Корекційно - розвиткове заняття для учнів молодшого шкільного віку (з використанням асоціативних карток ). " Подорож на галявину Емоцій і Настроїв"

Про матеріал
Даний матеріал розвиває у дітей уміння висловлювати свої почуття; закріплює знання про основні емоції, сенсорні відчуття, емпатію та моторику рук.
Перегляд файлу

Комунальний заклад « Новопразька спеціальна школа

Кіровоградської обласної ради»

 

 

 

 

 

 

 

Корекційно – розвиткове заняття для учнів молодшого шкільного віку

(з використанням асоціативних карток)

 

« Подорож на галявину Емоцій і Настроїв»

 

 

 

 

 

                                                                 

Практичний психолог:

                                                                Т.В. Баглій

Мета: розвивати у дітей уміння висловлювати свої почуття, використовуючи при цьому різні вирази обличчя, закріпити знання про основні емоції, дізнатися про відносини з батьками сенсорні відчуття, розвивати емпатію та  моторику рук.  

Обладнання:  асоціативні картки « Тваринні відносини,

 « Ксенобіологія», піктограми емоцій, картинки із зображенням різного емоційного стану людей; ватмани , каштани, камінці, крупи, кульки.

Доброго дня, діти! Сподіваюсь, що сьогоднішнє  наше спілкування буде корисним та приємним.

Хочу нагадати вам про правила групи

(Звернути увагу на плакат на дошці)

Вправа 1.Привітання «Посмішка»  психолог:  Давайте привітаємося за допомогою посмішки тим самим подаруємо один одному радість, адже посмішка піднімає всім настрій. (Діти сидять в колі, беруться за руки, посміхаються один одному)

Хід:  Діти! Я запрошую вас відвідати поляну емоцій.  

(Психолог демонструє картинки із зображенням емоцій, діти називають їх (радість, боязкість, образа, злість, страх, здивування, самовдоволення, гидливість).  

Вправа 2. «Вгадай емоцію» Діти беруть набори піктограм із зображенням різних емоційних станів і за допомогою виразних засобів (міміки, пантоміміки, жестів) показують будь-який емоційний стан. Діти по черзі демонструють свій вибір та вгадують емоції.

Вправа 3. «Мій настрій»

Перед вами лежать асоціативні  картки з різноманітними зображеннями. Вони різні за змістом. Оберіть ту картинку, яка найяскравіше відповідає вашому настрою. Розкажіть, чому  ви  обрали саме цю картинку.що на ній зображено.

       Оберіть ту картинку яка більш схожа на вас, погляньте один до одного на картки які обрав ваш товариш , як ви вважаєте чи схожі вони на нього ?чим схожі ? пропоную обрати для своїх звірят тата чи маму , сімю за допомогою карток « Тваринні відносини». Чи є друзі уваших звірят виберіть їх з наданих карток « Ксенобіологія»              

 За бажанням друзів. Які вони веселі? сумні? Чи гарні вних стосунки в родині?

Вправа 4. «Будиночок»

Пропоную вам закрити очі і уявити будиночок своїх звірят. Пропоную  змайструвати його на нашій поляні емоцій з матеріалів які я для вас приготувала

       Діти зручно сідають, закривають очі.   Включаються музичні твори різного характеру (сумні, веселі). Після цього діти приступають до роботи використовуючи при цьому природний матеріал (каштани, камінці різних кольорів, крупи).

        Опустіть ручки в крупи що ви відчуваєте? ? Які вони на дотик? А тепер переверніть долоньки. Чи змінилися ваші відчуття? Що тепер відчуваєте?

Діти виконують завдання

Обговорення (рефлексія) заняття 

розкажіть кожен декілька слів про те що ви змайстрували. Хто буде жити в ваших будиночках ? чи ходитимуть   гості до ваших звіряток?

Підсумок

    Діти чи змінився ваш настрій?  Підійдіть на поляну з емоцій  і виберіть собі картку із зображеною на ній звірятком яке найбільш підходить  до  теперішнього  настрою.

Діти демонструють свій вибір.

  На завершення хочу подарувати вам кульки для продовження гарного настрою чекаю вас на наступному занятті.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
24 листопада 2020
Переглядів
624
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку