Корекція поведінки дітей з особливими освітніми потребами за допомогою соціальних історій.
Соціальні історії – це історії з картинками, які створюються для дітей з особливими освітніми потребами, з метою корекції поведінки або прищеплення їм первинних побутових навичок.
На першому етапі дуже важливо допомагати, пояснювати і контролювати процес поки малюк не вивчить всі етапи. Показуйте, що і як слід робити , все детально пояснюйте, якщо потрібно, допомагайте фізично. Крім того варто подбати про те щоб дитині було зручно (можливо потрібен стілець для малюка), і він самостійно зміг взяти мило, відкрутити кран, знайти свій рушник і дотягнутися до нього та взятий його в руки. Також добре звернути увагу дитини на результат процедури. Якщо є бруд на руках, то покажіть дитині брудні місця до миття рук. Нехай, помивши руки, подивиться, який результат. Поворюйте всю процедуру завжди в одному і тому ж порядку, не забуваємо давати словесні інструкції. 1 . Відкривай кран. 2 . Бери мило. 3 . Миль руки. 4. Підставляй руки під воду.
5. Бери рушник. 6. Закривай кран. 7. Витирай руки.
«Миємо руки правильно»
«Стрижка в перукарні»