Контрольний диктант "Речення з однорідними членами"

Про матеріал
Урок контролю та корекції знань з української мови, диктант для 8 класу має на меті: перевірити рівень засвоєння теми, орфографічної та пунктуаційної грамотності;розвивати логічне мислення, вміння аналізувати мовний матеріал; виховувати любов до природи.
Перегляд файлу

Конспект уроку з української мови  8клас.

Учителя української мови та літератури Галини Іванівни  Чоботок

 

Тема. Контрольний диктант

Мета: з’ясувати рівень орфографічної та пунктуаційної грамотності учнів; рівень сформованості комунікативних умінь, зокрема вміння слухати й розуміти почуте; удосконалювати вміння застосовувати здобуті теоретичні знання на практиці,розвивати логічне мислення, слухову пам’ять, удосконалювати навички самостійної роботи; виховувати любов до природи.

Тип уроку: контроль та корекція знань і вмінь.

Обладнання: текст диктанту.

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційно – психологічний момент

IІ. Повідомлення теми й мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів

III.  Основний зміст роботи

  • Прочитання диктанту
  • Написання учнями диктанту

Серафимина Гора

Часто доводилося мені з дідусем ходити до лісу шукати лікарські трави. Ось і цього разу. Встали ми дуже рано. На небі ще блідо мерехтіли зірки,  і гостро холодило ранковою прохолодою. До лісу було кілометрів сім. Коли добиралися туди, перші промені сонця вже лагідно лоскотали мені лице своїм теплом. Приємно було від того на серці, й воно промінилося радістю. І ноги не боліли,  і втоми в тілі не було – довколишня краса бадьорила, наповнювала живлющою силою.

Ось ми вже в лісі. Все тут таємниче для мене, а дідусь усе знав. Він тихо говорив з квіточками, уклонявся зеленому кущеві і щось шепотів йому. Видно було, що вони один одного розуміють, взаємно лагіднішають, добрішають. Я запитую у дідуся, навіщо він ото говорить з квіточками, деревами, кущами. Воно ж, кажу, однаково все мертве. Дідусь лагідно відповів, що все треба приласкати, приголубити, бо воно також живе і любить ласку, особливо лікарські рослини. З ласкою їх зірви, то воно краще в людині приживеться здоров’ям. Рослини, як і люди, потребують милосердя…

Підійшли до Серафиминої гори. Вся вона була покрита буйним лісом. Ніде не бачив я стільки лікарського різнотрав’я,  як на тій горі.

(За Л. Павленко, 151 сл.)

IV. Підбиття підсумків уроку

 Відповіді вчителя на запитання учнів (після того, як зібрано зошити).

V. Домашнє завдання

Дібрати з художньої літератури та народної творчості приклади різноманітних звертань до істот і неістот.

 

 

 

docx
Додано
2 січня
Переглядів
656
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку