Корисна,шкідлива їжа

Про матеріал
Тема уроку:Food.Healthy and unhealthy food Мета: навчальна:повторити і систематизувати знання, отримані учнями на попередніх уроках, подати і активізувати нові лексичні одиниці. Ознайомити з правилами вживання неозначеного артикля a/an та займенника some. Практикувати в діалогічному мовленні. Формувати орфографічні навички. розвиваюча: розвивати лексичну здогадку, уміння почати розмову та правильно і швидко реагувати на ініціативну репліку, розвивати фонетичний слух, пам’ять, увагу. виховна: виховувати повагу до культури і традицій країни, мова якої вивчається, любов до рідної країни; виховувати в учнів бажання творчо мислити і працювати.
Перегляд файлу


Тема уроку:Food.Healthy and unhealthy food

Мета:
навчальна:повторити і систематизувати знання, отримані учнями на попередніх уроках, подати і активізувати нові лексичні одиниці. Ознайомити з правилами вживання неозначеного артикля a/an та займенника some. Практикувати в діалогічному мовленні. Формувати орфографічні навички.
розвиваюча: розвивати лексичну здогадку, уміння почати розмову та правильно і швидко реагувати на ініціативну репліку, розвивати фонетичний слух, пам’ять, увагу.
виховна: виховувати повагу до культури і традицій країни, мова якої вивчається, любов до рідної країни; виховувати в учнів бажання творчо мислити і працювати.


Міжпредметні зв’язки: «Природознавство» 3 кл. підр.: Т. Г. Гільберг, Т. В. Сак с. 151-152.

Обладнання: тематичні картки, картки для самостійної роботи, картки для інтерв’ю.

ХІД УРОКУ

І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу.

1. Привітання.

Teacher: Good morrning, boys and girls!

Pupils: Good morning to you!

Good morning to you!

We’re all in our places,

With sunshine faces,

Good morning to you!

We’re glad to see you!

Teacher: I’m glad to see you, too. How are you?

Pupils: We’re super, thank you.

Teacher: So let’s sit down and start our work.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

- The theme of our lesson today is “Healthy and unhealthy food”. We should learn which food is good for health and which is not.We’lllearnsomenewwords.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Фонетична зарядка.

(Учні отримують картки для самостійної роботи. Протягом 3 хвилин учні повинні розмістити слова у необхідні колонки таблиці. Картки для роботи мають різний колір залежно від індивідуальних особливостей учнів.)

- Pupils, look! You have coloured cards on your desks. Read the words on the cards and divide them into six columns.


Розподіли слова в стовпчики відповідно до вимови звуків.

She, tea, or, shoe, lemon, coffee, hot, soup, fish, pool, please, four, orange, juice, meal, corn, egg, bread.

[ʃ] [u:] [i:] [o:] [e] [ɔ]

________________________________________________________________

________________________________________________________________

________________________________________________________________


 


Розподіли слова в стовпчики відповідно до вимови звуків.

She, tea, or, lemon, hot, soup, fish, pool, please, orange, corn, egg.

[ʃ] [u:] [i:] [o:] [e] [ɔ]

________________________________________________________________

________________________________________________________________


 


Розподіли слова в стовпчики відповідно до вимови звуків.

She, tea, or, lemon, hot, soup.

[ʃ] [u:] [i:] [o:] [e] [ɔ]

________________________________________________________________


(Після виконання завдання учні перевіряють, порівнюючи з таблицею на слайді, потім відпрацьовується вимова даних звуків.)

- Now look at the screen, check your answers and let’s practice the pronunciations of following words.

ІІ. Основна частина.

1. Перевірка домашнього завдання.

1) Перевірка знань лексики.

Teacher: За описом ви маєте відгадати, про який фрукт чи овоч йдеться мова:

Teacher: 1. It is green and long.

Pupils: Cucumber.

Teacher: 2. It is round and green.

Pupils: Cabbage.

Teacher: 3.It is round and red.

Pupils: Apple.

Teacher: 4. It is round and yellow.

Pupils: Lemon.

Teacher: 5. It is long and orange.

Pupils: Carrot.
2) Гра “What fruit/vegetables do you like?”

Teacher: Now tell me please, what fruit/vegetables do you like?

Pupil1. I like apples.

Teacher (звертаючисьдоіншогоучня): What fruit/vegetables does he/she like?

Pupil2: He/she likes apples. And I like bananas.

Pupil 3: He/she likes bananas. And I like tomatoes.
- Well done, pupils! Thank you for your work. Do you remember the song we learnt last lesson. Let’s sing this song! http://www.dreamenglish.com/healthykids

2. Ознайомленнязновоюлексикою.

- Today we continue speaking about food and how to ask for something. First of all let’s learn new words. Look at the screen.

Pass [pa:s] Pass me that cup of milk, please!

Can you pass me my bag, please?

Some [sʌm] Pass me some sugar, please.

Can I have some juice, please?

Enjoy [inˊdʒɔj] We enjoy their carol songs.

We enjoy our meals.

Meal [mi:l] I have four meals a day: breakfast, lunch, dinner and supper.

I enjoy my meals.

3. Пояснення граматичного матеріалу.

- Читаючи вправу, ви помітили, що деякі слова вживаються з артиклем a /an, а деякі зі словом some. В англійській мові слова, які можна полічити, сказати, скільки їх (яблука, банани, парти, зошити, люди, тварини), вживаються з артиклем a /an, а ті слова, які не можна полічити, а можна виміряти (цукор, сіль, салат, хліб, вода, пісок), вживаються зі словом some, причому вживати some слід обов’язково.

- Look at the screen.


a / an


egg

tomato

apple

lemon

orange

banana

onion


some


juice

water

milk

tea

coffee

sugar

salt

soup

bread

salad


4. Діалогічне мовлення.Ex.3, 4p. 78-79.

1) Підготовча робота. Бесідазамалюнками.

- Look at the pictures of pages 78-79 and answer my questions.

- What can we see in the pictures? (salad, milk, orange, tea, salt, sugar, bread, lemon, biscuit)

2) Етап діалогічного мовлення.

Учні складають діалоги за ролями.
5.Інтерв’ю.

а) Пояснення завдання.

(Клас поділяється на три команди. Учням роздаються картки з таблицею. Рухаючись по класу, учні повинні провести інтерв’ю серед членів своєї команди і виявити, який з даних продуктів люблять їх однокласники.)

- Now it’s time to practice these phrases. We’ll divide our class into three groups. Each of you has cards on your desks. Make an interview among the members of your group and fill in the tables. So, we’ll check who will be the first!

б) Проведення інтерв’ю.

(Протягом інтерв’ю вчитель слідкує за тим, щоб учні не вживали українських слів.)


TASTES DIFFER


Name

Food


 


 


 


 


 


 


 


Apples


 


 


 


 


 


 


 


Bananas


 


 


 


 


 


 


 


Eggs


 


 


 


 


 


 


 


Fish


 


 


 


 


 


 


 


Cheese


 


 


 


 


 


 


 


Hot dogs


 


 


 


 


 


 


 


Ice cream


 


 


 


 


 


 


 


Jelly


 


 


 


 


 


 


 


Ketchup


 


 


 


 


 


 


 


Lettuce


 


 


 


 


 


 


 


- Do you like apples?

в) Підведення підсумків.

- Now let’s check which food you like and which you don’t like. And how do you think is it healthy or unhealthy food. What does it mean? Translate into Ukrainian.

(Вчитель, спираючись на знання, отримані учнями на уроці природознавства, допомагає визначити корисну і шкідливу їжу).

Учні складають речення типу:

Natasha, Alina, Pashalikeapples. It is healthy food.

Valia, Olga don’t like hot dogs. It is unhealthy food.

6. Навчання письма.

Now let’s do a writing exercise. Write down 4sentences “I like …It is healthy food”, “I like … but it is unhealthy food. (Зразок на дошці).

ІІІ. Заключна частина.

1. Домашнє завдання.

Learn new wordsp. 78, role play the dialogues ex.3, 4, p. 78-79. Аnswer the question: What food is healthy and what food is unhealthy?

2. Підсумок уроку.

- What words did you learn at the lesson?

- What did you like best of all at the lesson today?

- You have done much work today. Thank you! Your marks are …

docx
Додано
3 березня
Переглядів
126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку