Корекційно- розвиткове заняття з дітьми дошкільного віку з ООП «Казкова подорож до зимового лісу»
Мета: - розвивати дрібну моторику пальців рук, мовленнєве дихання, мислення, пам’ять, увагу, зорове та слухове сприйняття;
Хід заняття:
(Діти заходять в зал і практичний психолог пропонує всім привітатися).
Доброго ранку, сонце привітне!
Доброго ранку, небо блакитне!
Доброго ранку, у небі птахи!
Доброго ранку, усі малюки!
Доброго ранку, присутнім гостям!
Настрій хороший даруємо Вам!
Практичний психолог: Діти, яка зараз пора року? А що відбувається зимою? (падає сніг, дує сильний вітер…)
Мовне дихання. (Діти беруть в руки сніжинки на ниточці та дмухають на них).
Одна сніжинка відірвалася й полетіла в сторону ліса.
Практичний психолог: Ой, погляньте, а моя сніжинка полетіла, що ж тепер робити? Напевно вітер бешкетує! Що ви запропонуєте, діти? (Йти шукати)
(« Свою сніжинку знайдете у білочки. А щоб знайти її, вам потрібно виконати наступне завдання: піти по стежинам, в один кошик зібрати всі сніжинки, а в інший-ялинки »).
Мета: розвиток зорового сприйняття, словника, розуміння інструкцій.
Матеріал: площинні сніжинки та ялинки, два кошика.
(Дві дитини тримають по кошику, а інші збирають , сортуючи сніжинки і ялинки у відповідний кошик).
В кінці стежинок діти помітили білочку, яка тримала сніжинку.
Мета: розвиток уявлень про слово- предмет; диференціація однини та множини іменників; розвиток тактильних відчуттів.
Матеріали: горішки, шишки, мішечок.
(Пропонується дітям по черзі діставати з мішечка лісові плоди, називати їх і дарувати білочці).
Мета: розвиток слухової уваги, активізація слів.
(За командою дорослого «вогонь» - діти в колі починають рухати всіма частинами тіла. Коли чують «лід» - завмирають.)
Давайте ми з вами пригадаємо , як допомагали батькам прикрашати ялинку на Новий рік.
Мета: розвиток зорового сприйняття, дрібної моторики рук, закріплення кольорів.
Матеріали: площинний макет ялинки на кожну дитину, «марблс» червоного, жовтого, зеленого і блакитного кольору.
(Дитині потрібно розкласти за кольорами камінці «марблс» на ялинці, де місця для іграшок).
Якщо потрібна допомога , практичний психолог підказує дітям.
(Діти танцюють танок з лісовими звірями).
Практичний психолог: Ось і завершилася наша казкова подорож до зимового лісу. Ми з вами дружно попрацювали: допомогли білочці з запасами, прикрасили ялинки, потанцювали з лісовими мешканцями. За це ми вам даруємо снігопад з мильних бульбашок.
(Практичний психолог робить мильні бульбашки, а діти їх ловлять).