 5 – 2 ;       4) 8 – 2 ;

 

5) 11 – 5 ;         6) 3 + 4 ;

 

7) 5 – 2 ;   8) 15 2 – 4 ;

 

9) ( 4 + 1 ) – ( 4 – 2 ) .

 

 

 

 

5 клас. До уроку 10. Приклади для домашнього завдання

 

І , ІІ рівні

6 балів

ІІІ, ІV рівні

12 балів

 

1). 3 + ;         2). 7 + 2 ;

 

3) 5 – 3;       4) 1 – ;

 

5) 2 – ;         6) 1 + 4 ;

 

7) 5 – 2 ;      8) 1 ;

 

9) 3 – 1 ;     10) 2 – 1 .

 

 

1). 6 + 7 ;         2). 7 + 4 ;

 

3) 5 – 2 ;       4) 8 – 2 ;

 

5) 11 – 5 ;         6) 3 + 4 ;

 

7) 5 – 2 ;    8) 15 2 – 4 ;

 

9) ( 4 + 1 ) – ( 4 – 2 ) .

 

 

 

 

5 клас. До уроку 10. Приклади для домашнього завдання

 

І , ІІ рівні

6 балів

ІІІ, ІV рівні

12 балів

 

1). 3 + ;         2). 7 + 2 ;

 

3) 5 – 3;       4) 1 – ;

 

5) 2 – ;         6) 1 + 4 ;

 

7) 5 – 2 ;      8) 1 ;

 

9) 3 – 1 ;     10) 2 – 1 .

 

 

1). 6 + 7 ;         2). 7 + 4 ;

 

3) 5 – 2 ;       4) 8 – 2 ;

 

5) 11 – 5 ;         6) 3 + 4 ;

 

7) 5 – 2 ;    8) 15 2 – 4 ;

 

9) ( 4 + 1 ) – ( 4 – 2 ) .

 

 

 

 

5 клас. До уроку 10. Приклади для домашнього завдання

 

І , ІІ рівні

6 балів

ІІІ, ІV рівні

12 балів

 

1). 3 + ;         2). 7 + 2 ;

 

3) 5 – 3;       4) 1 – ;

 

5) 2 – ;         6) 1 + 4 ;

 

7) 5 – 2 ;      8) 1 ;

 

9) 3 – 1 ;     10) 2 – 1 .

 

 

1). 6 + 7 ;         2). 7 + 4 ;

 

3) 5 – 2 ;       4) 8 – 2 ;

 

5) 11 – 5 ;         6) 3 + 4 ;

 

7) 5 – 2 ;    8) 15 2 – 4 ;

 

9) ( 4 + 1 ) – ( 4 – 2 ) .

 

 

 

 

5 клас.    Розв’язування задач

Самостійна робота

 

В – 1

 

І , ІІ рівні

ІІІ, ІV рівні

1.(2б.) Скільки градусів становить прямого кута? розгорнутого?

1.(3б.) Олена, Мишко та Іра зібрали 126 грибів. Олена зібрала всіх грибів, а Мишко решти. Скільки грибів зібрала Іра?

 

2.(1б.) Мишко прочитав книжки, в якій 300 сторінок. Скільки сторінок прочитав Мишко?

2.(3б.) Довжина прямокутного паралелепіпеда 48см,  висота  складає    довжини, а ширина    висоти.  Обчислити об’єм паралелепіпеда

 

3.(1б.) За день магазин продав 65кг яблук, що становить всіх привезених яблук. Скільки яблук завезли в магазин?

3.(3б.) Ширина прямокутника 96см, що становить його довжини. Обчисліть периметр і площу прямокутника.

 

4.(2б.) Маршрут туриста становить 42км. За перший день він пройшов всього маршруту. Скільки кілометрів йому залишилось пройти?

 

4.(2б.) Один з доданків дорівнює 56 і становить суми. Знайти другий доданок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 клас.    Розв’язування задач

Самостійна робота

 

В – 2

 

І , ІІ рівні

ІІІ, ІV рівні

1.(2б.) Скільки градусів становить прямого кута? розгорнутого?

1.(3б.) Андрій, Петро та Сашко зібрали 84кг макулатури. Андрій  зібрав  всієї кількості, Петро  решти. Скільки макулатури зібрав Сашко?

 

2.(1б.) Тракторист зорав    поля, площа якого 140 га. Скільки гектарів зорав тракторист?

2.(3б.) Довжина прямокутного паралелепіпеда 56см,  висота  складає    довжини, а ширина    висоти.  Обчислити об’єм паралелепіпеда

 

3.(1б.) За день Мишко прочитав 42 сторінки, що становить всієї книжки. Скільки сторінок в цій книжці?

3.(3б.) Ширина прямокутника 108см, що становить його довжини. Обчисліть периметр і площу прямокутника.

 

4.(2б.) В магазин завезли 420кг фруктів, апельсини становлять  всієї кількості фруктів, а решта – банани.  Скільки бананів завезли в магазин?

 

4.(2б.) Один з доданків дорівнює 72 і становить суми. Знайти другий доданок.


5 клас.  Додавання та віднімання  звичайних дробів

Тестові завдання   В – 1

  1.                Знайти суму дробів і

А)  ;    Б) ;     В) .

  1.                Виконати додавання +

А)  ;    Б)1 ;     В)1 .

  1.                Виконати додавання 2 +

А)  ;    Б) ;     В)2 .

  1.                Обчислити 3 +

А) 3 ;    Б) 4;     В)3 .

  1.                Знайти різницю дробів  – 

А)  ;    Б) ;     В) 2;     Г) .

  1.                Знайти різницю 13 –  8

А) 5 ;    Б)5 ;     В)4 .

  1.                Виконати віднімання 1 – 

А)  ;    Б) 6 ;     В)  .

  1.                Виконати віднімання 5 – 3

А) 2 ;    Б) 1 ;     В) 1 .

  1.                Обчислити 8 – 3

А) 4 ;    Б) 5 ;     В) 4 .

  1.            Розв’язати рівняння у + = 1

А) 8 ;    Б) 1 ;     В) 2 .

  1.            Розв’язати рівняння   = 3 

А) 10;     Б) 3;       В) 4.

 

  1.            За перший день відремонтували частини дороги, за другий - дороги. Яка частина дороги відремонтована за два дні?

А) дороги;      Б) дороги;      В) дороги.

 

  1.            За умовою попередньої задачі визначити, яку частину дороги залишилось відремонтувати.

А) 1 ;            Б) ;        В) .

 

 

 

5 клас.  Додавання та віднімання  звичайних дробів

Тестові завдання   В – 2

  1. Знайти суму дробів і

А)  ;    Б) ;     В) .

  1.                Виконати додавання +

А) 1 ;    Б) ;     В)1 .

  1.                Виконати додавання 7 +

А) 7 ;    Б) ;     В)2 .

  1.                Обчислити 5 +

А) 5 ;    Б) 5 ;     В) 6 .

  1.                Знайти різницю дробів  – 

А)  5;    Б) ;     В)     Г)

  1.                Знайти різницю 7 –  5

А) 2 ;    Б)2 ;     В)3 .

  1.                Виконати віднімання 1 – 

А)  9;    Б) ;     В)  .

  1.                Виконати віднімання 9 – 4

А) 4 ;    Б) 4 ;     В) 5 .

  1.                Обчислити 12 – 7

А) 5 ;    Б)4 ;     В) 4 .

  1.            Розв’язати рівняння у + = 1

А) 2 ;    Б) 12 ;     В) 1 .

  1.            Розв’язати рівняння   = 2 

А) 13;     Б) 18;       В) 8.

 

  1.            В парку росли дуби, берези і каштани. Дубів було всіх дерев,  берізок -  дерев. Яку частину дереву складають дуби і берези?

А) дерев;      Б) дерев;      В) дерев.

 

  1.            За умовою попередньої задачі визначити, яку частину дерев складають каштани.

А) 1 ;            Б) ;        В) .

 

 

 

 

5 клас.  Додавання та віднімання  звичайних дробів

Тестові завдання   В – 3

  1. Знайти суму дробів і

А)  ;    Б) ;     В) .

  1.                Виконати додавання +

А) 1 ;    Б) ;     В)1 .

  1.                Виконати додавання 4 +

А)  ;    Б)4 ;     В) .

  1.                Обчислити  +2

А) 3 ;    Б) 3;     В)2 .

  1.                Знайти різницю дробів  – 

А)  4;    Б) ;     В) ;     Г) .

  1.                Знайти різницю 10 –  3

А) 7 ;    Б)6 ;     В)7 .

  1.                Виконати віднімання 1 – 

А)  ;    Б) ;     В)  3.

  1.                Виконати віднімання 7 – 3

А) 1 ;    Б) 2 ;     В) 1 .

  1.                Обчислити 5 – 2

А) 2 ;    Б) 2 ;     В) 3 .

  1.            Розв’язати рівняння у – 2 =

А) 2 ;    Б) 2 ;     В) 2 .

  1.            Розв’язати рівняння   = 6 

А) 10;     Б) 34;       В) 20.

 

  1.            В магазин привезли фрукти: яблука складали  всіх фруктів, сливи - всіх фруктів, а решта – абрикоси.  Яку частину  всіх фруктів складали яблука і сливи?

А) ;      Б) ;      В) дороги.

 

  1.            За умовою попередньої задачі визначити, яку частину складали абрикоси.

А)  ;            Б) ;        В) .

 

 

 

5 клас.  Додавання та віднімання  звичайних дробів

Тестові завдання   В – 4

  1. Знайти суму дробів і

А)  ;    Б) ;     В) .

  1.                Виконати додавання +

А)  ;    Б) 1 ;     В)1 .

  1.                Виконати додавання 10 +

А)  ;    Б) ;     В)10 .

  1.                Обчислити  +6 

А) 6 ;    Б) 7 ;     В) 7 .

  1.                Знайти різницю дробів  – 

А)  ;    Б) ;     В) 3    Г)

  1.                Знайти різницю 6 –  3

А) 2 ;    Б)3 ;     В)3 .

  1.                Виконати віднімання 1 – 

А)  ;    Б) 3;     В)  .

  1.                Виконати віднімання 6 – 2

А) 4 ;    Б) 3 ;     В) 3 .

  1.                Обчислити 10 – 8

А) 1 ;    Б)2 ;     В) 1 .

  1.            Розв’язати рівняння 2 – а =

А) 2 ;    Б) 2 ;     В) 2 .

  1.            Розв’язати рівняння   = 2 

А) 0;     Б) 5;       В) 9.

 

  1.            За перший день турист пройшов  всього маршруту, за другий -    всього маршруту.  Яку частину маршруту пройшов турист за два дні?

А) ;      Б) ;      В) .

 

  1.            За умовою попередньої задачі визначити, яку частину маршруту йому залишилось пройти.

А) 1 ;            Б) ;        В) .

 

 

5 клас. Естафета

В – 1

1.Виділи цілу і дробову частину числа

2.Запиши у вигляді неправильного дробу 8

3. Виконай дії:

а)  + ;                     б) 5 + 4 ;

 

в) ;                  г) 5 + 3 ;

 

д) 5 – 3 ;                 е) 3 – 1 .

 

 

5 клас. Естафета

В – 2

1.Виділи цілу і дробову частину числа

2.Запиши у вигляді неправильного дробу 5

3. Виконай дії:

а)  + ;                     б) 2 + 6 ;

 

в) ;                  г) 5 + 3 ;

 

д) 6 – 2 ;                 е) 4 – 1 .

 

_____________________________________

 

5 клас. Естафета

В – 3

1.Виділи цілу і дробову частину числа

2.Запиши у вигляді неправильного дробу 3

3. Виконай дії:

а)  + ;                     б) 1 + 3 ;

 

в) ;                  г) 5 + 3 ;

 

д) 3 – 1 ;                 е) 3 – 1 .

 

 

 

 

 

 

 

Картки для індивідуальної роботи

В – 1

1). + ;                2).    ;

 

3). + ;                 4). 6 + ;

 

5). 6 +5 ;                6). 7 –  4 ;

 

7). 8 + 3 ;               8). 5 – 4 ;

 

 

Картки для індивідуальної роботи

В – 2

1). + ;                2).    ;

 

3). + ;                     4). 5 +2 ;

 

5). 4 +3 ;                6). 4 –  2 ;

 

7). 1 + 5 ;               8). 5 – 2 ;

 

 

Картки для індивідуальної роботи

В – 3

 

1). + ;                2).    ;

 

3). + ;                 4). 3 + 2 ;

 

5). 4 +1 ;                6). 5 –  3 ;

 

7). 6 + 2 ;               8). 4 – 2 ;

 

________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картки для індивідуальної роботи

В – 4

 

1). + ;                2).    ;

 

3). + ;                 4). 8 + ;

 

5). 5 +2 ;                6). 5 –  1 ;

 

7). 4 + 3 ;               8). 9 – 4 ;

 

 

Картки для індивідуальної роботи

В – 5

 

1). + ;                2).    ;

 

3). + ;                 4). 4 + 3 ;

 

5). 3 +2  ;                6). 9 –  6 ;

 

7). 2 + 3 ;               8). 4 – 2 ;

 

 

 

Картки для індивідуальної роботи

В – 6

 

1). + ;                2).    ;

 

3). + ;                 4). 7 +  ;

 

5). 7 +2  ;                6). 4 –  1 ;

 

7). 7 + 3 ;               8). 4 – 2 ;

 

 

 

 

 

 

 

Картки для індивідуальної роботи

В – 7

 

1). + ;                2).    ;

 

3). + ;                 4). 6 + ;

 

5). 7 +2  ;                6). 5 –  3 ;

 

7). 5 + 3 ;               8). 4 – 1 ;

 

 

Картки для індивідуальної роботи

В – 8

 

1). + ;                2).    ;

 

3). + ;                 4). 4 + ;

 

5). 3 +2 ;                6). 5 –  2 ;

 

7). 6 + 2 ;               8). 8 – 4 ;

_________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


5 клас, до уроку № 11

Перевірна робота

 

І рівень  (4б.)

ІІ рівень (6 б.)

ІІІ рівень (9 б.)

ІV рівень  (12б)

  1. Р о з в ’я з а т и   р і в н я н н я

     

а)     + х = ;

 

б)   х – = .

 

 

а) 3 + х = 6

 

б)  х – 5 = 1

 

а)  ( – х ) + = ;

 

б)  6 – ( х + 1 ) = 1

 

а)  3 – ( х – 1 ) = 1

 

б) 4 + ( 2 – х ) = 6 

  1. Р о з в ’я з а т и   з а д а ч у

 

З перший день учень прочитав частини книжку. Яку частину книжки йому залишилось прочитати?

 

За перший день робітник виконав всього завдання, за другий . Чи виконав робітник все завдання? Яка частина залишилась?

 

 


5 клас, до уроку № 11

Перевірна робота

 

І рівень  (4б.)

ІІ рівень (6 б.)

ІІІ рівень (9 б.)

ІV рівень  (12б)

  1. Р о з в ’я з а т и   р і в н я н н я

     

а)     + х = ;

 

б)   х – = .

 

 

а) 3 + х = 6

 

б)  х – 5 = 1

 

а)  ( – х ) + = ;

 

б)  6 – ( х + 1 ) = 1

 

а)  3 – ( х – 1 ) = 1

 

б) 4 + ( 2 – х ) = 6 

  1. Р о з в ’я з а т и   з а д а ч у

 

З перший день учень прочитав частини книжку. Яку частину книжки йому залишилось прочитати?

 

За перший день робітник виконав всього завдання, за другий . Чи виконав робітник все завдання? Яка частина залишилась?

 

 

5 клас, до уроку № 11

Перевірна робота

 

І рівень  (4б.)

ІІ рівень (6 б.)

ІІІ рівень (9 б.)

ІV рівень  (12б)

  1. Р о з в ’я з а т и   р і в н я н н я

     

а)     + х = ;

 

б)   х – = .

 

 

а) 3 + х = 6

 

б)  х – 5 = 1

 

а)  ( – х ) + = ;

 

б)  6 – ( х + 1 ) = 1

 

а)  3 – ( х – 1 ) = 1

 

б) 4 + ( 2 – х ) = 6 

  1. Р о з в ’я з а т и   з а д а ч у

 

З перший день учень прочитав частини книжку. Яку частину книжки йому залишилось прочитати?

 

За перший день робітник виконав всього завдання, за другий . Чи виконав робітник все завдання? Яка частина залишилась?

 

 

docx
Додано
14 лютого
Переглядів
20
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку