Контрольні роботи з природознавства для 3 класу (2 семестр)
Контрольні роботи у вигляді тестових завдань за темами: "Гриби. Охорона рослин і тварин", "Тварини", "Людина та її організм".
1-в
Контрольна робота з природознавства № 4
«Тварини»
1. Найближчі родичі людини – це …
а) риби; б) звірі; в) плазуни.
2. Обери правильний варіант.
а) плазуни розмножуються, відкладаючи яйця у ямки на суші;
б) плазуни розмножуються, відкладаючи яйця у воду;
в) земноводні розмножуються на суші.
3. Нерест – це …
а) ріст риб; б) спосіб живлення; в) період розмноження.
4.Установи послідовність розвитку окуня річкового (познач цифрами).
□ мальок; □ ікринка; □ доросла риба; □ личинка.
5. Встанови відповідність. З’єднай стрілочками.
Журавель |
|
Осілі птахи |
Синиця |
||
Ластівка |
||
Сорока |
Перелітні птахи |
|
Горобець |
||
Шпак |
6. Яка найважливіша весняна турбота птахів? Напиши.
____________________________________________________________
7. Напиши будову тіла комах.
____________________________________________________________
2-в
Контрольна робота з природознавства № 4
«Тварини»
1. Нерест – це …
а) спосіб живлення; б) період розмноження; в) ріст риб.
2. Найближчі родичі людини – це …
а) звірі; в) плазуни; а) риби.
3. Обери правильний варіант.
а) плазуни розмножуються, відкладаючи яйця у воду;
б) земноводні розмножуються на суші;
в) плазуни розмножуються, відкладаючи яйця у ямки на суші.
4.Установи послідовність розвитку окуня річкового (познач цифрами).
□ ікринка; □ мальок; □ доросла риба; □ личинка.
5. Встанови відповідність. З’єднай стрілочками.
Журавель |
|
Перелітні птахи |
Синиця |
||
Ластівка |
||
Сорока |
Осілі птахи |
|
Горобець |
||
Шпак |
6. Яка найважливіша весняна турбота птахів? Напиши.
____________________________________________________________
7. Напиши будову тіла комах.
____________________________________________________________
1-в
Контрольна робота з природознавства № 5
за темою «Гриби. Охорона рослин і тварин»
а) цвілеві гриби; б) білий гриб; в) дріжджі.
2. Чим гриби подібні до рослин?
а) розмножуються насінням;
б) активно рухаються;
в) ведуть прикріплений спосіб життя.
3. Що називається заповідником?
а) список рослин і тварин, яким загрожує небезпека зникнення;
б) природне середовище (степи, праліси) у чистому вигляді, де забороняється будь-яка діяльність людини;
в) музей природи.
4. Які тварини занесені до Червоної книги України? Підкресли.
Горобець, ящірка зелена, жук-скарабей, корова, рись, саламандра.
5. Склади ланцюг живлення у лісі.
_________________________________________________________
6. Напиши будову шапинкового гриба. Наведи один приклад такого гриба.
_________________________________________________________
7. Як необхідно охороняти тварин? Напиши.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2-в
Контрольна робота з природознавства № 5
за темою «Гриби. Охорона рослин і тварин»
1. Що називається заповідником?
а) список рослин і тварин, яким загрожує небезпека зникнення;
б) музей природи;
в) природне середовище (степи, праліси) у чистому вигляді, де забороняється будь-яка діяльність людини.
2. Які гриби використовують для випікання хліба?
а) білий гриб; б) дріжджі; в) цвілеві гриби
3. Чим гриби подібні до рослин?
а) ведуть прикріплений спосіб життя;
б) активно рухаються;
в) розмножуються насінням.
4. Які рослини занесені до Червоної книги України? Підкресли.
Подорожник, півники рогаті, сон, пролісок, кульбаба, цибуля ведмежа.
5. Склади ланцюг живлення у полі.
_________________________________________________________
6. Напиши будову шапинкового гриба. Наведи один приклад такого гриба.
_________________________________________________________
7. Як необхідно охороняти рослини? Напиши.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1-в
Контрольна робота з природознавства № 6
за темою «Людина та її організм»
1. Органи чуття допомагають людям …
а) рухатися, думати; б) сприймати навколишній світ; в) працювати.
2.Чого людина не відчуває шкірою?
а) запаху; б) тепла; в) холоду.
3. Як називаються судини, якими кров рухається від серця?
а) капіляри; б) вени; в) артерії.
4. Які органи утворюють опорно-рухову систему? Підкресли.
Серце, кістки, печінка, кишечник, м’язи, нерви.
5. Встанови відповідність між системами органів та їх значенням. З’єднай стрілочками.
Кровоносна система
|
|
Перетравлення їжі. |
Система органів чуття |
Забезпечення газообміну між організмом і навколишнім середовищем. |
|
Травна система
|
Надання міцності й форми тілу. |
|
Система органів дихання |
Забезпечення руху крові по організму. |
|
Опорно – рухова система |
Сприймання змін у навколишньому середовищі. |
6. Встанови послідовність, у якій через ограни травлення проходить їжа.
□Кишечник. □Глотка. □Шлунок. □Ротова порожнина. □Стравохід.
7. Що ти маєш робити для збереження органів зору? Запиши. __________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2-в
Контрольна робота з природознавства № 6
за темою «Людина та її організм»
1. Яка система керує злагодженою роботою всього організму?
а) нервова; б) кровоносна; в) дихальна.
2. Як називаються судини, якими кров рухається від серця?
а) вени; б) артерії; в) капіляри.
3. Чого людина не відчуває шкірою?
а) холоду; б) тепла; в) запаху.
4. Які органи утворюють кровоносну систему? Підкресли.
Бронхи, вени, м’язи, серце, артерії, скелет.
5. Встанови відповідність між системами органів та їх значенням. З’єднай стрілочками.
Травна система
|
|
Забезпечення газообміну між організмом і навколишнім середовищем. |
Система органів дихання |
Сприймання змін у навколишньому середовищі. |
|
Опорно – рухова система |
Забезпечення руху крові по організму. |
|
Система органів чуття |
Перетравлення їжі. |
|
Кровоносна система
|
Надання міцності й форми тілу. |
6. Встанови послідовність, у якій через ограни дихання проходить повітря.
□ Легені. □Носова порожнина. □Бронхи. □ Трахея. □ Гортань.
7. Що ти маєш робити для збереження органів слуху? Запиши. __________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________