Дидактичні матеріали до уроку біології 6 класу по темі «Корінь: будова та основні функції». Завдання розроблено відповідно до нової навчальної програми, нової редакції Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти з урахуванням державних вимог до рівня навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів. До уроку пропонуються різні форми методів і прийомів для вимірювання рівнів сформованості предметних компетентностей учнів при вивченні біології у 6 класі. Завдання складаються з тестових завдань різних форматів: на вибір правильного варіанту відповіді, визначення термінів і понять, створення схем, встановлення відповідностей та послідовностей, біологічного диктанту.
Тема «Рослини»
Урок № 7
Тема: Корінь: будова та основні функції.
Визначення термінів і понять: корінь, коренева система, кореневі волоски,
мичкувата коренева система, стрижнева коренева система.
Створити схеми:
Типи кореневих систем Значення кореня
_________ _________ _________ _________
Встановити відповідність між видами коренів та їх характеристиками
Корінь |
Характеристика |
||
1 |
головний |
А |
формується на інших вегетативних органах |
2 |
бічний |
Б |
утворюється на головному та додаткових коренях |
|
|
В |
розвивається із зародкового кореня |
Встановити послідовність розташування зон на корені від кінчика до
основи:
А всисна зона Б провідна зона В зона поділу Г зона розтягування
Д кореневий чохлик
Біологічний диктант
це – … .
ушкоджень … .
Тестовий контроль
Із запропонованих варіантів відповідей виберіть один правильний:
А стрижнева Б мичкувата
А зі стебла Б з листка В із зародкового корінця
А головні Б бічні В повітряні
листками рослини
А зона поділу Б кореневий чохлик В провідна зона
А просо Б сосна В береза
А квасоля Б цибуля В кульбаба