Корекційно- розвиткове заняття з дітьми дошкільного віку з ООП «Казкова подорож до зимового лісу»

Про матеріал
Корекційно- розвивальне заняття, мета якого : розвивати дрібну моторику пальців рук, мовленнєве дихання, мислення, пам’ять, увагу, зорове та слухове сприйняття; - виховувати доброту, почуття прекрасного, колективізм, активність, дисциплінованість, товариські почуття, впливати на емоційно- вольову сферу дітей з ООП.
Перегляд файлу

Корекційно- розвиткове заняття з дітьми дошкільного віку з ООП  «Казкова подорож до зимового лісу»

 

Мета: - розвивати дрібну моторику пальців рук, мовленнєве дихання, мислення, память, увагу, зорове та слухове сприйняття;

  • виховувати доброту, почуття прекрасного, колективізм, активність, дисциплінованість, товариські почуття, впливати на емоційно- вольову сферу дошкільників.

                                      Хід заняття:

 

  1. Привітання.

(Діти заходять в зал і практичний психолог пропонує всім привітатися).

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, у небі птахи!

Доброго ранку, усі малюки!

Доброго ранку, присутнім гостям!

Настрій хороший даруємо Вам!

Практичний психолог: Діти, яка зараз пора року? А що відбувається зимою? (падає сніг, дує сильний вітер…)

  1. Психогімнастика «Сніжинка».
  • А давайте ми з вами покружляємо, як сніжинки. (Діти кружляють і танцюють під музику).
  • Які ви гарні сніжинки.(Великі)
  • А в мене є маленькі сніжинки, які засумували, бо давно не танцювали.

Мовне дихання. (Діти беруть в руки сніжинки на ниточці та дмухають на них).

Одна сніжинка відірвалася й полетіла в сторону ліса.

Практичний психолог: Ой, погляньте, а моя сніжинка полетіла, що ж тепер робити? Напевно вітер бешкетує! Що ви запропонуєте, діти? (Йти шукати)

  • Добре, підемо шукати. А як же нам знайти вірну дорогу до лісу?
  • Погляньте, ось дві стежини і два кошика. А тут і записка.

(« Свою сніжинку знайдете у білочки. А щоб знайти її, вам потрібно виконати наступне завдання: піти по стежинам, в один кошик зібрати всі сніжинки, а в інший-ялинки »).

  1. Гра «Сніжинки, ялинки».

Мета: розвиток зорового сприйняття, словника, розуміння інструкцій.

Матеріал: площинні сніжинки та ялинки, два кошика.

(Дві дитини тримають по кошику, а інші збирають , сортуючи сніжинки і ялинки у відповідний кошик).

В кінці стежинок діти помітили білочку, яка тримала  сніжинку.

  • Діти, а ось і моя сніжинка. Вітер хотів таким чином пограти з нами . Не будемо ображатися на нього?
  • А хто мені скаже, що їсть білочка? (Відповіді дітей: горішки, шишки, грибочки, тощо).
  • А давайте ми її пригостимо за те, що вона зберегла сніжинку. Я запаслася харчами, бо взимку дуже важко знайти їх. Ось мішечок.
  1. Гра «Гостинці білочки».

Мета: розвиток уявлень про слово- предмет; диференціація однини та множини іменників; розвиток тактильних відчуттів.

Матеріали: горішки, шишки, мішечок.

(Пропонується дітям по черзі діставати з мішечка лісові плоди, називати їх і дарувати білочці).

  • Ось ми і допомогли білочці з запасами на зиму. Давайте з нею прощатися.
  • Практичний психолог: А зараз пропоную пограти в гру «Вогонь- лід».

Мета: розвиток слухової уваги, активізація слів.

(За командою дорослого «вогонь» - діти в колі починають рухати всіма частинами тіла. Коли чують «лід» - завмирають.)

  • Молодці! Вам сподобалося?
  • А тепер я пропоную сісти за столи, там вас чекає сюрприз.
  • Діти, що це? (Ялинки). А чого не вистачає святковій ялинці? (Іграшок).

Давайте ми з вами пригадаємо , як допомагали батькам прикрашати ялинку на Новий рік.

  1. Гра « Чарівні камінці».

Мета: розвиток зорового сприйняття, дрібної моторики рук, закріплення кольорів.

Матеріали: площинний макет ялинки на кожну дитину, «марблс» червоного, жовтого, зеленого і блакитного кольору.

(Дитині потрібно розкласти за кольорами камінці «марблс» на ялинці, де місця для іграшок).

Якщо потрібна допомога , практичний психолог підказує дітям.

  • Які ви молодці! Як гарно прикрасили ялинки, зразу видно, що ви майстри цього діла.
  • Ой! А хто це стукає ? Запросимо? Та це ж лісові мешканці вирішили приєднатися до нас.
  1. Пальчиковий театр «Танок з звірятами».

(Діти танцюють танок з лісовими звірями).

Практичний психолог: Ось і завершилася наша казкова подорож до зимового лісу. Ми з вами дружно попрацювали: допомогли білочці з запасами, прикрасили ялинки, потанцювали з лісовими мешканцями. За це ми вам даруємо снігопад з мильних бульбашок.

(Практичний психолог робить мильні бульбашки, а діти їх ловлять).

  • Молодці! Вам сподобалася наша подорож? А тепер давайте прощатися з нашими гостями.
  • До побачення!

 

docx
Додано
20 лютого 2020
Переглядів
812
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку