Контрольні роботи з математики для 5 класу НУШ

Про матеріал
Контрольні роботи з математики для 5 класу НУШ складені відповідно до модельної навчальної програми "Математика 5-6 класи" для закладів загальної середньої освіти (автори А.Г. Мерзляк, Д.А. Номіровський, М.П. Пихтар, Б.В. Рубльов, В.В. Семенов, М.С. Якір) 14.07.2021 р. Контрольні роботи містять завдання відповідно вимог обов'язкових результатів навчання та критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів, викладених в Державному стандарті базової середньої освіти. Рекомендовано вчителям математики для використання на уроках.
Перегляд файлу

Контрольна робота №1 (повторення за початкову школу)

Варіант 1

1.Знайти суму:   

800 000 + 5 000 + 200 + 40 + 7 =

А)805 247        Б)850 247     В)85 247       Г)852 407

 2.Обчислити значення виразу :               а : (3600 : 900), якщо  а = 28000

А)700           Б)7000       В)70         Г)7

3. Розв*яжіть рівняння:    546 - х = 278

 А)486        Б)255        В)432            Г)268

 4.Зібрали 280 кг яблук,     яблук відвезли в магазин. Скільки кг яблук відвезли?

А)80 кг    Б)200 кг    В)120 кг     Г)240 кг

5. Ширина  прямокутника 7 см, а його довжина у 2 рази більша. Який периметр   прямокутника?

А)14 см      Б)42 см    В)21 см     Г)70 см   

6. Знайдіть значення виразу (дії виконуйте в стовпчик  під прикладом)  

        789 ∙ 14 + 36228 : 6 =

А)17084        Б)15179         В)5470       Г)2134

 

7.Обчислити :

5 год 15 хв – 3 год 42 хв =

3 км – 1 км 37 м =

 

8. Одна друкарка друкує текст в 288 сторінок за 18 год, а друга цей самий текст    за 9 год. За який час надрукують цей текст обидві друкарки, працюючи разом?

 

 

 

 

 

Контрольна робота №1 (повторення за початкову школу)

Варіант 2

1.Знайти суму:   

700 000 + 6 000 + 400 + 30 + 8 =

А)76 438       Б)706 438      В)760 438       Г)764 037

2. Обчислити значення виразу :                а : (3500 : 700), якщо  а = 45000

А)900           Б)9000       В)90         Г)9

3. Розв*яжіть рівняння:   х - 156 = 276

 А)486        Б)255        В)432            Г)268

4.Зібрали 320 кг яблук,     яблук відвезли в магазин. Скільки кг яблук відвезли?

А)80 кг    Б)200 кг    В)120 кг    Г)240 кг

5. Ширина  прямокутника 8 см, а його довжина у 3 рази більша. Який периметр   прямокутника?

А)14 см      Б)42 см    В)21 см     Г)64 см   

6.Знайдіть значення виразу (дії виконуйте в стовпчик  під прикладом)  

        673 ∙ 15 + 30504 : 6 =

А)17084    Б)15179      В)5470     Г)2134

 

7. Обчислити 

6 год 25 хв – 4 год 52 хв =

6 км – 2 км 74 м =

 

8. Один трактор може виорати поле площею 192 га за 6 год, а інший це саме поле за 12 год. За скільки годин виорють це поле обидва трактори, працюючи разом?

 

 

 

 

 

Контрольна робота №2     з теми «Натуральні числа. Додавання і віднімання натуральних чисел»

Варіант 1                                                                                               

1.Записати число цифрами:

 а) тридцять мільйонів дві тисячі вісім;

б) одинадцять мільярдів двадцять тисяч дванадцять,

 в)сім мільярдів п*ять  мільйонів сорок.

 

2.Порівняти числа:     а) 223    і    2134,          б) 700 304 502  і  700 304 512

3. Виконайте додавання в стовпчик:          631 479 + 79 853  

А)12814061         Б)711332         В)818200        Г)74384609

4. Виконайте віднімання в стовпчик :            17 200 314 – 4 386 253

А)12814061         Б)711332          В)818200        Г)74384609

5.Розмістити числа в порядку зростання: 

831,  25640,  25340,  942,  2456,  2465.

 

6.Розв*яжіть  рівняння:             353 – х = 124     

А)1408    Б)229    В)1111    Г)297

 

7.Обчисліть:          а) 4 м 76 см + 3 м 48 см           б) 8 год 24 хв – 4 год 36 хв

 

8.Виконайте дії зручним способом:

 а)(354 + 867) + 646           б)(918 + 692) - 718         в)343 - (143 + 96)

 

9.На другій полиці було 95 книг, що на 31 книгу більше, ніж на першій полиці і на 33 книги менше, ніж на третій полиці. Скільки книг на трьох полицях разом?

 

 

 

 

 Контрольна робота №2   з теми «Натуральні числа. Додавання і віднімання натуральних чисел»

Варіант 2

1.Записати число цифрами:

а)двадцять мільйонів три тисячі сім,

б)чотирнадцять мільярдів тридцять тисяч тринадцять,  

в)вісім мільярдів одинадцять мільйонів .

2.Порівняти числа:

а) 451  і  3518,           б) 860 453 006  і  860 455 006    

  3.Виконайте додавання в стовпчик:              768 324 + 49 876  

А)12814061      Б)711332       В)818200        Г)74384609

4.Виконайте віднімання в стовпчик:        80 371 405 – 5 986 796

А)12814061         Б)711332         В)818200  Г)74384609

5.Розмістити числа в порядку спадання: 

 62534,  5231, 898, 4995,  889, 62354.

6.Розв*яжіть  рівняння:                   445 – х = 148     

А)1408          Б)219        В)1111         Г)297

 

7.Обчисліть:         а) 5 м 52 см + 3 м 64 см             б) 12 год 15 хв – 5 год 39 хв

 

8.Виконайте дії зручним способом:

   а)(768 + 517) + 483          б)(847 + 459) - 347        в)569 - (269 + 83)

 

9.За перший день бригада посадила 85 кущів, що на 18 кущів більше, ніж за другий день і на 35 кущів менше, ніж за третій день. Скільки кущів посадили за три дні разом?

 

 

 

 

 

Контрольна робота №3  з теми «Множення і ділення натуральних чисел»

Варіант 1

1.Виконати множення в стовпчик:          325 · 34       

А)114576    Б)197538    В)19136    Г)11050

2.Виконати ділення в стовпчик:          25092 : 123

А)24       Б)205        В)320      Г)204

3.Розв*язати рівняння:           28 · х = 364         

А)28       Б)13       В)43        Г)25

4.Спростити вираз:            17а + 5а - 10а

А)12а       Б)23а-9        В)32а        Г)22а

5. Обчислити:  (33 – 52) ∙ 10 + 112

А)110             Б)145         В)156             Г)141

6.Обчислити зручним способом:       а)8 · 3 6 · 125,         б)68 · 23 + 32 · 23

А)7200     Б)2300    В)36000    Г)5200

 

7.Знайти значення  виразу:     8704 : 34 + (28132 – 27957) ∙ 100

 

8. За 5 гвоздик  і  7 троянд заплатили 243 грн. Одна гвоздика коштує 15 грн. Яка ціна однієї троянди?

 

9.З міста А  в місто В виїхав мотоцикліст зі швидкістю 65 км/год,  а через годину вслід за ним виїхав легковий автомобіль з швидкістю 95 км/год. Яка відстань буде між ними через 3 години після виїзду автомобіля?  Чи наздожене автомобіль мотоцикліста?

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №3 з теми «Множення і ділення натуральних чисел»

Варіант 2

1.Виконати множення в стовпчик:              416 · 46

А)114576    Б)197538    В)19136    Г)11050

2.Виконати ділення в стовпчик :              29110 : 142

А)24       Б)205        В)320      Г)204

3.Розв*язати рівняння:             1032 : х = 24

А)28       Б)13       В)43        Г)25

4.Спростити вираз:                  19а + 4а – 9а

А)12а       Б)23а-9        В)14а        Г)22а-10

5.Обчислити:  (43 – 72) ∙ 3 + 102

А)110             Б)145         В)156             Г)141

6.Обчислити зручним способом:      а)4 · 72 · 25,     б)46 · 52 +54 · 52

А)7200     Б)2300    В)36000    Г)5200

7.Знайти значення виразу:    10948 : 46 + (43254 – 42862) ∙ 100

 

8. За 9 зошитів  і  7 альбомів  заплатили 247 грн. Один зошит  коштує 15 грн. Яка ціна одного альбома?

 

9. З міста А  в місто В виїхав вантажний потяг зі швидкістю 62 км/год,  а через годину вслід за ним виїхав експрес-потяг з швидкістю 98 км/год. Яка відстань буде між ними через 3 години після виїзду експрес-потягу?  Чи наздожене автомобіль мотоцикліста?

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №4 з теми  «Вирази. Рівняння. Текстові задачі»

Варіант 1

1.Знайти значення виразу  5(х + 13), якщо х = 27

А)100           Б)200          В)150         Г)300

2.Автомобіль проїхав 150 км зі швидкістю  50 км/год. Запишіть потрібну формулу і знайдіть час руху автомобіля.

А) t = sv         Б) s = vt          В) t = s : v           Г) v = s : t

3.Розв*яжіть  рівняння:      19х – 6х = 65

А) 4       Б) 5        В) 3         Г)2

4. Яка швидкість течії річки, якщо швидкість човна за течією  34 км/год, а його швидкість проти течії  26 км/год ?

А) 3 км/год        Б)2 км/год        В)4 км/год        Г) 5 км/год

5.Розв*яжіть     рівняння:   9 ∙ (х – 4) = 189

А) 6          Б) 10           В) 25           Г) 12              

6.Знайдіть   розв*язки   рівняння:     (х – 8) : 6 = 9

А)17         Б)15         В)34         Г)62

7.З двох міст, відстань між якими 280 км одночасно назустріч один одному виїхали два автомобілі. Швидкість першого 75 км/год, а другого – 65 км/год. Через скільки часу вони зустрінуться?

 

8, Розв*яжіть рівняння :        720 : (76 – 4х) = 12

 

9.На трьох полицях 76 книг, причому на другій полиці книг у 3 рази більше, ніж на першій, а на третій – на 8 книг менше, ніж на другій.  Скільки книг на кожній полиці?  Розв*яжіть задачу за допомогою рівняння.

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №4 з теми  «Вирази. Рівняння. Текстові задачі»

Варіант 2

1.Знайти значення виразу  4(х - 8), якщо х = 33

А)100           Б)200          В)150         Г)300

2.Автомобіль проїхав 120 км зі швидкістю  40 км/год. Запишіть потрібну формулу і знайдіть час руху автомобіля.

А) t = s ∙ v         Б) s = v ∙ t          В) t = s : v           Г) v = s : t

3.Розв*яжіть  рівняння:      27х + 8х = 70

А) 3       Б) 4        В) 5         Г)2

4. Яка швидкість течії річки, якщо швидкість човна за течією  42 км/год, а його швидкість проти течії  38 км/год ?

А) 3 км/год        Б)2 км/год        В)4 км/год        Г) 5 км/год

5.Розв*яжіть     рівняння:   6 ∙ (х + 15) = 126

А) 6          Б) 10           В) 25           Г) 12

6.Знайдіть   розв*язки   рівняння:     (80 - х ) : 7 = 9

А)17         Б)15         В)34         Г)62

7.З двох міст, відстань між якими 290 км одночасно назустріч один одному виїхали два автомобілі. Швидкість першого 90 км/год, а другого – 55 км/год. Через скільки часу вони зустрінуться?

 

8, Розв*яжіть рівняння :        650 : (3х - 19) = 13

 

9.На трьох складах  105 т картоплі.  На другому складі у  4 рази картоплі більше, ніж на третьому складі, а на першому складі картоплі на 30 т менше, ніж на другому.  Скільки тонн картоплі на кожному складі?  Розв*яжіть задачу за допомогою рівняння.

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №5 з теми  «Геометричні фігури і величини»

Варіант 1

1.На малюнку АР = 3см 2мм,  РВ = 4см 5мм. Знайдіть довжину відрізка АВ.

                                                                       А)7см    Б)7см 7 мм    В)8 см 5 мм     Г)1см 3мм

 

2.Вкажіть вид кожного кута (гострий, тупий, прямий, розгорнутий)

А)90⁰     Б)92⁰       В)180⁰     Г)88⁰

 3.Знайдіть периметр рівностороннього трикутника, якщо його сторони по    4 см 5 мм.

А) 12см 5мм        Б)13см 5мм         В)14 см       Г)15см 5мм

 

4. Побудуйте КМР = 110⁰  та вкажіть його вид.

 

5.Побудуйте координатний  промінь, як на малюнку, вкажіть координати точок  А  і  М  та знайдіть довжину відрізка АМ.

                                                               

                                                                               А) АМ = 3   Б) АМ = 4    В) АМ = 7     Г)АМ = 5

    

6.На малюнку промінь ОА є бісектрисою   

кута МОК,  МОA= 70⁰. Знайдіть МОК.

А)70⁰         Б)130⁰         В)65⁰          Г)140⁰

 

7. На малюнку AОВ – розгорнутий,  ВОМ = 72⁰.

Знайдіть  градусну міру  AОМ.

 

8. На малюнку  МО = 6 см,  ОС – у 3 рази більший. 

Знайдіть довжину відрізка МС.  

 

9.Периметр трикутника 85 см,  друга його сторона у 2 рази більша за першу, а третя сторона на 5 см більша за першу. Знайдіть сторони трикутника.

 

Контрольна робота №5 з теми  «Геометричні фігури і величини»

Варіант 2

1.На малюнку АР = 2см 2мм,  РВ = 3см 4мм. Знайдіть довжину відрізка АВ.

                                                                    А)7см 6мм     Б)5см 6 мм     В)8 см     Г)1см 3мм

 

2.Вкажіть вид кожного кута (гострий, тупий, прямий, розгорнутий)

А)97⁰     Б)90⁰       В)180⁰     Г)82⁰

 3.Знайдіть периметр рівностороннього трикутника, якщо його сторони по    5 см 4 мм.

А) 12см 5мм        Б)13см 5мм         В)14 см       Г)15см 2мм

 

4. Побудуйте КМР = 85⁰  та вкажіть його вид.

 

5.Побудуйте координатний  промінь, як на малюнку, вкажіть координати точок  К  і  В  та знайдіть довжину відрізка КВ.

                                                                                 А) АМ = 3   Б) АМ = 4    В) АМ = 7     Г)АМ = 5

 

                                                                                                                                        

6.На малюнку промінь ОА є бісектрисою   

кута МОК,  МОA= 65⁰. Знайдіть МОК.

А)70⁰         Б)130⁰         В)65⁰          Г)140⁰

 

7. На малюнку AОВ – розгорнутий,  АОМ = 104⁰.

Знайдіть  градусну міру  ВОМ.

 

8. На малюнку  МО = 6 см,  ОС – у 3 рази більший. 

Знайдіть довжину відрізка МС.  

 

9.Периметр трикутника 67 см,  друга його сторона у 2 рази  більша за першу, а третя сторона  на 7 см більша за першу. Знайдіть сторони трикутника.

 

Контрольна робота  №6  з  теми   «Многокутники.  Прямокутний паралелепіпед»         Варіант 1.

1.Знайти площу прямокутника, сторони якого    20 см  і  13 см.

А)33см²,  Б)44см²,  В)260 см²,  Г)420 см².

 

2.Знайти площу квадрата, якщо його сторона   12 дм.

А)24дм²,  Б)144 дм²,  В)169 дм²,  Г)26дм².

 

3.Знайти об*єм куба, ребро якого 6 см.

А)164 см³     Б)216 см³    В)272 см³     Г)284 см³

 

4. Знайти суму довжин усіх ребер прямокутного паралелепіпеда, виміри якого 6 см, 4 см, 5 см.

А)50 см     Б)60 см        В)56 см      Г)74 см

 

5.Обчислити об*єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого   6дм,  4дм,  52см .

А)124800см³     Б)97500см³      В)1248см³ Г)975см³

 

6. Скільки арів має город прямокутної форми, довжина якого 80 м, а ширина 25 м?

А)105 ар   Б)200 ар   В)20 ар   Г)2000 ар

 

7.Виміри прямокутного паралелепіпеда 6м, 5 м, 4 м. Знайдіть площу його поверхні.

 

8. Периметр прямокутника 72 см, одна його  сторона у 3 рази більша за іншу. Знайдіть площу прямокутника.

 

9. Сума довжин усіх ребер прямокутного паралелепіпеда 352 см. Його довжина 26 см, ширина 32 см. Знайдіть висоту прямокутного паралелепіпеда.

 

 

Контрольна робота  №6  з  теми   «Многокутники.  Прямокутний паралелепіпед»                   Варіант 2.

1.Знайти площу прямокутника, сторони якого   30 см  і  14 см.

А)33см²,  Б)44см²,  В)260 см²,  Г)420 см².

 

2.Знайти площу квадрата, якщо його сторона    13 дм.

А)24дм²,  Б)144 дм²,  В)169 дм²,  Г)26дм².

 

3.Знайти об*єм куба, ребро якого 8 см.

А)164 см³     Б)216 см      В)512 см³     Г)284 см³

 

4. Знайти суму довжин усіх ребер прямокутного паралелепіпеда, виміри якого 7 см, 3 см, 4 см.

А)50 см     Б)60 см        В)56 см      Г)74 см

 

5.Обчислити об*єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого   3дм,  5дм,  65см .

А)124800см³      Б)97500см³     В)1248см³ Г)975см³

 

6. Скільки гектарів має город прямокутної форми, довжина якого 650 м, а ширина     6400 м?

А)416 га    Б)200 га    В)40 га   Г)2000 га

 

7.Виміри прямокутного паралелепіпеда 7м, 3 м, 4 м. Знайдіть площу його поверхні.

 

8. Периметр прямокутника 74 см, одна його  сторона на 3 см  більша за іншу. Знайдіть площу прямокутника.

 

9. Сума довжин усіх ребер прямокутного паралелепіпеда 332 см. Його довжина 28 см, ширина 24 см. Знайдіть висоту прямокутного паралелепіпеда.

 

Контрольна робота №7 з теми «Звичайні дроби»   

         Варіант 1

1.Запишіть неправильний дріб мішаним числом:    

А)             Б)            В)            Г)

2.Запишіть мішане число неправильним дробом:      .

А)           Б)             В)            Г)

3.У класі 32 учнів, з них    хлопчики. Скільки у класі хлопчиків?

А)8     Б)12     В)20      Г)24

 

4.Купили 8 кг яблук, що становить    усіх куплених фруктів. Скільки всього фруктів купили?

А)16кг     Б)18кг       В)20кг     Г)24кг

 

5. Обчисліть:       +

А)          Б)            В)            Г)

 6. Знайдіть правильну нерівність:

А)                  Б)          В) 1 >           Г)

 

7.Виконайте дії:         а) 3          б) 5 - 2           г) 5

 

8.Розв*яжіть рівняння:       ) =

9.За перший день відремонтували    дороги, за другий день - дороги, а за третій день – решту, 28 км.  Скільки кілометрів дороги відремонтували за три дні?

 

 

 

Контрольна робота №7 з теми «Звичайні дроби»   

        Варіант 2

1.Запишіть неправильний дріб мішаним числом:    

А)             Б)            В)            Г)

2.Запишіть мішане число неправильним дробом:      .

А)           Б)             В)            Г)

3.У класі 35 учнів, з них    дівчатка. Скільки у класі дівчаток?

А)8     Б)12     В)20      Г)24

 

4. Купили 6 кг мандаринів, що становить   усіх куплених фруктів. Скільки всього фруктів купили?

А)16кг     Б)18кг       В)20кг     Г)24кг

 

5. Обчисліть:       +

А)          Б)            В)            Г)

 6. Знайдіть правильну нерівність:

А)                  Б)          В) 1 <           Г)

 

7.Виконайте дії:         а) 3          б) 8  - 3           г) 4

 

8.Розв*яжіть рівняння:       ) =

 

9.За перший день засіяли     поля, за другий день - поля, а за третій день – решту, 36 га.  Яку площу поля засіяли  за три дні?

 

 

Контрольна робота №8  з теми  «Десяткові дроби. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів»

Варіант 1

1.Запишіть у вигляді десяткового дробу:

а)дві цілих сорок три сотих,              б)дві цілих сорок три десятитисячних

А)2,00043     Б)2,0043     В)2,043       Г)2,43

2.Порівняйте дроби:            а)6,32 і 6,152        б)9,48 і 9,480   

 

3.Виконайте додавання:     6,7 + 41,58 + 12

А)58,03     Б)19,83      В)60,28     Г)44,14

 

4.Виконайте віднімання:    54 - 9,3 – 4,68

А)44,61    Б)40,02     В)40,827   Г)31,32

 

5.Округліть число   42,385 :              а)до одиниць      б) до сотих

А)42,3       Б)42,39     В)42,38     Г)42     Д)43

 

6.Скільки молока міститься в двох бідонах, якщо в першому 39,7 л, а в другому на 2,9 л менше?

А)77,6 л    Б)76,5 л    В)76,8 л    Г)77,9 л

 

7.Розв*яжіть рівняння:           (31,6 - х) + 2,8 = 22

8.Виразіть у метрах і обчисліть:      362 м 18 см – 97,8 м + 36 дм 3 см

 

9.За перший тиждень відремонтували 18,8 км дороги, що на 6.4 км менше, ніж за другий тиждень, і на 2,9 км більше, ніж за третій. Скільки кілометрів дороги відремонтували за три тижні?

 

 

 

Контрольна робота №8  з теми  «Десяткові дроби. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів»

Варіант 2

1.Запишіть у вигляді десяткового дробу:

а)три цілих двадцять чотири сотих,   б)три цілих двадцять чотири стотисячних

А)3,24     Б)3,024        В)3,0024      Г)3,00024

2.Порівняйте дроби:            а)8,34 і 8,162        б)0,0059 і  0,059

 

3.Виконайте додавання:      6,9 + 17,25 + 16

А)28,03     Б)23,95      В)40,15     Г)62,48

4.Виконайте віднімання:              52 - 7,8 – 3,43

А)43,71    Б)39,83     В)40,77    Г)44,61

 

5.Округліть число   25,873:    1)до одиниць         2)до сотих

А)26        Б)25,8        В)25        Г)25,87       Д)25,88

 

6.Скільки молока міститься в двох бідонах, якщо в першому 39,7 л, а в другому на 1,8 л менше?

А)77,6 л    Б)76,5 л    В)76,8 л    Г)77,9 л

 

7.Розв*яжіть рівняння:         16 - (х - 2,3) = 4,15

 

8.Виразіть у метрах і обчисліть:      261 м 23 см – 89,7 м + 45 дм 8 см

 

9.Першого дня на базу завезли 21,2 т картоплі, що на 4,6 т більше, ніж другого дня і на 3,9 т менше, ніж третього дня. Скільки тонн картоплі завезли на базу за три дні?

 

 

 

 

Контрольна робота №  9  з теми: «Середнє арифметичне. Відсотки.»

Варіант 1.

1.Знайти середнє арифметичне чисел:              22,1;   20,6;    25,4.

А)20,4    Б)30,6    В)22,7    Г)32,7.

 

2.Записати відсотки числом:                              а)15%     б)115%       в)1,5% 

А)0,15   Б)0,015   В)1,15   Г)1,5

 

3.Знайти  20%   від числа 50.

А)5   Б)15   В)12   Г)30   Д)50

 

4.Знайти число, якщо 25% його дорівнюють 150.

А)50   Б)150   В)200   Г)600   Д)300

 

5.Із 140 учнів школи у спартакіаді прийняли участь 95% учнів. Скільки учнів не приймали участь у спартакіаді?

А)133   Б)7   В)90   Г) 30   Д)95

 

6. . Число  4,8 є середнім арифметичним чисел х і 5,2. Знайти число  х.

А)4     Б)6     В)4,4     Г)6,6

 

7. . Автомобіль за 3 год проїхав 242 км, а за наступні 2 год  - 150 км. Яка середня швидкість автомобіля?

 

8.Дівчинка прочитала 60% книги, після чого їй залишилося прочитати 128 сторінок. Скільки сторінок у книзі? Скільки сторінок прочитала дівчинка?

 

9.Ціна товару 350 гривень. Якою буде ціна товару після двох послідовних знижень, якщо перше – на 10%, друге – на 5%?

 

Контрольна робота № 9  з теми: «Середнє арифметичне. Відсотки.»

Варіант 2.

1.Знайти середнє арифметичне чисел:              32,1;   30,6;    35,4.

А)20,4    Б)30,6    В)22,7    Г)32,7.

 

2.Записати відсотки числом:                             а)27%     б)127%       в)2,7% 

А)0,27   Б)0,027   В)1,27   Г)2,7

 

3.Знайти  20%   від числа 60.

А)5   Б)15   В)12  Г)30   Д)50

 

4.Знайти число, якщо 25% його дорівнюють 50.

А)50   Б)150   В)200   Г)600   Д)300

 

5.Із 120 учнів школи у спартакіаді прийняли участь 75% учнів. Скільки учнів не приймали участь у спартакіаді?

А)133   Б)7   В)90   Г) 30   Д)95

 

6. . Число  5,2 є середнім арифметичним чисел х і 6,4. Знайти число  х.

А)4     Б)6     В)4,4     Г)6,6

 

7. Автомобіль за 3 год проїхав 238 км, а за наступні 2 год  - 146 км. Яка середня швидкість автомобіля?

 

8.Автомобіль проїхав 70% шляху, після цього йому залишилося проїхати ще 126 км. Який шлях мав проїхати автомобіль? Скільки км він проїхав?

 

9.Ціна товару 250 гривень. Якою буде ціна товару після двох послідовних знижень, якщо перше – на 10%, друге – на 15%?

 

Контрольна робота №  10  з теми: «Середнє арифметичне. Відсотки.»

Варіант 1.

1.Знайти середнє арифметичне чисел:       22,1;    20,6;    25,4.

А)20,4        Б)30,6                В)22,7               Г)32,7.

 

2.Записати відсотки числом:       1)15%       2)115%       3)1,5% 

А)0,15         Б)0,015              В)1,15            Г)1,5

 

3.Знайти  20%   від числа 50.

А)5            Б)10            В)12        Г)30      

   

4.Знайти число, якщо  25%  його дорівнюють 150.

А)50            Б)150               В)200             Г)600   

       

5.Із 140 учнів школи у спартакіаді прийняли участь 95% учнів. Скільки учнів не приймали участь у спартакіаді?

А)133            Б)7             В)90          Г) 30   

  

6.Число  4,8 є середнім арифметичним чисел х і 5,2. Знайти число  х.

А)4           Б)6               В)4,4               Г)6,6

 

7. . Автомобіль за 3 год проїхав 242 км, а за наступні 2 год  - 150 км. Яка середня швидкість автомобіля?

 

8.Дівчинка прочитала 60% книги, після чого їй залишилося прочитати 128 сторінок. Скільки сторінок у книзі? Скільки сторінок прочитала дівчинка?

 

9.Ціна товару 350 гривень. Якою буде ціна товару після двох послідовних знижень, якщо перше – на 10%, друге – на 5%?

 

Контрольна робота № 9  з теми: «Середнє арифметичне. Відсотки.»

Варіант 2.

1.Знайти середнє арифметичне чисел:              32,1;   30,6;    35,4.

А)20,4          Б)30,6                В)22,7         Г)32,7.

 

2.Записати відсотки числом:                   1)27%     2)127%       3)2,7% 

А)0,27             Б)0,027             В)1,27              Г)2,7

 

3.Знайти  20%   від числа 60.

А)5              Б)15                  В)12              Г)30  

 

4.Знайти число, якщо 25% його дорівнюють 50.

А)50                 Б)150                  В)200            Г)600     

     

5.Із 120 учнів школи у спартакіаді прийняли участь 75% учнів. Скільки учнів не приймали участь у спартакіаді?

А)133             Б)7             В)90              Г) 30  

 

6.Число  5,2 є середнім арифметичним чисел х і 6,4. Знайти число  х.

А)4              Б)6                 В)4,4               Г)6,6

 

7. Автомобіль за 3 год проїхав 238 км, а за наступні 2 год  - 146 км. Яка середня швидкість автомобіля?

 

8.Автомобіль проїхав 70% шляху, після цього йому залишилося проїхати ще 126 км. Який шлях мав проїхати автомобіль? Скільки км він проїхав?

 

9.Ціна товару 250 гривень. Якою буде ціна товару після двох послідовних знижень, якщо перше – на 10%, друге – на 15%?

 

Підсумкова контрольна робота  №11

Варіант 1

1.Округліть число  2,3607  до десятих.

А) 2,3      Б) 2,36     В) 2,4      Г) 2,361

 

2.Спростіть вираз:     3,4х + 1,9х – 2,5х.

А)3,2х         Б)2,8х         В)4х        Г)7,8х

 

3.Знайдіть середнє арифметичне чисел:  83;   71;   95.

А)124,5      Б)249      В)93     Г)83

 

4.У череді було 200 тварин, з них 43% становили вівці. Скільки овець було в череді?

А)86    Б)100       В)157        Г)43

 

5.Накресліть   тупий кут  АВС. Виміряйте і запишіть його градусну міру.

 

6.Знайдіть значення виразу:                    56 : (1,12 + 1,68) – 1,5

А)18,6       Б)18,5      В)19,6        Г)19,5

 

7.Периметр прямокутника  100 см, одна його сторона  32 см. Знайдіть площу цього прямокутника.

 

8.Розв*яжіть рівняння:                 8 + (5 - х) = 11 .

 

9.З двох станцій, відстань між якими 25,6 км, одночасно в одному напрямі вийшли два поїзди. Перший поїзд ішов попереду зі швидкістю 58,4 км/год, і через 4 год після початку руху його наздогнав другий поїзд. Знайдіть швидкість другого поїзда.

 

 

 

Підсумкова   контрольна   робота  № 11

Варіант 2

1.Округліть число  0,23702  до сотих.

А) 0,23      Б)0,24     В) 0,237     Г) 0,238

 

2.Спростіть вираз:     1,4х + 1,7х – 1,5х.

А)3,1х         Б)2,5х         В)3х        Г)1,6х

 

3.Знайдіть середнє арифметичне чисел:  63;   72;   84.

А)94,5      Б)189      В)73     Г)83

 

4.У будинку 300 квартир, з них 23% двокімнатних. Скільки двокімнатних квартир у будинку?

А)69    Б)46       В)155       Г)66

 

5.Накресліть   гострий  кут  АВС. Виміряйте і запишіть його градусну міру.

 

6.Знайдіть значення виразу:                    96 : (1,32 + 3,48) – 1,4

А)18,6       Б)18,5      В)19,6        Г)19,5

 

7.Периметр прямокутника  90 см, одна його сторона  28 см. Знайдіть площу цього прямокутника.

 

8.Розв*яжіть рівняння:              7 + (8 - х) = 13 .

 

9.З двох міст, відстань між якими 30,3 км, одночасно в одному напрямі виїхали два автомобілі. Перший автомобіль їхав  попереду зі швидкістю 50,4 км/год, і через 3 год після початку руху його наздогнав другий автомобіль. Знайдіть швидкість другого автомобіля.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 березня
Переглядів
4895
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку