|
ЗАТВЕРДЖЕНО Директор Дубенського ліцею №7 _________Н. О. Поліщук «__ «_______________ 2022 року |
Календарне планування
з корекційно-розвиткових занять
(корекція мовлення)
для учня 6-В класу
Климчука Романа
6клас
І семестр
№ з/п |
Корикційно- розвиткова робота |
Лексичні та граматичні теми |
Кіль- кість годин |
Дата |
Примітка |
1
2
3
4 |
Обстеження мовлення учнів.
Будова і рухливість артикуляційного апарату. Стан загальної та дрібної моторики Психічні процеси: увага, пам’ять, цілеспрямовані процеси. Звуковимова. Стан фонематичного сприймання, слухової уваги, вміння чути себе Словниковий запас. Граматична будова мови. Читання. Письмо |
1
1
1
1
|
|
|
|
Модуль І Лінгвопсихологічні передумови мовленнєвої діяльності та спілкування |
|||||
5 |
Розвиток немовленнєвих процесів |
|
1 |
|
|
6 |
Визначення наголошеного складу і наголошеного голосного. |
Словосполучення і речення. |
1 |
|
|
7 |
Диференціація дзвінких та глухих приголосних звуків. Фонематичний аналіз слів. |
Однорідні члени речення. Читання мовчки |
1 |
|
|
8 |
Диференціація твердих і м’яких приголосних звуків. Фонематичний аналіз слів. |
Просте і складне речення. |
1 |
|
|
9 |
Висловлювання на задану лексичну тему |
«Збирання врожаю» |
1 |
|
|
10 |
Визначення на слух інтонаційних конструкцій речень у тексті. |
«Осінь». Пряма мова. Діалог. |
1 |
|
|
11 |
Трансформування почутих речень у різні варіанти речень на письмі. |
Текст, його тема, основна думка. |
1 |
|
|
Модуль ІІ Усне зв’язне мовлення |
|||||
12 |
Звукобуквенний та морфемний аналіз простих, складних і складноскорочених слів. |
Застарілі слова, неологізми. |
1 |
|
|
13 |
Застосування сполучних голосних о, е в складних словах, правильне вживання їх у мовленні з прикметниками й дієсловами. |
Робота з прислів’ями та приказками. Читання мовчки |
1 |
|
|
14 |
Закріплення і коментування вимови звуків – а(я), - у(ю) в закінченнях іменників чоловічого роду ІІ відміни |
Іменник. Переказ тексту художнього стилю. |
1 |
|
|
15 |
Особливості творення іменників. |
Не з іменниками. |
1 |
|
|
ІІ семестр |
|||||
16 |
Літери е, и в суфіксах –ечк, - ечок, - ичок, - ичк. |
Читання та переказ оповідань |
1 |
|
|
17 |
Іменники синоніми, антоніми. |
Робота з деформованим текстом |
1 |
|
|
18 |
Правильна вимова прикметників із суфіксами –еньк, -есеньк, -ісіньк, -юсіньк, -ськ, -цьк, -зьк |
Письмо під диктовку. Знаходження своїх помилок в тексті. |
1 |
|
|
19 |
Звуки е, о, и в прикметникових суфіксах – ев- (ев), -ов-(-йов, -ьов), -ин-, -ін-, -ичн- |
Твір- роздум про вчинки людей |
1 |
|
|
20 |
Прикметники вищого й найвищого ступенів порівняння. |
Спостереження за роллю прикметників у текстах. |
1 |
|
|
21 |
Написання –не з прикметниками. |
Лексичний розбір речення. Читання мовчки |
1 |
|
|
22 |
Букви н та нн у прикметниках. |
Твір- опис за картиною у художньому стилі. |
1 |
|
|
23 |
Кількісні числівники у поєднанні з іменниками у всіх відмінках. |
Ведення діалогу відповідно до запропонованої ситуації. |
1 |
|
|
24 |
Правопис числівників |
Читання вголос. Усний переказ художнього тексту. |
1 |
|
|
Модуль ІІІ Писемне зв’язне мовлення |
|||||
25 |
Морфемний аналіз слів М’який знак в кінці числівників. |
Визначення наголосу і частин слова. Робота над прислів’ями, приказками. |
1 |
|
|
26 |
Використання числівників для позначення дат, часу (годин). |
Синтаксичний розбір речень. |
1 |
|
|
27 |
Розряди займенників. |
Відмінювання займенників. Ділення тексту на частини |
1 |
|
|
28 |
Твір- опис приміщення |
Дефіс у неозначених займенниках |
1 |
|
|
29 |
Синтаксичний розбір речення. |
Ведення діалогу. Читання вголос |
1 |
|
|
30-31 |
Лексичний аналіз і коментування речень, щодо використання всіх частин мови. Складання письмового переказу |
Читання мовчки. Запитання до змісту прочитаного тексту |
2 |
|
|
32 |
Диктант |
|
1 |
|
|