26 серпня о 18:00Вебінар: Навчання в умовах пандемії: рекомендації ООН та світовий досвід

Тема уроку: Складові комп’ютера

Про матеріал
Розробка уроку на тему: Складові комп’ютера Мета уроку:навчальна: розглянути будову комп'ютера, ознайомити учнів зі складовими комп'ютера та їх призначенням; розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; сприяти розвитку пам'яті, уваги, спостережливості; виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість; виховувати культуру користувача ПК
Перегляд файлу

Тема уроку: Складові комп’ютера

Автор: вчитель математики та інформатики Ганнівського НВК

Сафата Аліна Сергіївна

Цілі:

навчальна: розглянути будову комп'ютера, ознайомити учнів зі складовими комп'ютера та їх призначенням;

розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; сприяти розвитку пам'яті, уваги, спостережливості;

виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість; виховувати культуру користувача ПК

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, картки із завданнями.

Хід уроку

І. Організаційний етап

1. Привітання з класом. Перевірка присутніх.

Добрий день!

На вас чекає гарний день.

Бачу, всі веселі і здорові

До уроку всі готові!

Проведемо перекличку.

2. Перевірка наявності робочих зошитів, підручників, ручок.

3. Повідомлення теми і мети уроку

Тема сьогоднішнього уроку: «Складові комп’ютера».

ІІ. Актуалізація опорних знань

Відгадай ребуси

Відповід: Інформація

Результат пошуку зображень за запитом "ребус диктофон"

Відповідь: Диктофон

Відповідь: фотокамера

Пов’язане зображення

Відповідь: Комп’ютер

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Вправа «Мозковий штурм»

На вашу думку, які складові  комп’ютера і для чого вони призначені?

IV. Вивчення нового матеріалу

Основними складовими персонального комп'ютера є:

  1.               Системний блок;
  2.               Монітор;
  3.               Клавіатура;
  4.               Мишка.

Також до складових комп’ютера входять інші пристрої, які потрібні для роботи користувачеві: принтер, сканер, модем, колонки, навушники.

http://8next.com/uploads/fotos/inf/inf_003_01.png

Розглянемо їх.

1. Системний блок.

«Мозок» комп’ютера (містяться основні компоненти комп'ютера: пам'ять, процесор, блок живлення, диск, плати).

2. Монітор.

Пристрій, на екрані якого відображається інформація, з якою працює комп'ютер.

3. Клавіатура

Пристрій введення інформації у комп'ютер

4. Миша.

Пристрій введення інформації в комп'ютер (допомагає вводити команди та обирати значки на екрані монітора). У ноутбуці замість миші використовують тачпад.

Принтер

Пристрій виведення інформації, друкує текстову та графічну інформацію (різні тексти та малюнки).

Сканер

Пристрій для введення в комп’ютер графічних зображень.

Модем

Пристрій для передавання інформації між комп’ютерами.

Колонки

Це пристрій для відтворення звуку, буває односмуговою (один широкосмуговий випромінювач, наприклад, динамічна головка) і багатосмуговою.

Навушники

пристрій для особистого прослуховування музики або інших звукових записів, у комплекті з мікрофоном можуть використовуватись як засіб для ведення перемовин по телефону або за допомогою іншого засобу голосового зв'язку.

 

V. Фізкультхвилинка

Давайте дітки поглянемо на екран і разом спробуємо відтворити всі рухи.

Відео «Весела фізкультхвилинка».

VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

Завдання 1 «Склади пазл»

Завдання. З кусочків потрібно скласти пристрої ПК.

https://1.bp.blogspot.com/-wlvUJSnSk0k/WNJ1H9iX0GI/AAAAAAAADq0/V5uMR27A9HwLO6TVc5YJJxh7tBlCABIsACLcB/s400/PASLU.gif

Завдання 2 «Знайди пару»

Завдання 3. «Знайти слова – назви складових комп’ютера».

 

Релаксація

Пов’язане зображення

VII. Підведення підсумків уроку

Відгадай загадки

  1. Може він порахувати, 
    Може він пісні співати, 
    Малювати і писати, 
    Помилки перевіряти. 
    Може він листа прийняти, 
    З другом швидко нас зв’язати, 
    Він багато чого може 
    І завжди нам допоможе! (комп’ютер )

 

  1. Міцний диск, дуже яскравий, 
    Містить він кіно цікаве. ( Лазерний диск )

          В неї довгий сірий хвіст, 
 

  1. До курсору має хист. (Комп’ютерна мишка )

Він покаже все на світі: 
Що малюють, пишуть діти, 
Грають як і що співають, 
І як пошту відправляють. 
Все, що є відображає, 
Без нього ПК немає! (Монітор)

 

  1. В блоці цім живе процесор 
    Помічник він, не агресор 
    В ньому щось гуде, співає 
    Одним оком нам моргає. 
    Головний він недаремно, 
    А зовуть його .....(системним)

 

  1. І комп'ютери порою 
    Розмовляють між собою 
    А для цього їм потрібна 
    Річ відома не усім 
    До телефону підключай 
    І повідомлення приймай, 
    Адже мову ми ведем 
    Про зв'язок через .....(модем)

 

  1. Ось я кнопку натискаю 
    І папір вже заправляю. 
    Він друкує без зупинки 
    Вірші, пісні і картинки 
    І швидкий він, наче спринтер 
    Відгадайте, що це ...(принтер)

 

 

Урок закінчено! До побачення!

1

 

docx
Додано
16 січня 2019
Переглядів
1086
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку