Контрольні роботи з природознавства для 3 класу (2 семестр)

Про матеріал

Контрольні роботи з природознавства для 3 класу (2 семестр)

Контрольні роботи у вигляді тестових завдань за темами: "Гриби. Охорона рослин і тварин", "Тварини", "Людина та її організм".

Зміст архіву
Перегляд файлу

1-в

 

Контрольна робота з природознавства № 4

 «Тварини»

1. Найближчі родичі людини – це …

а) риби;  б) звірі;  в) плазуни.

2. Обери правильний варіант.

а) плазуни розмножуються, відкладаючи яйця у ямки на суші;

б) плазуни розмножуються, відкладаючи яйця у воду;

в) земноводні розмножуються на суші.

3.  Нерест – це …

а) ріст риб;  б) спосіб живлення;  в) період розмноження.

4.Установи послідовність розвитку окуня річкового (познач цифрами).

□ мальок;         ікринка;       □ доросла риба;       □ личинка.

5. Встанови відповідність. З’єднай стрілочками.

Журавель

 

Осілі

птахи

Синиця

Ластівка

Сорока

Перелітні птахи

Горобець

Шпак

 

 

 

 

 

6. Яка найважливіша весняна турбота птахів? Напиши.

 ____________________________________________________________

 

7. Напиши будову тіла комах.

____________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

2-в

 

Контрольна робота з природознавства № 4 

«Тварини»

1. Нерест – це …

а) спосіб живлення;  б) період розмноження;        в) ріст риб.

2. Найближчі родичі людини – це …

а) звірі;   в) плазуни;    а) риби.

3. Обери правильний варіант.

а) плазуни розмножуються, відкладаючи яйця у воду;

б) земноводні розмножуються на суші;

в) плазуни розмножуються, відкладаючи яйця у ямки на суші.

4.Установи послідовність розвитку окуня річкового (познач цифрами).

□ ікринка;         мальок;       □ доросла риба;       □ личинка.

5. Встанови відповідність. З’єднай стрілочками.

 

Журавель

 

Перелітні птахи

Синиця

Ластівка

Сорока

Осілі

птахи

Горобець

Шпак

 

 

 

 

 

 

 

6. Яка найважливіша весняна турбота птахів? Напиши.

____________________________________________________________

 

7. Напиши будову тіла комах.

____________________________________________________________

Перегляд файлу

1-в

 

Контрольна робота з природознавства № 5

за темою «Гриби. Охорона рослин і тварин»

  1. Які гриби використовують для виготовлення ліків?

а) цвілеві гриби;                   б) білий гриб;                в) дріжджі.

 

2. Чим гриби подібні до рослин?

а) розмножуються насінням; 

б) активно рухаються;

в) ведуть прикріплений спосіб життя.

 

3. Що називається заповідником?

а) список рослин і тварин, яким загрожує небезпека зникнення;

б) природне середовище (степи, праліси) у чистому вигляді, де забороняється будь-яка діяльність людини;

в) музей природи.

 

4. Які тварини занесені до Червоної книги України? Підкресли.

Горобець, ящірка зелена, жук-скарабей, корова, рись, саламандра.

 

5. Склади ланцюг живлення у лісі.

_________________________________________________________

 

6. Напиши будову шапинкового гриба. Наведи один приклад такого гриба.

_________________________________________________________

 

7. Як необхідно охороняти тварин? Напиши.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

2-в

     

Контрольна робота з природознавства № 5

за темою «Гриби. Охорона рослин і тварин»

1. Що називається заповідником?

а) список рослин і тварин, яким загрожує небезпека зникнення;

б) музей природи;

в) природне середовище (степи, праліси) у чистому вигляді, де забороняється будь-яка діяльність людини.

 

2. Які гриби використовують для випікання хліба?

а) білий гриб;                    б) дріжджі;                       в) цвілеві гриби

 

3. Чим гриби подібні до рослин?

а) ведуть прикріплений спосіб життя; 

б) активно рухаються;

в) розмножуються насінням.

 

4. Які рослини занесені до Червоної книги України? Підкресли.

Подорожник, півники рогаті, сон, пролісок, кульбаба, цибуля ведмежа.

 

5. Склади ланцюг живлення у полі.

_________________________________________________________

 

6. Напиши будову шапинкового гриба. Наведи один приклад такого гриба.

_________________________________________________________

 

7. Як необхідно охороняти рослини? Напиши.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Перегляд файлу

1-в

 

Контрольна робота з природознавства № 6

за темою «Людина та її організм»

1. Органи чуття допомагають людям …

а) рухатися, думати;     б) сприймати навколишній світ;      в) працювати.

2.Чого людина не відчуває шкірою?

а) запаху;   б) тепла;   в) холоду.

3. Як називаються судини, якими кров рухається від серця?

а) капіляри;   б) вени;   в) артерії.

4. Які органи утворюють опорно-рухову систему? Підкресли.

Серце, кістки, печінка, кишечник, м’язи, нерви.

5. Встанови відповідність між системами органів та їх значенням. З’єднай стрілочками.

Кровоносна система

 

 

Перетравлення їжі.

Система органів чуття

Забезпечення газообміну між організмом і навколишнім середовищем.

Травна система

 

Надання міцності й форми тілу.

Система органів дихання

Забезпечення руху крові по організму.

Опорно – рухова система

Сприймання змін у навколишньому середовищі.

 

6. Встанови послідовність, у якій через ограни травлення проходить їжа.

□Кишечник. □Глотка. □Шлунок.  □Ротова порожнина. □Стравохід.

 

7. Що ти маєш робити для збереження органів зору? Запиши. __________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

2-в

 

Контрольна робота з природознавства № 6

за темою «Людина та її організм»

1. Яка система керує злагодженою роботою всього організму?

а)  нервова;             б) кровоносна;                  в) дихальна.

2. Як називаються судини, якими кров рухається від серця?

а) вени;   б) артерії;         в) капіляри.

3. Чого людина не відчуває шкірою?

а) холоду;   б) тепла;         в) запаху.

4. Які органи утворюють кровоносну систему? Підкресли.

Бронхи, вени, м’язи, серце, артерії, скелет.

5. Встанови відповідність між системами органів та їх значенням. З’єднай стрілочками.

Травна система

 

 

Забезпечення газообміну між організмом і навколишнім середовищем.

Система органів дихання

Сприймання змін у навколишньому середовищі.

Опорно – рухова система

Забезпечення руху крові по організму.

Система органів чуття

Перетравлення їжі.

Кровоносна система

 

Надання міцності й форми тілу.

 

6. Встанови послідовність, у якій через ограни дихання проходить повітря.

□ Легені.  □Носова порожнина. □Бронхи. □ Трахея.  □ Гортань.

 

7. Що ти маєш робити для збереження органів слуху? Запиши. __________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

zip
Додано
30 червня 2018
Переглядів
705
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку