Контрольні роботи, 10 клас. Рівень стандарту

Про матеріал
Матеріал містить 4 контрольні роботи для здобувачів освіти 10 класу за Програмою рівня стандрту
Перегляд файлу

Контрольна робота № 1 за розділами

«Вступ», «Золоті сторінки далеких епох»

Варіант I

Початковий та середні рівні (по 1 балу за кожну правильну відповідь)

  1. Тема поеми Гомера «Одіссея» - це:

а) блукання та пригоди хитромудрого Одіссея;

б) мандри Телемаха;

в) гнів Ахілла та його наслідки;

г) гнів богів.

2. Найголовнішим знаряддям боротьби із життєвими негараздами для Одіссея було:

а) уміння задобрювати богів;

б) гнучкий розум та сила духу;

в) активна підтримка з боку всіх богів Олімпу;

г) везіння.

3. Чистилище в поемі Данте «Божественна комедія» - це місце, де душі померлих:

а) приречені на постійні муки;

б) можуть очиститися від гріхів;

в) досягти вічного блаженства;

г) можуть потрапити в Рай.

4. У Пеклі й Чистилищі поета супроводжував:

а) Гомер;

б) Вергілій;

в) Горацій;

г) Овідій.

5. Батька Гамлета вбили:

а) кинджалом;

б) отрутою, налитою у вухо;

в) стрілою з лука;

г) пістолетом.

6. Клавдій покинув виставу, тому що:

а) його викликали на нараду;

б) приїхав Фортінбрас;

в) він упізнав свій злочин;

г) він захворів.

Достатній рівень (по 1,5 бала за правильну відповідь)

7. Схарактеризуйте образ головного героя поеми Гомера «Одіссея».

8. Дайте визначення терміна трагедія. Які проблеми порушив В.Шекспір у трагедії «Гамлет»?

Високий рівень (3 бали за правильну відповідь)

9. Виконайте одне із завдань:

а) У чому в поемі «Божественна комедія» виявляється позиція Данте як гуманіста?

б) Доведіть, що Гамлет – вічний образ світової літератури.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 2 за розділом

«Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму XIX ст.»

Варіант I

Напишіть твір на одну із поданих тем:

1. Чи актуальна повість-казка «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер» сьогодні?

2. Чи є місце чарам у буденному житті? (за твором Е.Т.А.Гофмана)

3. У чому полягає небезпека цахесів для суспільства? (за твором Е.Т.А.Гофмана)

4. Нове світобачення й особливості зображення людини у поемі «Пісня про себе» В.Вітмена.

5. «Себе я оспівую…» (за поезіями В.Вітмена).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 3 за розділами

«Роман ХІХ століття»,  «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці»

Варіант I

Початковий та середні рівні (по 1 балу за кожну правильну відповідь)

  1. Провідна тема роману Стендаля «Червоне і чорне» - …

а) невзаємне кохання головного героя;

б) просування головного героя щаблями соціальної драбини;

в) трагічна доля талановитого плебея у Франції доби Реставрації;

г) відмирання феодальних порядків у Франції доби Реставрації.

2. Що завадило Жульєну Сорелю посісти гідне становище в суспільстві?

а) відсутність грошей;

б) низьке походження;

в) багаті родичі;

г) лінь.

3. Яка з наведених ідей  є основною в романі О. Уайльда «Портрет Доріана Грея»?
а) лише мистецтво може надати сенс людському життю;

б) якщо людина зробить культ з власної молодості і краси, вона занапастить свою душу;
в) яким би чином людина не намагалася надати сенс своєму життю, всі її
зусилля будуть марні

4. Коли портрет Доріана Грея набув свого первозданного вигляду?
а) ніколи;

б) після смерті художника;
в) після смерті Доріана;

г) після висвячення у церкві.

5. Автором збірки «Квіти зла» є:

а) В.Вітмен;

б) А.Рембо;

в) П.Верлен;

г) Ш.Бодлер.

6. Провідними мотивами лірики П.Верлена є::

а) розчарування, туга, смуток, самотність;

б) мистецтво, краса, розкіш;

в) кохання, сімейний затишок;

г) природа.

Достатній рівень (по 1,5 бала за правильну відповідь)

7. Схарактеризуйте образ головного героя роману Стендаля «Червоне і чорне» або О. Уайльда «Портрет Доріана Грея» (один на вибір).

8. Проаналізуйте поезію А. Рембо «Відчуття».

                      ВІДЧУТТЯ
Блакитним вечором подамся по стежках,
Між лоскітних хлібів топтати буду трави;
Відчую свіжість я, ступаючи в полях,-
Обвіє хай лице мені вітрець ласкавий.

Замріюсь мовчазний, забуду про мету,
Але в душі любов здійме живі пориви,
І, наче циган, я в далеку даль піду,-
З Природою, немов із жінкою, щасливий.

                                                    Переклав Михайло Литвинець

Високий рівень (3 бали за правильну відповідь)

9. Напишіть невеликий твір на одну із запропонованих тем:

а) «Жорстокий моральний урок поезії Ш. Бодлера»

б) «Роль парадоксів у романі О. Уайльда «Портрет Доріана Грея»

 

 

Контрольна робота № 4 за розділом

«Драматургія кінця XIX – початку XX ст.», «Сучасна література в юнацькому  читання»

Варіант I

Напишіть твір на одну із поданих тем:

1. «Щастя – це…» (за твором М.Метерлінка «Синій птах»)

2. У чому сенс життя і де його треба шукати? (за твором М.Метерлінка «Синій птах»)

3. Роль читання у житті людини й людства.

4. Чому наше майбутнє залежить від читання?

5. Переваги й недоліки читання художньої літератури.

 

 

 

docx
Додано
16 січня
Переглядів
92
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку