формувати вміння висловлюватись аргументовано, логічно, звичку повторно звертатися до прочитаних творів; розвивати творчі здібності школярів; удосконалювати їхню мовленнєву культуру; виховувати особистість, здатну висловлювати власну думку про прочитане.
6 клас _____________
Тема. Контрольний класний твір за повістю В. Короленка «Сліпий музикант».
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Людські стосунки »; формувати вміння висловлюватись аргументовано, логічно, звичку повторно звертатися до прочитаних творів; розвивати творчі здібності школярів; удосконалювати їхню мовленнєву культуру; виховувати особистість, здатну висловлювати власну думку про прочитане.
Обладнання: підручник, текст твору.
Хід уроку
І. Актуалізація опорних знань.
– Які взаємини між людьми ми можемо назвати красивими?
ІІ. Презентація теми та мети уроку.
1.Робота з цитатами про кохання та любов
“Цитатна доріжка” - “Відомі люди про кохання”
-Той, хто кохає по-справжньому якусь одну людину, любить увесь світ. (Е.Фром)
-Кохання — це бажання бути коханим. (Платон)
-Кохання — найсильніше з усіх пристрастей, тому воно одночасно оволодіває головою, серцем і тілом. (Вольтер)
-Кохати глибоко — означає забути про себе. (Ж.Ж.Руссо)
-Любов наділяє благородством навіть тих, кому природа відмовила в ньому. (В.Шекспір)
-Найбільше щастя в житті - це впевненість, що тебе кохають. (В.Гюго)
-Любов, як свічка: від великого подиху вітру — розгорається, а від легенького вітерцю — гасне. (І.Франко)
2. Бесіда.
– Які завдання ми поставимо до цього уроку?
-Пригадайте тему «Типи тексту» , що вивчалася на уроках української мови.
ІІІ. Робота над темою уроку.
1.Повідомлення тем творів.
2.Самостійна робота учнів над написанням твору.
3. Редагування чорнового варіанта творів.
4. Аналіз помилок.
5. Написання роботи в зошит.
ІV. Домашнє завдання. Повторити знання з теми «Людські стосунки » .