Корекційно-розвиткове заняття «Розвиток зорово-моторної координації»

Про матеріал
Конспект корекційно-розвиткового заняття з курсу "Корекція сенсорного розвитку" для учнів 1 клау з порушеннями зору на тему:«Розвиток зорово-моторної координації»
Перегляд файлу

Конспект

показового корекційно-розвиткового заняття

для дітей з порушеннями зору

з курсу «Корекція сенсорного розвитку»

з учнями 1 класу

на тему

«Розвиток зорово-моторної координації»

Мета: розвиток зорово-моторної рухової координації, розвиток рухової координації, розвиток прослідковуючої функції ока, удосконалення сенсорного сприйняття, формування цілісності сприйняття зображень, розвиток логічного мислення, формування навичок розуміння словесних інструкції, закріплення математичних знань (рахунок у межах 10), формування навичок просторового орієнтування, активізація пізнавальної діяльності.

Обладнання: чарівна паличка, пакет, скринька з кодовим замком (3458), записка перев’язана стрічкою, шаблони слідів, повітряні кульки, записки з цифрами від 1 до 10, записки з завданням (відповідно до плану), 

Місце проведення: актова зала, класна кімната. 

ХІД ПРОВЕДЕННЯ:

В актовій залі діти сідають за круглий стіл на свої місця.

І Вступна частина (5 хв.)

Вправа-привітання «Чарівна паличка»

Педагог: Доброго дня, любі діти! Сьогодні на наше заняття до нас завітали гості, давайте з ними привітаємося.

Подивіться у віконечко. Яка сьогодні погода? Який ваш настрій? Я сподіваюся, після нашого заняття, ваша настрій стане ще кращим.

А зараз кожен з вас зможе побажати всім щось приємне і чарівна паличка допоможе вашому бажанню здійснити.

(Діти бажають гарного настрою, здоров’я, весело провести час тощо, передаючи паличку один одному).

Педагог: Я знаю, що ви дуже любите малювати. Тому сьогодні ми з вами…. (Дістає пакет і демонструє дітям, що він порожній).

Щось тут не так, всі наші матеріали зникли!

До зали входить вихователь.

Вихователь: Доброго дня! Я прошу вибачення, але у нашому класі я знайшла якусь незвичайну коробочку і записку до неї.

Діти разом з педагогом розглядають шкатулку з кодовим замком і записку. Педагог зачитує записку (Додаток А).

Педагог: Уявляєте, якийсь Вередунчик хоче зіпсувати нам заняття. Але ми впораємося з ним, правда діти. Давайте подивимося уважно на скриньку. Бачите на ній замочок з цифрами. Я так розумію, що нам треба знайти ці цифри і правильно ввести код. Почнемо?

ІІ. Основна частина (25 хвилин)

Педагог: Подивіться, он є якась доріжка. Можливо вона приведе нас до першої підказки. Але треба уважно йти по слідам, бо Вередунчик спостерігає за нами.

Вправа «Крокуй по доріжці»

(Доріжка зі «слідів» веде до наступного завдання)

 

Педагог: Ми з вами пройшли складний шлях, і всі дуже добре впорались з завданням Вередунчика. І, яке ж у нас наступне завдання?

(Корзина з надутими повітряними кульками).

Педагог: Перед нами повітряні кульки. Давайте їх уважно роздивимося. Мені здається, що там в середині, щось є.

(Діти лопають кульки і дістають записки. На них цифра 3. На одній записці напис «Щоб дізнатися наступну цифру вам треба скласти пазл. На зворотній стороні якого…. А далі я вам не скажу!» (Додаток Б))

Педагог: Так яка у нас цифра у кульках? (3). Щоб не загубити її, ми покладемо її на стіл біла скриньки. Я думаю, що це буде перша цифра, щоб відкрити її. А у записці написано «Щоб дізнатися наступну цифру вам треба скласти пазл. На зворотній стороні якого…. А далі я вам не скажу!». Ходімо шукати пазл.

(Діти складають пазл на магнітній дошці. Склавши його, треба перегорнути листочки, на якій буде цифра 4 і знизу напис «Як же я люблю бавитися з м’ячиками! Якщо ви їх правильно розкладете за кольорами і порахуєте, то найбільше число і буде наступною цифрою.» Додаток В )

Педагог: Як гарно ми впоралися з пазлом. Яка у нас цифра? – 4 – Її ми також покладемо на стіл, щоб не загубити.

А наступне Вередунчикове завдання - Як же я люблю бавитися з м’ячиками! Якщо ви їх правильно розкладете за кольорами і порахуєте, то найбільше число і буде наступною цифрою.

Де ж ті кульки? А ось вони!

(У кошику різнокольорові (жовтий, зелений, синій, рожевий) м’ячики. Дітям потрібно їх розсортувати за кольорами і порахувати. Найбільша кількість – 5.)

Педагог: Подивіться уважно. На дні кошика наступна записка – «Щось ви дуже вправні! Та в мене є для вас останнє, найскладніше завдання!. Заплутані доріжки! І лише якщо ви правильно виконаєте завдання я відкрию вам останню цифру».

(Кожна дитина стає біля кольорового прямокутника – початок шляху. Лінії переплутані. Завдання – правильно пройти по «своїй» доріжці»)

Педагог: Молодці. І тут ми легко впорались з завданням! Але ж чому Вередунчик не дає нам останню цифру.

(Вихователю на Viber приходить повідомлення)

Вихователь: Мені якийсь незнайомий номер надіслав повідомлення!. А, здається це наш Вередунчик! Цифра 8!

Педагог: Давайте з вами подивимося на дошку та знайдемо цю цифру. Її ми також кладемо на стіл. Нарешті. Ми з вами маємо всі чотири цифри, щоб відкрити кодовий замочок і дізнатися як нам знайти наші подарунки. Давайте тепер пробувати відкрити замочок. Які ми маємо цифри?

(Діти відповідають 3458)

 Ми правильно виконали все і наш замок відкрився. А що у нас всередині? Мені здається це карта. Наш скарб позначений хрестиком (Додаток Д). Тож давайте спробуємо його знайти!

ІІІ. Заключна частина (5 хв.)

(За картою діти знаходять подарункову коробку на вчительському столі у класі, відкривають її і отримують свої подарунки – рельєфні розмальовки та олівці).

Педагог: Які ви сьогодні молодці. Правильно виконати всі завдання вам допомогла кмітливість і дружба. Погляньте, Здається вередунчик залишив нам лист. Прочитаємо його?

(Педагог читає лист (Додаток Ж)

Педагог: Дякую всім за роботу. До наступної зустрічі. Гарного настрою та щирих посмішок!

 

Додаток А

Поганого вам дня!

Мене звати, Вередунчик! Я з країни Маленьких злюк. Нещодавно я дізнався, що у вас повинен бути цікавий урок. І мені це не подобається!

Тому, щоб насолити вам, я заховав ваші подарунки! І для того щоб їх знайти, вам треба виконати всі мої завдання.

І я, ну дуже, сподіваюся, що у вас це не вийде! ХАХАХА!!!!

Я залишив вам підказки, сподіваюся, що вони вам не допоможуть! Але всі завдання ви повинні виконувати правильно, або я заховаю ваші подарунки знову.

 

 

 

 

 

 

 

Додаток Б

«Щоб дізнатися наступну цифру вам треба скласти пазл. На зворотній стороні якого…. А далі я вам не скажу!»

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток В

 

4

«Як же я люблю бавитися з м’ячиками! Якщо ви їх правильно розкладете за кольорами і порахуєте, то найбільше число і буде наступною цифрою.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток Г

«Щось ви дуже вправні! Та в мене є для вас останнє, найскладніше завдання!. Заплутані доріжки! І лише якщо ви правильно виконаєте завдання я відкрию вам останню цифру».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток Г

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток Ж

«Любі діти, це знову я, Вередунчик. Ви так гарно і дружньо виконували всі завдання. Я весь час спостерігав за вами і мені дуже хотілося б погратися з вами… І, знаєте, я не хочу бути більше Вередунчиком… Якось я завітаю до вас ще, але вже буту тільки Веселунчиком!

Всі ці подарунки для вас, малюйте, грайтесь та будьте здорові!»

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Верич Світлана
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Інкл
Додано
18 лютого 2021
Переглядів
572
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку