​ПРОЕКТ" НОВЕ ЖИТТЯ СТАРИМ РЕЧАМ"

Про матеріал

ПРОЕКТ" НОВЕ ЖИТТЯ СТАРИМ РЕЧАМ"

Зміст.

1.Вид проекту. Мета проекту.

2. Етапи проекту:

- допроектна підготовка;

- дослідницький етап;

- презентація отриманих результатів.

3. Вступне слово.

4. Актуальність проекту.

5. Основна частина.

6. Висновки.

7. Перелік використаних джерел.

8. Додаток:

- презентація учительська «Нове життя старих речей»;

- презентація учнівська «Друге життя речей – вироби зі сміття»;

- картка «Послідовність виконання ялинкових прикрас із лампочок».

Етапи проекту.

І етап – допроектна підготовка.

1.Формування проектних груп. Розподіл обов'язків у групах.

2.Формування теми проекту «Нове життя старих речей».

3.Визначення проблемного завдання: зібрати інформацію про проблеми утилізації сміття в Україні; навчитися виготовляти ялинкові прикраси з використаних лампочок .

4.Вибір методів дослідження:

- робота з довідковою літературою;

- робота з комп'ютерними технологіями;

- робота в інтернеті;

- майстер-клас;

- спостереження;

- виставка виготовлених іграшок;

- консультативна робота;

- вивчення досвіду проведення проектної діяльності

ІІ етап –дослідницький.

1. Збір даних з використанням наукової літератури.

2. Аналіз та обробка отриманих даних.

3. Виготовлення виробів з використаних лампочок.

4. Проведення виставки новорічних прикрас.

5. Створення картики «Послідовність виконання ялинкових прикрас із лампочок».

6. Оформлення творчого звіту: створення учнівської презентації, публікації.

ІІІ етап – презентація отриманих результатів.

1. Презентація результатів дослідження:

- виставка дитячих робіт;

- презентація «Нове життя старих речей»;

- презентація збірки «Рекомендації по виготовленню ялинкових прикрас із лампочок».

2. Аналіз роботи, виконаної протягом проектного періоду.

Вид проекту:

- колективний;

- міжпредметний;

- практично-творчий;

- короткостроковий.

Мета: привернути увагу учнів до глобальної проблеми твердих побутових відходів; проінформувати про можливість вторинного використання сміття та продемонструвати можливі для цього варіанти; збір, обробка інформації про проблеми утилізації сміття в Україні; формування активної соціальної позиції; виховання екологічної культури особистості, почуття особистої відповідальності за охорону довкілля, любові до рідного краю; набуття навичок виготовлення новорічних прикрас з використаних предметів.

Вступ.

Зробивши аналіз вислову А.Моравіа «Дорога цивілізації вимощена сміттям» та багатьох інших крилатих висловів відомих людей, учні 6 класу взяли участь у проекті «Нове життя старих речей», який змусив їх замислитись над тим, як можна зменшити свій екологічний слід та спробувати перетворити відходи у творчість.
У природі немає ніякого сміття. Усе створене природою слугує початком чогось нового. Але ми, люди, у процесі життєдіяльності створюємо сміття, з яким не знаємо, що робити і куди подіти. Стає все менше і менше місць, де його можна розмістити, тому що люди не хотіли б жити поруч зі сміттєзвалищами. Чим більше місто – тим більше звалище.

Актуальність проекту «Нове життя старих речей»

Утворення відходів супроводжує людство протягом усієї його історії, і, що вище рівень розвитку, то більше слідів її діяльності у вигляді відходів залишається на Землі. І якщо сьогодні без відходів людське життя нажаль уявити ще не можна, то треба принаймні зменшити їх кількість, знизити ту шкоду, яку вони чинять усьому живому. Само собою постає питання: чи є вихід із сміттєвих лабіринтів?

Саме на це запитання та багато інших дасть нам участь у проекті «Нове життя старих речей». Проект спрямований на набуття учнями нових знань у галузі екології у тісному зв'язку з реальною життєвою практикою, формування спеціальних умінь і навичок за допомогою навчального пошуку, а також залучення учнів до активного пізнавального процесу, здійснення збору необхідної інформації, розвиток уміння робити висновки, аналізувати свою діяльність.

Актуальність проекту також обумовлена необхідністю зайняти дітей у вільний час цікавою справою, яка не потребує додаткових матеріальних затрат. Все необхідне знайдеться у кожному домі: використані лампочки, залишки пряжі та клаптики тканини, клей ПВА, пензлики та фарби, ґудзики, намистинки, нитки, голка. Дітям цікавий і сам процес і результат.

Створюючи іграшки своїми руками, прикрашаючи ними ялинку, виставляючи свої роботи на виставках, діти відчувають себе значимими в цьому світі. Вони отримують радість від роботи, відчувають гордість за досягнуті результаты. Готові вироби дитині цікаво тримати в руках, любуватися своїм творінням, дарувати комусь і,звичайно, похвалитися: «Це я зробив сам!».

Займаючись виготовленням робіт власними руками, діти заспокоюються, стають більш урівноваженими і уважнішими. Такі особливості виготовлення прикрас як: нарізання тканини на клаптики, нанесення рисунка на лампочки, наклеювання деталей – все це розвиває дрібну моторику рук.

Процес виготовлення новорічних прикрас дає наступні результати:

підвищує концентрацію уваги;

створює позитивний настрій;

знижує емоційну напругу;

дарує естетичну насолоду.

Основна частина

За три тижні до проведення уроку у формі учительської презентації учням повідомлена тема уроку, основні питання, які будуть розглядатися, рекомендована література, оголошена акція по збору лампочок, які вийшли з користування. Клас об'єднаний в дві групи “Екологів”, які досліджують проблеми утилізації сміття.

В кожній групі розподілені обов'язки. З цього моменту кожен учень починає збирати матеріал, оскільки в результаті роботи груп має бути створена учнівська презентація та публікація.

Опрацювавши велику кількість матеріалу, учні мають вибрати головне, правильно побудувати своє повідомлення. На раді групи вони вирішують, як оформити презентацію.

Практичну частину проекту по виготовленню прикрас з лампочок учні виконують на уроці.

Висновки.

Результати проекту, який мав на меті проінформувати про можливість вторинного використання сміття та продемонструвати можливі для цього варіанти, зацікавленість учнів під час підготовки та звіту довели доцільність проведення цього заходу. Учні удосконалили навички користування довідковими матеріалами, книгами та журналами, із зацікавленням виконували конкретні доручення, творчо працювали самостійно, виконували посильні і доступні завдання, крок за кроком наближаючись до мети.

Протягом проведення проекту діти були уважними, зацікавленими. Під час презентації було видно, що вони не байдужі до обраної ними теми.

Працюючи над проектом, учні спілкувалися, співпрацювали і допомагали один одному. Їх спільна робота дала позитивний результат, який можна побачити, продумати, використати в реальній практичній діяльності.

Звичайно, учасники проекту усвідомлюють, що перетворити все сміття в Україні на творчі об'єкти неможливо. Вони закликають кожного замислитись над необхідністю належної переробки побутових відходів. Адже, коли кожен усвідомить власну відповідальність за екологічну ситуацію в країні, хижацьке забруднення природи зменшиться бодай на трішки.

Даний проект може бути реалізований на уроках образотворчого мистецтва, трудового навчання, екології, на заняттях гуртків та виховних годинах.


Перегляд файлу

ПРОЕКТ" НОВЕ ЖИТТЯ СТАРИМ РЕЧАМ"

http://pernvk.dnepredu.com/uploads/org3262/articles_1467481900__original.JPG

Зміст.

1.Вид проекту. Мета проекту.

2. Етапи проекту:

- допроектна підготовка;

- дослідницький етап;

- презентація отриманих результатів.

3. Вступне слово.

4. Актуальність проекту.

5. Основна частина.

6. Висновки.

7. Перелік використаних джерел.

8. Додаток:

- презентація учительська  «Нове життя старих речей»;

- презентація учнівська «Друге життя речей – вироби зі сміття»;

 - картка «Послідовність виконання  ялинкових прикрас із лампочок».

 

Етапи проекту.

І етап – допроектна підготовка.

1.Формування проектних груп. Розподіл обов’язків у групах.

2.Формування теми проекту «Нове життя старих речей».

3.Визначення проблемного завдання: зібрати інформацію про  проблеми утилізації сміття в Україні; навчитися виготовляти ялинкові прикраси з використаних лампочок .

4.Вибір методів дослідження:

- робота з довідковою літературою;

- робота з комп’ютерними технологіями;

- робота в інтернеті;

- майстер-клас;

- спостереження;

- виставка виготовлених іграшок;

- консультативна робота;

   - вивчення досвіду  проведення  проектної діяльності

ІІ етап –дослідницький.

1.     Збір даних з використанням наукової  літератури.

2.     Аналіз та обробка отриманих даних.

3.     Виготовлення виробів з використаних лампочок.

4.     Проведення виставки новорічних прикрас.

5.     Створення картики  «Послідовність виконання  ялинкових прикрас із лампочок».

6.     Оформлення творчого звіту: створення учнівської презентації, публікації.

 

 

 

ІІІ етап – презентація отриманих результатів.

1.     Презентація результатів дослідження:

- виставка дитячих робіт;

- презентація «Нове життя старих речей»;

     - презентація збірки «Рекомендації по виготовленню ялинкових прикрас із лампочок».

2.     Аналіз роботи, виконаної протягом проектного періоду.

 

Вид проекту:

-         колективний;

-         міжпредметний;

-         практично-творчий;

-         короткостроковий.

 

Мета: привернути увагу учнів до глобальної проблеми твердих побутових відходів;  проінформувати  про можливість вторинного використання сміття та продемонструвати можливі для цього варіанти; збір, обробка інформації про   проблеми утилізації сміття в Україні;  формування  активної соціальної  позиції; виховання екологічної культури особистості, почуття особистої відповідальності за охорону довкілля, любові до рідного краю; набуття навичок виготовлення  новорічних прикрас з використаних предметів.

 Вступ.

Зробивши  аналіз вислову А.Моравіа  «Дорога цивілізації вимощена сміттям»  та багатьох інших крилатих висловів відомих людей, учні 6 класу взяли участь у проекті «Нове життя старих речей», який змусив їх замислитись над тим, як можна зменшити свій екологічний слід та спробувати перетворити відходи у творчість.
         У природі немає ніякого сміття. Усе створене природою слугує початком чогось нового. Але ми, люди, у процесі життєдіяльності створюємо сміття, з яким не знаємо, що робити і куди подіти. Стає все менше і менше місць, де його можна розмістити, тому що люди не хотіли б жити поруч зі сміттєзвалищами. Чим більше місто – тим більше звалище.

Актуальність проекту «Нове життя старих речей»

 Утворення відходів супроводжує людство протягом усієї його історії, і, що вище рівень розвитку, то більше слідів її діяльності у вигляді відходів залишається на Землі. І якщо сьогодні без відходів людське життя нажаль уявити ще не можна, то треба принаймні зменшити їх кількість, знизити ту шкоду, яку вони чинять усьому живому.  Само собою постає  питання: чи є вихід із сміттєвих лабіринтів?

Саме на це запитання та багато інших дасть нам участь у проекті «Нове життя старих речей». Проект спрямований на набуття учнями нових знань у галузі екології у тісному зв’язку з реальною життєвою практикою, формування спеціальних умінь і навичок за допомогою навчального пошуку, а також залучення учнів до активного пізнавального процесу, здійснення збору необхідної інформації, розвиток уміння робити висновки, аналізувати свою діяльність.

Актуальність  проекту також обумовлена необхідністю зайняти  дітей у вільний час цікавою справою, яка не потребує додаткових матеріальних затрат. Все необхідне знайдеться у  кожному домі: використані  лампочки, залишки пряжі  та клаптики тканини, клей ПВА, пензлики та фарби, ґудзики, намистинки, нитки, голка. Дітям цікавий і сам процес і результат.

Створюючи іграшки   своїми  руками, прикрашаючи  ними ялинку, виставляючи свої роботи на виставках, діти відчувають  себе значимими в цьому  світі. Вони отримують  радість від  роботи, відчувають гордість за досягнуті  результаты. Готові вироби  дитині цікаво тримати в руках,  любуватися  своїм творінням, дарувати комусь і,звичайно, похвалитися: «Це я зробив сам!».

Займаючись виготовленням робіт власними руками, діти заспокоюються, стають більш урівноваженими і уважнішими. Такі особливості виготовлення прикрас як: нарізання тканини на клаптики, нанесення  рисунка на лампочки, наклеювання деталей – все це розвиває дрібну моторику  рук.

      Процес виготовлення новорічних прикрас дає наступні результати:

·                          підвищує концентрацію уваги;

·                          створює позитивний настрій;

·                          знижує  емоційну напругу;

·                          дарує  естетичну насолоду.

 

Основна частина

За три  тижні до проведення уроку у формі учительської презентації учням повідомлена тема уроку, основні питання, які будуть  розглядатися, рекомендована література, оголошена акція по збору лампочок, які вийшли з користування.  Клас об’єднаний в дві групи “Екологів”, які досліджують проблеми утилізації сміття.                          

 В кожній групі розподілені обов’язки. З цього моменту кожен учень починає збирати матеріал, оскільки в результаті роботи груп має бути створена учнівська презентація та  публікація.

Опрацювавши велику кількість матеріалу, учні мають вибрати головне, правильно побудувати своє повідомлення. На раді групи вони вирішують, як оформити презентацію.

Практичну частину проекту по виготовленню прикрас з лампочок учні виконують на уроці.

 

Висновки.

Результати проекту, який мав на меті проінформувати про можливість вторинного використання сміття та продемонструвати можливі для цього варіанти, зацікавленість учнів під час підготовки та звіту довели доцільність проведення цього заходу. Учні удосконалили навички користування довідковими матеріалами, книгами та журналами, із зацікавленням виконували конкретні доручення, творчо працювали самостійно, виконували посильні і доступні завдання, крок за кроком наближаючись до мети.

Протягом проведення проекту діти були уважними, зацікавленими. Під час презентації було видно, що вони не байдужі до обраної ними теми.

Працюючи над проектом, учні спілкувалися, співпрацювали і допомагали один одному. Їх спільна робота дала позитивний результат, який можна побачити, продумати, використати в реальній практичній діяльності.

Звичайно, учасники проекту усвідомлюють, що  перетворити все сміття в Україні на творчі об'єкти неможливо. Вони закликають кожного  замислитись над необхідністю належної переробки побутових відходів. Адже, коли кожен усвідомить власну відповідальність за екологічну ситуацію в країні, хижацьке забруднення природи зменшиться бодай на трішки.

Даний проект може бути  реалізований на уроках образотворчого мистецтва, трудового навчання, екології,  на заняттях гуртків та  виховних годинах.

Подобається

 

docx
Додано
1 липня 2018
Переглядів
14517
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку