Корекційно-розвиткове заняття для учнів молодших класів. Звук [а] та позначення його буквою. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові.

Про матеріал
Корекційно-розвиткове заняття для учнів молодших класів. Ознайомити дітей з буквами Аа і звуком [а]; вчити знаходити і чути звук [а] в мовленні, визначати місце звука і букви у слові, називати послідовно звуки у слові, моделювати букву; розвивати фонетичний слух, аналітико-синтетичні вміння роботи зі звуком; збагачувати словниковий запас, удосконалювати мовлення учнів.
Перегляд файлу

Тема: Звук [а] та позначення його буквою.

Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові.

 Мета: Ознайомити дітей з буквами Аа і звуком [а]; вчити знаходити і чути звук [а] в мовленні, визначати місце звука і букви у слові, називати послідовно звуки у слові, моделювати букву; розвивати фонетичний слух, аналітико-синтетичні вміння роботи зі звуком; збагачувати словниковий запас, удосконалювати мовлення учнів.

 Обладнання:  проектор, ноутбук, картки.

Хід заняття: 

 І. Організаційний момент:

Нам урок уже давно час розпочинати.

Будемо знов мовлення

Наше розвивать.

    ІІ. Основний етап

Повідомлення теми, мети заняття.

Учні  Голосний звук [а] на письмі позначається буквами Аа. Роздивіться їх.

Презентація " Звук [а], буква а"

— Але чому їх дві? (Одна — велика, друга маленька — рядкова.)

— Коли ми користуватимемося великою? (На початку речення, у назвах імен.)

— Коли ми користуватимемося рядковою? (Коли пишемо слова в реченні.)

1. Гра «Знайдіть спільний звук»

— Роздивіться малюнок, промовте слова, визначте спільний звук, що зустрічається в кожному слові. (Звук [а])

C:\Users\user\Desktop\Без названия.jpg

 

2. Гра «Пошуковець»

— Визначте місце букви [а] у слові — назві тварини. 384

Фізкультхвилинка

 

 3. Учні,  погляньте на картки, назвіть їх. (ананас, айстра, автобус, акула).  Який перший звук в цих словах? Який він? На письмі позначається буквами Аа.

 загружено ллд

images (1)загружено

 Молодці!

4. Назви предмети. Визнач, у яких словах Звук [а] стоїть у середині, а в яких – у кінці.

 

https://fs01.vseosvita.ua/01004wb1-57af/006.png

 

ІІІ. Заключна частина Підведення підсумків

1. Скажіть, що цікавого ви дізналися про букву А? (Відповіді учнів.)

      2. Що сподобалося найбільше?
      3. На цьому наше заняття закінчується. Ви молодці.

 

 

C:\Users\user\Desktop\Без названия (1).jpg

 

docx
Додано
11 грудня
Переглядів
22
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку