Контрольні роботи, 7 клас.

Про матеріал
Матеріал містить 6 контрольних робіт для здобувачів освіти 7 класу до підручника Ніколенко О.М. 2 контрольні роботи у формі твору та 4 контрольні роботи у формі різнорівневих завдань.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 1 за розділами

«Вступ. Жанр балади у  європейських літературах»

Варіант I

Початковий та середні рівні (по 1 балу за кожну правильну відповідь)

1. Робін Гуд походив з:

а) Шервуду;

б) Ноттінгему;

в) Локслі;

г) Шотландії.

2. Король Лір з фольклорної балади є образом:

а) вічним; 

б) традиційним;

в) символічним; 

г) фантастичним.

3. Хто така Кунігунда в баладі Ф. Шиллера «Рукавичка»?

а) дочка короля;

б) красива дівчина-селянка, у яку був закоханий лицар;

в) дама серця лицаря;

г) ворожка.

4. Княжна-світязянка, коли зрозуміла, що вороги наступають, попросила у Бога:

а) убити їх громом або забрати під землю;

б) щоб князь повернувся і захистив їх;

в) щоб під ворогами розверзлася земля;

г) щоб усі перетворилися на квіти.

5. Чому старий пікт із «Балади про вересовий напій» не відкрив королю се­крет вересового напою?

а) просто не знав або забув його;

б) хотів дорого продати іншому королю;

в) вважав це зрадою свого народу;

г) посоромився сина.

6. Балада – це… Назвати головні ознаки балади.

Достатній рівень (по 1,5 бала за правильну відповідь)

7. Визначте тему та ідею англійської народної балади «Як Робін Гуд став розбійником».

8. Охарактеризуйте короля Ліра з однойменної англійської балади.

Високий рівень (3 бали за правильну відповідь)

9. Виконайте одне із завдань:

а) Висловіть своє судження про те, настільки в наш час актуальною є ідея свободи і служіння народові.

б) Напишіть твір - мініатюру «Яка балада справила на мене найбільше враження й чому».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 2 за розділом

«Історичне минуле в літературі»

Варіант I

Напишіть твір на одну із поданих тем:

1. Вплив історичних подій на долю людини.

2. Якою повинна бути людина, щоб носити горде звання лицаря?

3. Відображення трагедії покоління у творах про Другу світову війну.

4. Зображення Другої світової війни крізь долі дітей і дорослих.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 3 за розділом

«Духовне випробування людини»

Варіант I

Початковий та середні рівні (по 1 балу за кожну правильну відповідь)

1. Основна проблема оповідання Дж. Олдріджа «Останній дюйм»:

а) взаємини батьків і дітей; 

б) охорона природи;

в) технічний прогрес та його наслідки;

г) дружба та кохання.

2. Малолітньому синові Бена з оповідання Дж. Олдріджа довелося самому вести літак, тому що:

а) це був подарунок батька йому на день народження;

б) батько загинув, фільмуючи акул;

в) батько був тяжко поранений акулами;

г) Деві порушив батьківську заборону і вирішив сам покататися на літаку

3. «Тобі, бідоласі, доведеться все робити самому, так уже сталося»,— сказав батько з оповідання Дж. Олдріджа «Останній дюйм» своєму синові. Йдеть­ся про те, що Деві потрібно буде:

а) підтягти літак до води;

б) перейти пустелю до найближчого оазису;

в) вести літак до аеродрому;

г) зробити пліт і перепливти на сусідній острів.

4. Конфлікт у творі Р. Кіплінга «Балада про Схід і Захід» стався через:

а) повстання афганців;

б) украдену Камалем лошицю;

в) незадоволення індійців своїм становищем;

г) відняту у місцевого населення отару овець.

5. Основним художнім засобом, який використаний у вірші Р. Кіплінга «Якщо...», є:

а) анафора; 

б) антитеза;

в) алегорія; 

г) алітерація.

6. Продовжте речення.

«Антитеза — це...»

Достатній рівень (по 1,5 бала за правильну відповідь)

7. Охарактеризуйте образ Деві з оповідання Дж. Олдріджа «Останній дюйм».

8. Складіть порівняльну характеристику Камаля і сина полковника.

Високий рівень (3 бали за правильну відповідь)

9. Виконайте одне із завдань:

а) Напишіть твір – мініатюру «Їм обом потрібен час…» (за оповіданням Дж.Олдріджа «Останній дюйм»)

б) Продовжте історію Камаля та полковничого сина (за віршем Р. Кіплінга «Балада про Схід і Захід»).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 4 за розділом

«Дружба і кохання»

Варіант I

Напишіть твір на одну із поданих тем:

1. Як зберегти кохання? (За повістю Шолом – Алейхема «Пісня над піснями»).

2. Які «нехитрі істини» відкрили мені класики зарубіжної літератури про дружбу і кохання.

3. Диво дружби та кохання в житті людини (за вивченими творами).

4. Продовжте історію Шимека і Бузі, враховуючи особливості їхнього характеру, причину розлучення. (За повістю Шолом – Алейхема «Пісня над піснями»).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 5 за розділами

«Літературний детектив. Світова новела»

Варіант I

Початковий та середні рівні (по 1 балу за кожну правильну відповідь)

1. Твір Е. А. По «Золотий жук» названий так тому, що:

а) знайдений скарб піратів був великим зливком золота, відлитим у формі жука;

б) малюнок із зображенням золотого жука наштовхнув героя на думку пошук скарбів піратів;

в) при ловитві золотого жука був знайдений шматок пергаменту із зашифрованим місцем скарбу;

г) золотий жук — це прикраса пані, яка розповіла героєві про скарб піратів і ймовірне місце його знаходження.

2. Пістрява стрічка в однойменній новелі А. Конан Дойла — це:

а) яскравий шарф вітчима;

б) плямиста змія;

в) мотузка, якою огороджують місце пригоди, аварії;

г) хвіст молодої тигриці.

3. У новелі О. Генрі «Дари волхвів» гребінець і ланцюжок:

а) показали силу кохання; 

б) посварили героїв;

в) познайомили героїв; 

г) стали предметом злочину.

4. Образ із творів О. Генрі, побудований на основі антитези нікчемаге­рой,— це:

а) Берман; 

б) Сью; 

в) Джонсі; 

г) Джім.

5. Точки зору дорослого і дитини висвітлюються в новелі:

а) «Чарівна крамниця» Г. Уеллса;

б) «Дари волхвів» О. Генрі;

в) «Останній листок» О. Генрі;

г) «Золотий жук» Е. А. По.

6. Співзвучним головній думці новели Р. Акутагава «Павутинка» є вислів

а) сім раз відмір, а раз — відріж;

б) любиш кататися, люби і санчата возити;

в) поспішиш — людей насмішиш;

г) скільки вовка не годуй, а він усе в ліс дивиться.

Достатній рівень (по 1,5 бала за правильну відповідь)

7. Охарактеризуйте образ Леграна з новели Е.А.По «Золотий жук».

8. Розкрийте головну думку новели О.Генрі «Останній листок».

Високий рівень (3 бали за правильну відповідь)

9.  Виконайте одне із завдань:

а) На прикладі прочитаних творів доведіть, що письменники одними з найкращих людських почуттів вважають самовіддане кохання, співчуття та милосердя.

б) Напишіть твір – мініатюру «Причини популярності образу Шерлока Холмса».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 6 за розділом

«Сучасна література. Я і світ»

Варіант I

Початковий та середні рівні (по 1 балу за кожну правильну відповідь)

  1. Оповідання А.Азімова «Фах» належить до:

а) жанру фентезі;

б) наукової фантастики;

в) детективної літератури;

г) пригодницької літератури.

2. Джордж Плейтен, герой твору А.Азімова «Фах», після медкомісії опинився:

а) в Інтернаті;

б) у вищій школі;

в) у лікарні;

г) на планеті Новії.

3. Джордж Плейтен, герой твору А.Азімова «Фах», відрізнявся від своїх однолітків тим, що:

а) був дуже сильним, займався спортом;

б) володів телепатією;

в) читав книги, займався самоосвітою;

г) був вихідцем з іншої планети.

4. Назвіть ряд, у якому перелічені герої повісті Д.В.Джонс «Мандрівний замок Хаула»

а) Софі, Кальцифер, Майкл;

б) Плейтен, Омейні, Тревіліан;

в) Меґі, Феноліо, Елінор;

г) Сью, Джонсі, Берман.

5. Софі, героїня твору Д.В.Джонс «Мандрівний замок Хаула», уклала угоду з:

а) Відьмою Пустирищ;

б) Демоном вогню;

в) Хаулом;

г) Саліманом.

6. Софі, героїня твору Д.В.Джонс «Мандрівний замок Хаула», перетворили на:

а) царівну – жабу;

б) дуже некрасиву дівчину;

в) стару бабусю;

г) кам’яну скульптуру.

Достатній рівень (по 1,5 бала за правильну відповідь)

7. Охарактеризуйте образ головної героїні твору Д.В.Джонс «Мандрівний замок Хаула» Софі.

8. Чи вважаєте ви систему освіти, описану в оповіданні «Фах» правильною? Чому?

Високий рівень (3 бали за правильну відповідь)

9. Виконайте одне із завдань:

а) Напишіть короткий зміст продовження однієї з історій («Фах», «Мандрівний замок Хаула»), враховуючи характери персонажів, жанрові особливості творів.

б) Напишіть твір – роздум «Чи можуть сила людського інтелекту, творча уява, сповідування моральних цінностей змінити світ (за прочитаними творами).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 січня
Переглядів
587
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку