Корекційно – розвивальне заняття
«Подорожуємо з бджілкою»
Мета: створити позитивний емоційний настрій; вчити находити однакове і різне, з метою формування логічного і образного мислення, здатності до аналізу; розвивати увагу, уяву, уважність, дрібну моторику руки; розвивати словесно-логічну пам'ять; формувати доброзичливі відносини між дітьми, вчителем; сприяти вихованню милосердної, чуйної дитини.
Хід заняття
1.Привітання
Сьогодні на заняття до вас я прийшла разом з бджілкою.
Бджілка трудівниця залетіла в клас,
До роботи бджілка запросила нас.
Зараз на уроці бджілці допоможемо,
Разом із трудівницею все зробити зможемо!
2. Вправа «Слухай, запам’ятовуй, відповідай»
Дружба
Жила – була бджілка Марушка. Вона була веселою і працьовитою, любила збирати нектар з пахучих квітів. Одного разу бджілка вирішила полетіти до своїх подруг Маї та Таї. Дорогою до них вона потрапила на чудову галявину, де росло багато-багато чудових квітів. Марушка так захопилася збиранням нектару, що не помітила хлопчика, який прийшов за квітами. І коли він проходив понад квіточкою, д е сиділа Марушка, то ненавмисне пошкодив їй крильце. Марушка сіла і заплакала.
У той самий час на галявину прилетіли Мая і Тая. Вони відразу зрозуміли, чому Марушка не весела. Вони відірвали від квіточки пелюстку і приклали на місце пошкодженого крильця. Марушка зраділа, що знову може літати. Радісна бджілка змахнула крильцями і разом з подругами почала пурхати з квітки на квітку.
-Як звати нашу бджілку?
-Як звати подруг бджілки Марушки?
-Куди летіла бджілка? Навіщо?
-Кого бджілка не помітила на галявині серед квітів?
-Що зробив хлопчик бджілці?
-Чи навмисне хлопчик пошкодив крильце Марушці?
-Хто прилетів на допомогу бджілці?
-Як Тая і Мая допомогли Марушці?
-На ваш погляд, Тая і Мая добрі друзі, чому?
3.Вправа «Допоможи бджілці»
Уявіть себе бджілкою. Необхідно з кожної квіточки зібрати нектар. Для цього потрібно провести лінію через середину «доріжки» не торкаючись меж, щоб бджілка не збилася з «дороги»
і не заблукала. Олівець повинен весь час рухатися по паперу, інакше бджілка не зможе швидко дібратися до вулика.
4.Вправа – фізхвилинка «Частини тіла»
Разом з бджілкою відпочинемо і пограємо в гру.
Я називаю частину тіла, ви до неї торкаєтесь, я виконую разом з вами, але буду навмисне припускатися помилок, але ви повинні виконувати правильно, не звертаючи увагу на мої помилки. Слухайте тільки те, що кажу.
Під музику починаємо!
Ноги, голова, рука, вухо, ніс, руки, живіт, очі, волосся тощо.
5.Вправа «Знайди однакових бджілок»
Перед вами бджілки: знайдіть однакових і на них помітьте олівцем, щоб запам’ятати.
6.Вправа відпочинок для пальчиків
Презентація фізхвилинки
7.Вправа «Щось тут не так»
Бджілка Марушка принесла з собою віршик, але вона його не розуміє, бо в ньому багато помилок. Зараз я вам його прочитаю, а ви уважно послухайте, потім з вами виправимо помилки. Будьте уважні!
Ой у лісі дивина.
Ти ж дізнайся, де вона!
Все собі уявляй
І мене виправляй.
В лісі соняшник цвіте. Їжак до комара у гості йде.
А вовчик із зайчиком гуляє, Казочки йому розповідає.
Лисичка на гілочці сидить І ніжкою махає.
Ведмедик під кущем лежить І весело співає.
8.Підсумок
Бджілці ми допомагали,
Добре разом працювали.
Бджілці приємно було з вами працювати, вона для вас підготувала невеличкий сюрприз – конверт, у якому її портрет. Але він у вигляді розрізної картинки. Давайте спробуємо скласти деталі, щоб вийшов малюнок.
Який у вас настрій?
Чи сподобався наше заняття? Чим саме?
Чому новому ви навчилися?
На цьому наше заняття закінчилося, я дуже рада була зустрічі з вами.