Корисні і шкідливі звички

Про матеріал
Презентація розкривває зміст уроку "Здоровий спосіб життя. Ціна життя. Метою якого є надати поняття учням про здоровий спосіб життя, навчити учнів пояснювати, що таке спосіб життя, вміт розпізнавати корисні і шкідливі звички; сприяти виконанню учнями правил здорового способу життя; виховувати у дітей відповідальність за здоровий спосіб життя.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Корисні і шкідливі звички. Підготувала:вчитель початкових класів Лужанського ЗЗСО І-ІІІ ступенівІвасюк М. М. ЯДСНУШ3 клас

Номер слайду 2

Життя – це найцінніше , що має людина. Як ранок розпочинає день, так дитинство розпочинає життя. Ми любимо життя за те, що можемо насолоджуватися красою природи, радіти зустрічам з друзями, що рідні і близькі дарують нам свою любов і турботу, що кожного дня ми дізнаємось щось нове про світ, який нас оточує. Але для того , щоб всі плани здійснювалися треба бути здоровими. style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 3

“Головним скарбом життя є здоров’я, і щоб його зберегти треба багато знати.” Авіценна style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 4

Що впливає на здоров’я?Медичні послуги. Умови навколиш-нього середовища. Спадко-вість. Спосіб життя

Номер слайду 5

Науковці з’ясували, що здоров’я людини і тривалість життя найбільше залежить від способу. Наш спосіб життя - це наші звички. style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 6

Звичка – закріплений до автоматизму спосіб виконання дії чи поведінки. Звичка - це спосіб поводитись, не замислюючись, ЧОМУ ти це робиш. Наприклад,якщо ви маєте звичку щоранку чистити зуби, то вже не вирішуєте щоразу, чистити їх чи ні.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 7

Є звички - квіти, звички – як дуби,Є гарні звички, звички є погані. Вони сильніші за людей, а люди їх раби – Схиляють голови, неначе каторжани.

Номер слайду 8

Корисні звички та їх наслідки

Номер слайду 9

Шкідливі звички та їх наслідки

Номер слайду 10

Гра «Корисно-шкідливо»Гризти нігтіДотримуватись режиму дня. Робити зарядку. Правильно харчуватися. Дотримуватися обіцянки. Довго дивитися телевізор. Облизувати пальціВикидати будь-де сміття. Доглядати за взуттям і одягом. Вранці та ввечері чистити зуби. Колупатися в носіПлямкати і сьорбати під час їжіПостійно мити руки перед їдою. Обзивати і дражнити інших. Проводити весь вільний час за комп’ютерними іграми. Гойдатися на стілціЗавжди говорити правду. Завжди перебивати співрозмовника. Кожного ранку застеляти ліжко. Прибирати за собою

Номер слайду 11

Які звички були у героїв мультфільмів? Які вони: корисні чи шкідливі?

Номер слайду 12

Уривок з повісті Марка Твена „Пригоди Тома Сойєра" Мері дала йому жерстяний таз, наповнений водою, і шматок мила; він вийшов за двері, поставив таз на ослінчик, вмочив мило у воду і поклав його на місце. Потім закачав рукава і обережно вилив воду на землю, зайшов у кухню і почав щосили терти обличчя рушником, що висів за дверима. Але Мері відібрала в нього рушник. - Як тобі не соромно, Томе! - вигукнула вона. - Хіба можна бути таким розбишакою? Адже вода тобі не зашкодить! Знову таз наповнили водою. Цього разу Том деякий час стояв над ним, набираючись хоробрості, нарешті зітхнув і почав умиватися. Коли він вдруге зайшов до кухні із заплющеними очима, на осліп відшукуючи рушник, вода і мильна піна, що стікали з його обличчя, не залишали сумніву в його сумлінності. Але коли він виринув з-під рушника, результати виявились не надто блискучими: чистим як маска, була лише частина його обличчя від лоба до  підборіддя; вище і нижче тягнулася обширна, не змочена водою територія, що зверху піднімалася на лоб, а знизу лягала темною смугою навколо шиї. Яка звичка була у героя твору? Яка вона: корисна чи шкідлива?

Номер слайду 13

Накресли таблицю в зошиті та заповни її.

Номер слайду 14

Які наслідки мають корисні і шкідливі звички для людини?

Номер слайду 15

Прокоментуйте ілюстрацію, про які звички вона говорить?

Номер слайду 16

Найчастіше, формування звички, відбувається несвідомо, наслідуванням поведінки інших. Дуже часто діти наслідують поведінку своїх батьків і переймають їхні звички. Тому члени однієї родини мають багато подібних звичок. Як формуються звички?

Номер слайду 17

Інший спосіб формування звички – свідомий. Спочатку усвідомлюють, ЧОМУ це треба робити – вчаться це робити – відпрацьовують це уміння до автоматизму (чистити зуби, застеляти ліжко, дотримуватись режиму дня тощо). Людина схильна повторювати дії, що приносять їй задоволення або схвалення інших людей. І навпаки, уникає вчинків, які викликають неприємні відчуття і засуджуються оточуючими. Але, незважаючи на приємні відчуття, деякі звички можуть бути шкідливими (переїдання, вживання продуктів зі шкідливими домішками, годинами сидіти за комп’ютерними іграми). Як формуються звички?

Номер слайду 18

Як позбутися шкідливої звички?

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Набути корисних звичок не завжди легко. Це праця, яка потребує наполегливості, старанності та терплячості. Кажуть, що для набуття нової корисної звички її необхідно виконувати щонайменше 21 день. Зараз ми виконаємо вправу, яка допоможе тобі набувати корисних звичок. Для цього обери корисну звичку, яку тобі хотілось би мати і склади план дій за допомогою шаблону, що розміщений нижче.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 21

Номер слайду 22

“Найбільша перемога – це перемога над собою, а найганебніша – це бути переможеним своїми пристрастями” Демокрітstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 23

Що радить народна мудрість?

Номер слайду 24

Перевір себе!

Номер слайду 25

Дай відповіді на питання анкети і пізнай самого себе

Номер слайду 26

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
21 лютого 2023
Переглядів
6594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку