Корекційно-розвиткове заняття. Звук [л] та позначення його буквою. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові.

Про матеріал
Корекційно-розвиткове заняття. Звук [л] та позначення його буквою. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові. Ознайомити дітей з буквами Лл і звуком [л]; вчити знаходити і чути звук [л] в мовленні, визначати місце звука і букви у слові, називати послідовно звуки у слові, моделювати букву; розвивати фонетичний слух, аналітико-синтетичні вміння роботи зі звуком; збагачувати словниковий запас, удосконалювати мовлення учнів, виховувати любов і бережливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

Тема: Звук [л] та позначення його буквою. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові.

 Мета: Ознайомити дітей з буквами Лл і звуком [л]; вчити знаходити і чути звук [л] в мовленні, визначати місце звука і букви у слові, називати послідовно звуки у слові, моделювати букву; розвивати фонетичний слух, аналітико-синтетичні вміння роботи зі звуком; збагачувати словниковий запас, удосконалювати мовлення учнів, виховувати любов і бережливе ставлення до природи.

 Обладнання:  проектор, ноутбук, картки.

Хід заняття: 

 І. Організаційний момент:

Нам урок уже давно час розпочинати.

Будемо знов мовлення

Наше розвивать.

    ІІ. Основний етап

Повідомлення теми, мети заняття.

 Учні  приголосний звук [л] на письмі позначається буквами Лл. роздивіться їх.

C:\Users\user\Desktop\Без названия.jpg

 Порахуй кількість букв «Л» в кожному слові

 ЛЕЛЕКА, ЗІЛЛЯ, КОЛОБОК, ЛІЛІПУТ, ПЛАСТИЛІН, ЛІТАК, ЛІС.

  Гра «Утвори слово зі звуків і вкажи місце звука у слові»

[л, і, с]     [л,і,н,і,й,к,а]     [л,а,с,т,і,в,к,а]    [ с, л, о, н ].

 Молодці! А зараз за допомогою наших долоньок, складемо літеру [л]. Долоньки обох рук спрямовані нагору, пальці (крім великих з’єднуються один з одним подушечками. Великі пальці притиснуті до вказівних.

 

 Учні, уважно подивіться на картки, виберіть картки в яких є звук [л]

  

Фізхвилинка.

 Учні, допоможіть мені, вибрати колір, у назві якого є звук [ л ].

 

ІІІ. Заключна частина Підведення підсумків

1. Скажіть, що цікавого ви дізналися про букву [ л ]? (Відповіді учнів.)

      2. Що сподобалося найбільше?
      3. На цьому наше заняття закінчується. Ви молодці.

 

 

C:\Users\user\Desktop\Без названия (1).jpg

 

docx
Додано
11 грудня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку