Контрольні завдання за темою "Літературна казка"

Про матеріал
Контрольні різнорівневі завдання для учнів 5 класу за темою "Літературна казка"
Перегляд файлу

Літературна казка (5 клас)

 I варіант

I рівень

  1. Хто в дитинстві прищепив любов Пушкіну до російської народної казки? (няня та бабуся Пушкіна)
  2. Де знаходився «дуб зелений» у вступі до поеми «Руслан і Людмила» Олександра Пушкіна? (край лукомор’я)
  3. У  якій казці йде мова про силу мистецтва? Запишіть автора та назву цієї казки.(«Соловейко», Ганс Крістіан Андерсен)

 II рівень

Упізнай героя за фразою та запиши назву казки:

 

  1. « - Ти збожеволіла, як ти можеш казати таке…Ніякий я тобі не син, бо ти – бридка старчиха в лахмітті. Тож тікай звідси, і щоб я більше не бачив твого бридкого обличчя!...» (Хлопчик-Зірка, «Хлопчик-Зірка»)

 

  1. «…Ой ви, хлопці молоденькі, Братики мої рідненькі!-

…Як неправду я повім,

Божий гнів спаде на мене!

Що чинить? Я ж наречена…»

(Молода царівна, «Казка про мертву царівну та сімох богатирів»)

 

  1. «…Я бачив у ваших очах сльози, і це для мене найбільша нагорода . Сльози богдихана мають дивовижну силу! То якої ж мені ще треба винагороди?..» (Соловейко, «Соловейко»)

      III рівень

  1. Літературна казка – це ... (авторський художній твір, прозовий або віршовий, заснований або на фольклорних джерелах, або цілком оригінальний)
  2. Через які випробування довелося пройти Хлопчику-зірці, щоб заслужити прощення? (Знущання, насмішки, ненависть, побиття, самотність, глузування)
  3. Визначте основну думку казки Ганса Андерсена «Соловейко» (переможна сила мистецтва, протиставлення справжньої краси та штучної, невігластво вельмож)

     IV рівень

1.Скласти сенкан про одного із казкових героїв, який вам найбільше сподобався або вразив.

2...Продовжте речення : Якби до моїх рук потрапило чарівне дзеркальце, я б у нього запитав …

.

 

 

 

II варіант

I рівень

  1. Назва збірки Оскара Уайльда, до якої було вміщено казку «Хлопчик-Зірка» («Гранатовий будиночок»)
  2. Хто вирушає на пошуки молодої царівни у казці Олександра Пушкіна «Казка про мертву царівну та сімох богатирів»? (Королевич Єлисей)
  3. Про яку пташку йде мова в одній із казок Ганса Андерсена? (Соловейко)

II рівень

Упізнай героя за фразою та запиши назву казки :

  1. « Любе дзеркальце, скажи.

Та мій сумнів розкажи…» (Цариця, «Казка про мертву царівну та сімох богатирів» )

 

  1. – Що таке?.. – Соловей !Я зовсім не знаю  . Невже у моїй державі і навіть у моєму саду є така пташка?.. (Богдихан, «Соловейко»)

 

  1. «…Хіба в нас недостатньо своїх дітей, яким теж потрібно місце біля вогнища ? І хто знає, чи не принесе це нам нещастя?..» (Жінка Дроворуба, «Хлопчик-Зірка»)

III рівень

  1. Логічний наголос – це … (прочитання слова або фрази з тексту з особливим піднесенням)
  2. Сюжет якої народної казки близький історії «мертвої» царівни? («Білосніжка та семеро гномів»)
  3. Недоліки, які засуджуються у вивчених вами казках? (Заздрість, жорстокість, ненависть, зневага до митця, гордість, самозакоханість, знецінення культурних надбань, захоплення штучною красою, а не справжньою та інші)

IV рівень

(Вибрати одне із завдань)

  1. Скласти сенкан про одного із казкових персонажів, який вам найбільше сподобався або вразив..
  2. Прокоментуйте вислів Оскара Уайльда : «Коли Добро безсиле, воно – Зло».

 

docx
Додано
23 листопада 2021
Переглядів
3603
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку