контрольні роботи історія України

Про матеріал

тематичні контрольні роботи за темами:Контрольна робота № 1

КУЛЬТУРНЕ ЖИТТЯ НА УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ

НАПРИКІНЦІ XVIII – У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ.

Контрольна робота № 2

МОДЕРНIЗАЦIЯ УKPAЇHCЬKOГO СУСПIЛЬСТВА
В СЕРЕДИ
НI - У ДРУГІЙ ПОЛОВИНI XIX СТ.

Контрольна робота № 3

СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНЕ ЖИТТЯ НАРОДУ ТА УКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ РУХ У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ.

Контрольна робота № 4

ФОРМУВАННЯ МОДЕРНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ. ТЕОРІЯ ТА СУСПІЛЬНІ ВИКЛИКИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ СТ.

УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ТА

АВСТРІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЙ НАПРИКІНЦІ XVIII – У ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ ХІХ СТ.

Перегляд файлу

9 клас – історія України

Контрольна робота  № 1

КУЛЬТУРНЕ ЖИТТЯ НА УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ

НАПРИКІНЦІ XVIII – У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ.

 

Початковий рівень

Виберіть правильний варіант відповіді.

1. Укажіть, коли був заснований Київський університет.

 А  1805 р.;                                              Б  1817 р.;

 В  1834 р.;                                              Г  1844 р.

2. Укажіть, навчальні заклади якого типу набули поширення в Україні в першій половині ХІХ ст.

 А  Училище;                                          Б  ліцей;

 В  гімназія;                                            Г  технікум.

3. Укажіть, який стиль був панівним в українській архітектурі першої половини ХІХ ст.

 А  Романтизм;                                       Б  класицизм;

 В  готика;                                               Г  бароко.

4. Укажіть прізвища видатних художників першої половини ХІХ ст.

 А  В. Боровиковський, В. Тропінін, І. Сошенко;

 Б  Й. Витвицький, А. Єдлічка, М. Вербицький;

 В  К. Костанді, А. Куїнджі, М. Ярошенко;

 Г  М. Лисенко, С. Гулак-Артемовський, П. Сокальський

5. Укажіть, у якій галузі культури уславився М. Щепкін.

 А  Архітектура;                                     Б  скульптура;

 В  театр;                                                 Г  живопис.

6. Укажіть прізвище автора літературних творів «Сватання на Гончарівці» та «Шельменко-денщик», за якими ставилися вистави в перших українських професійних театрах.

 А  Г. Квітка-Основ'яненко;                Б  І. Котляревський;

 В  Т. Шевченко;                                    Г  П. Куліш.

 

Середній рівень

7. Установити відповідність між прізвищами діячів науки та культури і галуззю, у якій вони працювали.

 1  Т. Осиповський, М. Остроградський                            А  Література

 2  І. Срезневський, М. Цертелєв                                        Б  Історія

 3  М. Маркевич, М. Костомаров                                        В  Фольклор

 4  П. Гулак-Артемовський, Є. Гребінка                            Г  Математика

                                                                                                Д  Хімія

8. Розташуйте назви вищих навчальних закладів у хронологічній послідовності їх заснування.

 А  Технічна академія у Львові

 Б  Київський університет

 В  Львівський університет

 Г  Харківський університет

 

 

 

 

Достатній рівень

 

9. Заповніть порівняльну таблицю «Розвиток українського мистецтва наприкінці XVIII – у першій половині ХІХ ст.» та зробіть висновок.

 

Українські землі у складі

Театральне мистецтво

Музичне мистецтво

Архітектура та живопис

 

 

 

 

Російської імперії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Австрійської імперії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Високий рівень

10. Висловiть власне судження щодо наведеного твердження .

... Незважаючи на обмежені досягнення у сферi мови та лiтературu, національне відродження в Наддніпрянській Україні протягом збиральницької стадї наприкінці XVIII та в nершuх десятиліттях XIX століття мало також важлuвi здобутки, особливо в царині icmopiї та фольклору. Цікаво зазначити, хай як несподівано це звучить, що уряд Російської Імперії на загал niдтрuмував ui процеси. Тож на Наддніпрянщині розпочалася організаційна стадiя національного відродження.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 клас – історія України

Контрольна робота  № 2

 

МОДЕРНIЗАЦIЯ УKPAЇHCЬKOГO СУСПIЛЬСТВА
В СЕРЕДИНI - У ДРУГІЙ ПОЛОВИНI XIX СТ.

 

                                               Початковий рівень
1. Укажіть, у якому регіоні України селяни опинилися в більш вигідних умовах під час наділення землею в ході проведення аграрної реформи 1861 р.
А  У Новоросійському краї;          Б  на Слобожанщині;
В  на Лівобережжі;                         Г  на Правобережжі.
2. Укажіть, як називалися земельні наділи, Що за реформою 1861 р. відбиралися в селян, які до реформи користувалися більшою кількістю землі, аніж тепер мали право отримати у власність.
А  Ділянки;                                       Б  Відрізки;
В  сервітути;                                     Г  масиви.
3. Укажіть назву виборних установ, які створювалися під час реформи місцевого самоврядування в під російській Україні й отримували право займатися господарськими і культурними питаннями.
А  Громади;                                     В  земства;
В  сеймики;                                      Г  думи.

4. Укажiть, згiдно з якою реформою передбачалося впровадження попередньої  переварки видань,
особливо розрахованих на масового читача.

 А  Судовою;                                    Б шкiльною;  

 В  цензурною;                                 Г земською.  

5. Укажiть, яка з названих галузей промисловостi найкраще розвивалася в західноукраїнських  землях у другiй половині XIX ст.

 А  Цукрова;                                      Б  текстильна;
В  паперова;                                    В  нафтова.
 

Середній рівень

6. Розкрийте змiст поняття.

Капіталізація сільського господарства - це _____________________________________

7. Схарактеризуйте історичну подію за схемою.

Причини

Подія

Наслідки

 

Селянська

Реформа в

Наддніпрянській

Україні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                    Достатній рівень
8. Заповніть порівняльну таблицю «Розвиток господарського життя в українських землях у середині ­– другій половині XIX ст.» та зробіть висновок.

Українські землі

у складі

Промисловість

і транспорт

Сільське

господарство

Торгівля

 

 

 

 

Російської імперії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Австрійської імперії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Високий рівень

9*. Прочитайте уривок iз документа i дайте вiдповiдi на запитання.

3i cmammi 1. Франка «Як живеться сепянам-хгибдробам»

... Половина наших мужиків все з року в рік голодує i мусить голодувати, бо не має на чому вижити, а друга половина мужиків, хоч як-так дихає, то, однако живе так бідно, як мало де в котрому краю. Та половина наших майже безземельних мужиків рятується, як може, заробітками. Та службами по дворах та iнших роботах. Але ж гіркі: та неоплатні у нас заробітки. Великого промислу на фабриках  у нас дуже мало, а цілий заробіток то лuше на панських ланах. Платня робітника у нас усюди дуже мала, вiд 15 до 30 крб. Так що з самого заробітку, якби не мав  хоть шматок  свого грунту, в жоден сnосiб би не вижив. (Журнал «Народ», 1890 р.)

1) Становише представникiв якої суспiльної верстви описує у своїй статті I. Франко? Як він його оцінює? 2) Чи можете ви пiдтвердити положення, наведені в статті I. Франка, iншими аргументами i фактами? 3) Як ви вважаєте, чи вiдрiзнялося становище українцiв-хлiборобiв у серединi - другiй половинi XIX ст. на західноукраїнських землях та в пiдросiйськiй Україні? Свою думку обгрунтуйте.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 клас – історія України

Контрольна робота  № 3

 

 

СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНЕ ЖИТТЯ НАРОДУ ТА  УКРАЇНСЬКИЙ  НАЦІОНАЛЬНИЙ РУХ У ПЕРШІЙ  ПОЛОВИНІ ХІХ СТ.

Початковий рівень

Виберіть правильний варіант відповіді.

1. Укажіть, у якому році Одеса була оголошена вільним портом.

 А  1816р.;                          Б  1817р.;

 Б  1819р.;                          В  1821р.

2. Укажіть, яка галузь промисловості була найбільш розвиненою в Наддніпрянській Україні в першій

половині ХІХ ст.

 А  Цукроваріння;            Б  полотняна;

 В  нафтодобувна;           Г  кам'яновугільна.

3. Початком промислового перевороту в Наддніпрянській Україні вважають:
А  80-ті рр. XVIII ст.;        Б  90-ті рр. XVIII ст.;

 В  20-ті рр. ХІХ ст.;           Г  30-ті рр. ХІХ ст.

4. Укажіть назву організації, яка була створена у квітні 1848 р. і мала обстоювати ідею незалежності Польщі під зверхністю Габсбургів.

 А  «Руська трійця»;         Б  Головна Руська рада;

 В  Центральна рада        Г  «Руський собор».

     народова;

5. Укажіть, хто був основним автором «Книги буття українського народу» та «Статуту слов'янського братства Св. Кирила і Мефодія».

 А  П. Куліш;                       Б  М. Муравйов;

 В  П. Пестель;                   Г  М. Костомаров.

Середній рівень

6. Розкрийте зміст поняття.

«Весна народів» – це _________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7. Установіть вiдповiднiсть мiж назвами органiзацiй та стислими характеристиками їхньої діяльності

 

1 Кирило-Мефодіївське товариство

А Органiзацiя галицьких поляків, яка метою

своєї дiяльностi проголошувала створення Ли-

товсько-Русько-Польської Речi Посттолитої та

рівність культурних прав поляків i українцiв

2 Головна руська рада

Б Комітет, утворений польською та українською

шляхтою, що був покликаний обстоювати iдею

незалежностi Польщi пiд зверхнiстю Габсбургiв

3 Центральна рада

народова

В Перша українська полiтична органiзацiя в Галичинi, створена 2 травня 1848 р. у Львовi пiд час революції в Австрiйськiй iмперiї  для захисту прав українського населення

4 «Руський собор»

 

Г Нелегальна органiзацiя україської рiзночинної iнтелiгенцiї, створена в Києві на початку 1846 р., учасники якого розробили широку полiтичну програму нацiонально-визвольного руху

Д Таємна революцiйна органiзацiя, яка основним своїм завданням  вважала визволення слов'ян iз-пiд чужої влади, лiквiдацiю монархiчного устрою, створення федеративного союзу слов'янських республiк iз демократичним устроєм

 

 

Достатній рівень

8. Заповніть порівняльну таблицю «Український національний рух у першій половині ХІХ ст.»

Назва організації

Період існування

Мета створення

Основні напрямки діяльності

 

 

 

 

Кирило-Мефодіївське

 

 

 

товариство

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Головна руська рада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Високий рівень

9*. За планом дайте стислу характеристику історичного діяча, зображеного на малюнку.

 1) Назвіть прізвище та ім'я діяча.

 2) Визначте. На який історичний період припадає його діяльність.

У якій галузі він уславився?

 3) Назвіть найбільш вагомі його досягнення.

 4) Висловіть власну оцінку його діяльності та оцініть внесок у розвиток Українського національного руху.

 

 

 

 

 

 

 

9 клас – історія України

Контрольна робота  № 4

 

ФОРМУВАННЯ МОДЕРНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ. ТЕОРІЯ ТА СУСПІЛЬНІ ВИКЛИКИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ СТ.

УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ТА

АВСТРІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЙ НАПРИКІНЦІ XVIII – У ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ ХІХ СТ.

 

Початковий рівень

Виберіть правильний варіант відповіді.

1. Укажіть назву історичного періоду, який охоплює події кінця XVIII – ХХ ст.

 А  Історія стародавнього  світу;    Б  Історія середніх віків;   

 В  Нова доба;                                         Г  Новітня доба.

2. Укажіть, які губернії були створені на Правобережній Україні після інтеграції українських земель до складу Російської імперії.

 А  Харківська, Чернігівська, Полтавська;

 Б  Харківська, Катеринославська, Полтавська;

 В  Київська, Подільська, Волинська;

 Г  Катеринославська, Херсонська, Таврійська.

3. Азовське козацьке військо було утворене:

 А  1775р.;                                     Б  1729р.;

 В  1828р.;                                     Г  1832р.

4. Укажіть, яка суспільна верства відіграла провідну роль у пробудженні національного життя на західноукраїнських землях.

 А  Селянство;                                 Б  міщани;

 В  греко-католицьке  духівництво;               Г  українська шляхта.

 

5. Укажіть, хто був автором програмного документа Південного товариства.

 А  П. Куліш;                                  Б  М. Муравйов;

 Б  П. Пестель;                              Г  М. Костомаров.

 

Середній рівень

6. Розкрийте зміст поняття.

Масонство – це _______________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 7. Схарактеризуйте історичну подію схемою.

Причини

Подія

Наслідки

 

 

 

 

Видання альманаху

 

 

«Русалка Дністрова»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Достатній рівень

8. Заповніть порівняльну таблицю «Українські землі у складі Російської та Австрійської імперій наприкінці XVIII – у першій третині ХІХ ст.» та зробіть висновок.

Українські землі у

складі

Назва

Національне становище

Соціальне становище

 

 

 

 

 

 

 

 

Російської

 

 

 

Імперії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Австрійської

 

 

 

імперії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Високий рівень

9*. Прочитайте уривок iз документа i дайте вiдповiдi на запитання.

З «Історії Русів»

Iсторiя Малої Росії до пори нашестя на неї Татар iз ханом їхнім Батиєм злучена з Історією всієї Росії або ж вона i є єдина Історiя Російська; бо ж відомо, що початок сеї історії, разом iз початком правління Російського, береться од Князів i Князівств Київських, iз прилученням до  них лише одного Новгородського Князя Рюрика, i триває до навали Татар безперервно, а вiд сього часу буття Малої Росії в Загальній Російській Історії ледве згадуеться; по визволенню ж її вiд Татар Князем Литовським Гедиміном i зовсім вона в Російській Історії замовчана. Саме тому
пропонована тут Історiя Малоросійська писана на два періоди, тобто до нашестя Татарсъкого екстрактом, а вiд того нашестя широко i докладно.

1) У яких iсторичних умовах а'явився твір, кому належить його авторство?

2) У чому полягала головна iдея трактату, чому був присвячений його змiст?

 3) Яку роль вiдiграла книга в розвитку українського нацiонального руху?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Мазурук Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Забаренко Євген Олександрович
    Дуде гарний та корисний матеріал. Скажіть будь ласка, у скільки балів оцінюється початковий, середній, достатній та високий рівні?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Історія України 9 клас (Гісем О.В., Мартинюк О.О.)
Додано
28 серпня 2018
Переглядів
31272
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку