Корекційно-розвивальний етап. Заняття 5

Про матеріал

Про матеріал

ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ

РОЗУМОВОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ

ДІТЕЙ ІЗ ЗПР

Заняття 5

Розвивати мислення, мовлення, довільну увагу, дрібну моторику рук; вчити зосереджуватись на сприйнятті цілого, розподіляти та переключати увагу, аналізуючи зовнішній вигляд, форму об'єкта, групувати предмети; розширювати словниковий запас; сприяти розвитку спостережливості, вольової регуляції; формувати вміння дотримуватись встановлених правил, позитивну навчальну мотивацію

Перегляд файлу

Заняття 5

Мета: розвивати мислення, мовлення, довільну увагу, дрібну моторику рук; вчити зосереджуватись на сприйнятті цілого, розподіляти та переключати увагу, аналізуючи зовнішній вигляд, форму об’єкта, групувати предмети; розширювати словниковий запас; сприяти розвитку спостережливості, вольової регуляції; формувати вміння дотримуватись встановлених правил, позитивну навчальну мотивацію.

Дидактичний матеріал: бланки до вправ «Пори року», «Розфарбуй фігури»,, картки до вправи «Назви одним словом», «Пори року», 3 силуети долонь: червоний, жовтий, синій, кольорові олівці, простий олівець.

Хід заняття

  1. Привітання. Ігрова вправа «Перекличка - плутанка» (розвиток довільної уваги)

Ведучий називає імена та прізвища присутніх дітей, плутаючи при цьому то ім'я, то прізвище (ім'я називається правильно, прізвище — ні; прізвище правильно, ім'я — ні). Діти уважно слухають і відгукуються лише тоді, коли правильно названо і ім'я, і прізвище. Хто помиляється, той вибуває з гри.

  1. Ігрова вправа «Розфарбуй фігури» (розвиток сприйняття предметів за формою та дрібної моторики пальців рук)

Дітям пропонується зафарбувати геометричні фігури: маленький трикутник у червоний колір, великий квадрат – в синій колір, маленький овал – в зелений, велике коло -  в голубий, маленьку трапецію – в коричневий, великий прямокутник – в жовтий.

  1. Фізкультхвилинка «Кричалки – шепотілки - мовчалки» (розвиток спостережливості, вольової регуляції, уміння діяти за зразком)

Із різнокольорового картону зробити 3 силуети долоні: червоний, жов­тий, синій. Це — сигнали. Коли ведучий піднімає червону долоню — «кричалку» — можна бігати, кричати, шуміти; жовту долоню — «шепотілку» — можна тихо пересуватись та шепотітися; на синю долоню — «мовчалку» — діти повинні завмерти на місці та не ворушитися. (Гра закінчується сигналом «мовчалка».)

  1. Вправа «Пори року» (розвиток мовлення, розширення словникового запасу)

Які пори року зображено на малюнках? Розкажіть про прикмети кожної з них. Що роблять діти? Чим ще можна займатися взимку, навесні, влітку і восени?

  1. Дидактична вправа «Пори року» (розвиток вміння групувати предмети)

Дітям пропонується з'єднати лініями сніжинку, підсніжник, метелика і жовтий листок із відповідною порою року. У яку пору року ти народився?

  1. Дидактична вправа «Пори року» (розвиток вмінь групувати об’єкти на підставі знайдених ознак)

Дітям пропонується розглянути малюнки і з’єднати речі з відповідною порою року.

  1. Рефлексія  заняття:
  • Що сподобалось сьогодні на занятті?
  • Що було важким?

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
1163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку