Корекційно-розвиткове заняття . Звук [р] та позначення його буквою. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові.

Про матеріал
Корекційно-розвиткове заняття . Звук [р] та позначення його буквою. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові. Ознайомити дітей з буквами Рр і звуком [р]; вчити знаходити і чути звук [р] в мовленні, визначати місце звука і букви у слові, називати послідовно звуки у слові, моделювати букву; розвивати фонетичний слух, аналітико-синтетичні вміння роботи зі звуком; збагачувати словниковий запас, удосконалювати мовлення учнів.
Перегляд файлу

Тема: Звук [р] та позначення його буквою. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові.

 Мета: Ознайомити дітей з буквами Рр і звуком [р]; вчити знаходити і чути звук [р] в мовленні, визначати місце звука і букви у слові, називати послідовно звуки у слові, моделювати букву; розвивати фонетичний слух, аналітико-синтетичні вміння роботи зі звуком; збагачувати словниковий запас, удосконалювати мовлення учнів.

 Обладнання:  проектор, ноутбук, картки.

Хід заняття: 

 І. Організаційний момент:

Нам урок уже давно час розпочинати.

Будемо знов мовлення

Наше розвивать.

    ІІ. Основний етап

Повідомлення теми, мети заняття.

Учні, зараз з Вами пригадаємо вивчені літери.

Гра «Впізнай та назви букву».

 Молодці!

  Учні  приголосний звук [р] на письмі позначається буквами Рр. Роздивіться їх.

C:\Users\user\Desktop\sddefault.jpg

  Упіймай звук [Р]. Вчитель називає слова, де є звук [р] потрібно плескати в долоні.

 

Корзина, тростина, зошит , корова,

Людина , праска , капелюх, мороз,           

друзі, спокій, рис, сон, шолом, сир.

 

 Визнач місце звука і букви [р]у назвах тварин.

 Назви фігури визнач  місце звука і букви [р]

C:\Users\user\Desktop\wsh-8-Dc-plane-shapes_m.png

  Фізхвилинка.

  Гра «Відшукай звук [р]» в картинках.

0_7e28b_21933025_XL patchwork_goldfish_by_smiledoll-d3982md

Berezki 0_85e2f_c0d3845c_L

  Гра «Назви слово» та запиши його.

- Назвіть слово та запишіть , яке починається із звука [р].

- Назвіть слово, в якому звук [р] в середині.

- Назвіть слово, в якому звук [р] в кінці.

- Назвіть слово - назву рослини.

- Назвіть слово – назву тварин.

ІІІ. Заключна частина Підведення підсумків

1. Скажіть, що цікавого ви дізналися про букву [ р ]? (Відповіді учнів.)

      2. Що сподобалося найбільше?
      3. На цьому наше заняття закінчується. Ви молодці.

 

 

C:\Users\user\Desktop\Без названия (1).jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 грудня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку