Календарне планування "ЯДС 3 клас І семестр "

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу " Я досліджую світ" для 3 класу. Створене відповідно освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко, за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич ( із змістовими лініями, ключовими компетентностями, очікуваними результатами).
Перегляд файлу

                                 

 

№ п/п

Зміст уроків

 Змістові лінії

Ключові компетентності

Очікувані  результати

Дата уроку

І - семестр

Я і моя шкільна громада

1.

Разом ми сильніші

Виконання міні-проєкту «Моя школа».

(с. 4-8)

[3 ГІО 2.2]

[3 СЗО2.3], [3 ГІО 8.1] [3 ГІО 7.1] [3 СЗО 4.3] [3 СЗО 4.7]   [3 ГІО 8.2] [3 СЗО 1.1] [3 ГІО 6.1] [3 СЗО 3.3] [3 ПРО 1.4] [3 ПРО1.5], [3 ПРО1.6], [3 ПРО 2.1]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності

- знає, що спільного та чим відрізняється людина від інших живих ;

-співпрацює і взаємодіє з іншими у збереженні традицій школи;

-виявляє інтерес до пізнання і збереження традицій школи;

-пояснює, як суспільні групи (дитячий колектив) впливають на розвиток людини;

-називає правила поведінки у  школі, підтримує порядок на робочому місці;

-дотримується правил шкільного розпорядку;                -правил поведінки під час шкільних і громадських заходів;

 

2.

Як люди взаємодіють у спільноті

Розв’язання прогностичних задач «Що буде, якщо … »  Обговорення правил поведінки, прийнятих у класі, школі, місцевій громаді. (с. 9-11)

 

[3 ГІО 2.2] [3 ГІО 7.1] [3 СЗО 4.1] [3 СЗО 1.4]   [3 ГІО 8.2] [3 ГІО 6.1] 

[3 ГІО 7.2]

- вільне володіння державною мовою;

- компетентність в галузі природничих наук;

 - громадянська та соціальна компетентності

- знає, що спільного та чим відрізняється людина від інших живих істот;

-усвідомлює необхідність толерантних взаємин між людьми;

-розповідає про себе, свої захоплення;

-розпізнає риси характеру і дає їм оцінку;

-називає риси характеру, які сприяють і ті, що заважають досягненню успіху в житті, спілкуванню з іншими;

-пояснює, як досягнення мети залежить від наполегливості й старанності;

-розуміє переваги доброго ставлення до інших на прикладах вияву таких якостей: чесність, доброзичливість, подільчивість, працьовитість, ввічливість на противагу хитрощам, байдужості, жадібності, лінощам, безкультурності;

 

3.

Як знайти друзів 

Обговорення правил поведінки, прийнятих у класі, школі, місцевій громаді. Моделювання (інсценізація)поведінки у громадських місцях (з опорою на ситуації реального життя).  (с.14-17)

[3 ГІО 2.2]

[3 СЗО2.3], [3 ГІО 8.1] [3 ГІО 7.1] [3 СЗО 4.3] [3 СЗО 4.4]   [3 ГІО 8.2] [3 СЗО 1.4] [3 ГІО 6.2] [3 ПРО1.5] [3 ПРО 2.2]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж  життя

-знає, що спільного та чим відрізняється людина від інших живих істот;

-називає риси характеру, які сприяють і ті, що заважають спілкуванню з іншими;

-вирішує конфлікти мирним шляхом;

-називає правила поведінки у  школі, громаді;

-усвідомлює  необхідність толерантних взаємин між людьми;

 

4.

Які в дітей права та Виконання проєкту «Наші обов’язки».

(с.18-22)

[3 ГІО 2.2]

[3 СЗО2.3], [3 ГІО 8.1] [3 ГІО 7.1] [3 СЗО 4.3] [3 СЗО 4.7]   [3 ГІО 8.2] [3 СЗО 1.1] [3 ГІО 6.1] [3 СЗО 3.3] [3 ПРО 1.4] [3 ПРО1.5], [3 ПРО1.6], [3 ПРО 2.1]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність

-ділиться з іншими інформацією про права кожної дитини;

-розуміє сутність правопорушень як порушень прав інших людей;

-міркує на цю тему, наводить приклади;

-обґрунтовує необхідність відповідати за свої вчинки; -встановлює взаємозв’язки у соціальному житті (між вчинком і наслідком, порушенням правил і відповідальністю);

-передбачає наслідки своїх вчинків;

називає правила поведінки у школі, громаді;

 

5.

 

Виготовлення лепбука «Наші права та обов’язки»

 

 

[3 ГІО 2.2]

[3 СЗО2.3], [3 ГІО 8.1] [3 ГІО 7.1] [3 СЗО 4.3] [3 СЗО 4.7]   [3 ГІО 8.2] [3 СЗО 1.1] [3 ГІО 6.1] [3 СЗО 3.3] [3 ПРО 1.4] [3 ПРО1.5], [3 ПРО1.6], [3 ПРО 2.1]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

-пояснює, як суспільні групи впливають на розвиток людини;                                   -розуміє переваги доброго ставлення до інших;                        -демонструє ставлення до приватної власності;                                     

 

6.

Чи всі люди рівні. Що таке справедливість

(с. 22-27)

[3 ГІО 2.2]

[3 СЗО2.3], [3 ГІО 7.1] [3 СЗО 4.3] [3 СЗО 4.7]   [3 СЗО 1.4] [3 ГІО 6.2] [3 СЗО 4.1]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

-пояснює, як суспільні групи впливають на розвиток людини;                                   -розуміє переваги доброго ставлення до інших;                        -демонструє ставлення до приватної власності;                                    

 

7.

Чому людині потрібен особистий простір

Моделювання способів вирішення конфліктних ситуацій (з опорою на літературні твори, ситуації реального життя)                                      (с. 27-31)

[3 ГІО 2.2]

[3 СЗО2.3], [3 ГІО 8.1] [3 СЗО 1.4] [3 СЗО 4.7]   [3 ГІО 6.2]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність

-аргументує неприпустимість порушення приватного простору;

-демонструє ставлення до приватної власності своєї та інших як до цінності;

-усвідомлює необхідність толерантних взаємин між людьми;

 

8.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота з теми                                            «Я і моя шкільна громада»

[3 ГІО 2.2]

[3 СЗО2.3], [3 ГІО 8.1] [3 СЗО 1.4] [3 СЗО 4.7]   [3 ГІО 6.2] [3 ГІО 8.3]

-вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук

-знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

-формулює з допомогою вчителя висновок за результатами виконання дослідження;

-аналізує виконання дослідження, виявляє помилки, пропонує способи їх виправлення;

 

Я і моя сім’я

9.

Аналіз діагностувальної роботи.

Що об’єднує людей в спільні групи

(с.35-37)

 

[3 ГІО 2.2]

[3 СЗО4.3], [3 ГІО 8.3] [3 СЗО 1.4] [3 СЗО 4.7]   [3 ГІО 6.2] [3 ГІО 8.2] [3 ГІО 7.2] [3 ГІО 3.3]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук

знає, що спільного та чим відрізняється людина від інших живих істот;                              -має уявлення про свою приналежність до України;

-пояснює, як суспільні групи (сім’я, дитячий колектив, друзі) впливають на розвиток людини;

-усвідомлює свою належність до українського суспільства; необхідність толерантних взаємин між людьми;

-усвідомлює: себе громадянином України;

виявляє патріотичні почуття;

 

 

10.

Чи здатні люди змінювати суспільство

(с. 38-43)

Проєкт «Місто майбутнього»

[3 ГІО 2.2]

[3 ГІО 8.3]    [3 ГІО 3.2] [3 ГІО 3.1] [3 ГІО 2.1] [3 ГІО 8.3]

[3 СЗО 4.1] [3 ПРО 1.4] [3 ПРО1.5] [3 ПРО1.6], [3 ПРО 2.1]

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність

 

-виявляє інтерес до пізнання минулого і сучасного України;

-розпитує старших і збирає інформацію про свій край, про минуле;

-має уявлення про свою приналежність до України;

-усвідомлює свою належність до українського суспільства;

-усвідомлює: себе громадянином України;              -виявляє патріотичні почуття;

 

11.

Чому сім’я – найголовніше в нашому житті

Виконання проєкту «Ми родичі»

(с.46-51)

[3 ГІО 2.2]

[3 ГІО 8.1]    [3 ГІО 8.2] [3 ГІО 6.2] [3 ГІО 7.1]

[3 СЗО 4.1]  [3 ПРО1.5] [3 ПРО 2.2]

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

-громадянська та соціальна компетентність

-знає, що спільного та чим відрізняється людина від інших живих істот

-як суспільні групи (сім’я) впливають на розвиток людини;

-називає правила поведінки у сім’ї;

-розуміє почуття відповідальності перед родиною ;

-називає риси характеру, які сприяють і ті, що заважають досягненню успіху в житті, спілкуванню з іншими;

 

 

12.

Що я знаю про історію свого роду (с.51-540)

Дослідження походжень козацьких прізвищ за допомогою тлумачного словника української мови. Дослідження історії своєї родини .

[3 ГІО 2.1] [3 ГІО 8.3]    [3 ГІО 3.2] [3 ГІО 2.3] [3 ГІО 6.2] [3 ГІО 7.1]

[3 СЗО 4.1]

[3 СЗО 8.1] [3 СЗО 4.7] [3 СЗО 4.3]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська компетентність

-пояснює, як змінюється людина упродовж життя, наводить приклади з власного досвіду;

пояснює, як суспільні групи (сім’я) впливають на розвиток людини;

-розуміє почуття відповідальності перед родиною ;

-усвідомлює свою належність до українського суспільства;

-розпитує старших і збирає інформацію про свій край, про минуле, історії назв;

-виявляє патріотичні почуття, шанобливе ставлення традицій і звичаїв твого краю;

 

13.

Традиції моєї сім’ї 

(с.55-57)

Дослідження. Традиції моєї сім’ї.

[3 ГІО 2.1] [3 ГІО 8.3]    [3 ГІО 3.2] [3 ГІО 2.3] [3 ГІО 6.2] [3 ГІО 7.1]

[3 СЗО 4.1]

[3 СЗО 8.1] [3 СЗО 4.7] [3 СЗО 4.3]

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентності

-пояснює, як суспільні групи (сім’я) впливають на розвиток людини ;

-розуміє почуття відповідальності перед родиною;

-усвідомлює свою належність до українського суспільства; необхідність толерантних взаємин між людьми;

-має уявлення про свою приналежність до України;

 

14.

Що таке сімейний добробут

Моделювання поведінки у родині (з опорою на ситуації реального життя)                (с.58-61)

 

[3 ГІО 2.1] [3 ГІО 8.3]    [3 ГІО 8.1] [3 ГІО 7.1] [3 ГІО 6.2]

[3 СЗО 4.1]

[3 СЗО 8.1] [3 СЗО 4.7] [3 СЗО 2.3]

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя; -громадянська та соціальна компетентності

-розуміє почуття відповідальності перед родиною;

-усвідомлює свою належність до українського суспільства; необхідність толерантних взаємин між людьми;

-має уявлення про свою приналежність до України;

 

15.

Як досягти  мети

(с.61-63)                       Виконання проєкту «Дерево успіху»

 

 

[3 ГІО 8.1] [3 ГІО 8.2]    [3 ГІО 7.2]  [3 ГІО 6.1] [3 ПРО1.5]

[3 СЗО 4.1]

  [3 СЗО 2.3]           

  [3 ПРО 2.2]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність

-розповідає про себе, свої захоплення;

- розпізнає риси характеру і дає їм оцінку;

-називає риси характеру, які сприяють і ті, що заважають досягненню успіху в житті, спілкуванню з іншими;

-пояснює, як досягнення мети залежить від наполегливості й старанності

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних  ситуаціях ;

-презентує інформацію;

 

16.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота з теми «Я і моя сім’я»

[3 ГІО 2.1] [3 ГІО 8.3]    [3 ГІО 3.2] [3 ГІО 2.3] [3 ГІО 6.2] [3 ГІО 7.1]     [3 СЗО4.1]

  [3 СЗО8.1]  

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність

 

-знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

-формулює з допомогою вчителя висновок за результатами виконання дослідження;

-аналізує виконання дослідження, виявляє помилки, пропонує способи їх виправлення;

 

Як людина досліджує природу

17.

Аналіз діагностувальної роботи.

Як провести спостереження

(с.66-70)

[3 ГІО 2.1] [3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 2.2]

[3 ПРО 1.4] [3 ПРО1.2] [3 ПРО1.5] [3 ПРО 2.1] [3 ПРО1.1]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- компетентність в галузі природничих наук

-наводить приклади тіл і явищ природи;

-розрізняє і називає тіла неживої і живої природи; тіла природи і ті, що створила людина;

-складає перелік тіл неживої/живої природи на основі власних спостережень;

-виявляє у природному оточенні тіла неживої і живої природи, встановлює зв’язки між ними; описує явища природи, висловлює своє враження від них;

розповідає про явища природи, що вивчалися і/або які доводилось спостерігати;

 

 

18.

Екскурсія. Проводимо спостереження «Як змінилась природа восени».

[3 ГІО 2.1] [3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 2.2]

[3 ПРО 1.4] [3 ПРО1.2] [3 ПРО1.5] [3 ПРО 2.1] [3 ПРО1.1]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність;

- компетентність в галузі природничих наук

-виконує самостійно/у парі/у групі дослідження тіла/явища природи за планом/інструкцією (об’єкти дослідження обирає самостійно або надаються вчителем);

-обговорює у парі/групі і презентує результати дослідження у різний спосіб ; -формулює з допомогою вчителя висновок за результатами виконання дослідження;

-аналізує виконання дослідження, виявляє помилки, пропонує способи їх виправлення, називає чинники успіху;

-робить висновок;

 

19.

Як провести експеримент

(С.70-72)                    Вправляння у розумінні інструкцій щодо проведення дослідження тіла/явища природи. Вправляння у складанні плану експерименту. Експеремент         «Зайва волога»

 

[3 ГІО 2.1] [3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 2.2]

[3 ПРО 1.4] [3 ПРО1.2] [3 ПРО1.5] [3 ПРО 2.1] [3 ПРО1.1]

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентність в галузі природничих наук

-аналізує основні кроки дослідження, передбачені планом, пропонує власні ідеї;

-формулює припущення і перевіряє їх у ході дослідження за наданим або самостійно складеним планом;

-визначає самостійно або у групі, що необхідно для проведення дослідження ;

-виконує самостійно/у парі/у групі дослідження;

-обговорює у парі/групі і презентує результати ;

-робить висновок;

 

20.

Як провести вимірювання

(С.73-76 )                         Проведення вимірювань. Як працює термометр. Лепбук «Вимірювання у нашому житті»

 

[3 ГІО 2.1] [3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 2.2]

[3 ПРО 1.4] [3 ПРО1.2] [3 ПРО1.5] [3 ПРО 2.1] [3 ПРО1.1]

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- компетентність в галузі природничих наук

-аналізує основні кроки дослідження, передбачені планом, пропонує власні ідеї;

-формулює припущення і перевіряє їх у ході дослідження за наданим або самостійно складеним планом;

-визначає самостійно або у групі, що необхідно для проведення дослідження (обладнання, інформація тощо);

 

Явища природи.  Тіла і речовини

 

21.   

 

Які бувають явища природи

Ведення «Щоденника спостережень за природою»                                    (с.79-81)

[3 ГІО 2.1] [3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 2.2]

[3 ПРО 1.4] [3 ПРО1.2] [3 ПРО1.5] [3 ПРО 2.1] [3 ПРО1.1]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність;    - компетентність в галузі природничих наук

-наводить приклади тіл і явищ природи;

-описує явища природи, висловлює своє враження від них;

-розповідає про явища природи, що вивчалися і/або які доводилось спостерігати;

-проводить спостереження тіл і явищ у найближчому природному оточенні за планом, фіксує результати, презентує їх;

 

 

22.

Які тіла нас оточують і з чого вони складаються

(С.82-86)

[3 ГІО 2.1] [3 ГІО 8.1]   [3 СЗО 2.3]

[3 ПРО 1.4] [3 ПРО 1.2] [3 ПРО 1.5] [3 ПРО 4.3] [3 ПРО 1.2]

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- наводить приклади тіл природи;

-розрізняє і називає тіла неживої і живої природи; тіла природи і ті, що створила людина;

-складає перелік тіл неживої/живої природи на основі власних спостереженнях;

-виявляє у природному оточенні тіла неживої і живої природи, встановлює зв’язки між ними;

 

23.

Де ховається вода Робота з глобусом і географічними картами

(с.88-90)

[3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 2.3]

[3 ПРО 1.4] [3 ПРО3.3] [3 ПРО1.5] [3 ПРО 2.2] [3 ПРО1.1]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність;

- компетентність в галузі природничих наук.

-наводить приклади водойм;

-ділиться інформацією з іншими щодо вживання достатньої кількості води щодоби;

-розповідь про поширення води на планеті, використання води людиною, значення повітря для рослин, тварин, людини;

пояснює значення води у природі;

 

24.

Які властивості має вода

Виготовлення моделі кругообігу води в природі. Дослідження переходу води з одного стану в інший.

(с. 90-94)

[3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 2.3]

[3 ПРО 1.4] [3 ПРО 3.3] [3 ПРО 1.5]

- вільне володіння державною мовою;

- компетентність в галузі природничих наук;

- інформаційно-комунікаційна компетентність

- моделює кругообіг води у природі;

-пояснює зміни станів води;

 -співпрацює і взаємодіє з іншими у різних  ситуаціях (навчання, гра);

 

25.

Які речовини розчиняються у воді

Дослідження розчинності у воді речовин, що використовуються у побуті (харчової солі, крохмалю,
питної соди).               (с.94-96)

[3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 2.3]

[3 ПРО 1.4] [3 ПРО 3.3]

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

 -компетентність в галузі природничих наук;

- інформаційно-комунікаційна компетентність

-розповідають про використання води людиною;

-досліджує крейду ;

-виявляє пізнавальну активність на уроках;

-співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра);

 

26.

Чому вода потребує охорони 

Проведення досліду очищення води. Складання розповіді за малюнками. Складання пам’ятки ощадливого використання води і електроенергії у побуті.  (С.96-99)

[3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 2.3]

[3 ПРО 1.4] [3 ПРО 3.3] [3 ПРО 1.5]

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- громадянська і соціальна компетентності;

 -компетентність в галузі природничих наук;

- інформаційно-комунікаційна компетентність

-наводить приклади водойм та їх використання;

-розповідь використання води людиною;

-пояснює значення води у природі; зміни станів води;

необхідність охорони;

-описує способи очищення води і практикує деякі з них (відстоювання, фільтрування);

-необхідність охорони водойм;

-застосовує знання для економного використання води у побуті;

-виявляє шану до традицій українського народу у ставленні до води;

 

27.

Створення лепбука «Кругообіг води в природі».

[3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 2.3]

[3 ПРО 1.4] [3 ПРО 3.3] [3 ПРО1.5] [3 ПРО 3.3] [3 ПРО 1.1]

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя;

- компетентність в галузі природничих наук;

- інформаційно-комунікаційна компетентність

-наводить приклади водойм та їх використання;

-розповідь використання води людиною;

-пояснює значення води у природі; зміни станів води;

необхідність охорони;

-описує способи очищення води і практикує деякі з них (відстоювання, фільтрування);

-необхідність охорони водойм;

 

28.

Яка роль повітря у природі

(с.99-103)

[3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 2.3]

[3 СЗО 4.1] [3 ПРО1.5] [3 ПРО 4.3]

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя; - компетентність в галузі природничих наук;

- інформаційно-комунікаційна компетентність

-розповідь значення повітря для рослин, тварин, людини;

-виявляє пізнавальну активність на уроках;

-співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях;

 

29.

 

Які властивості має повітря

Досліди з повітрям

(С.103-105)

[3 ГІО 1.3] [3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 2.3]  [3 ПРО2.2]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

 -компетентність в галузі природничих наук;

- інформаційно-комунікаційна компетентність

-досліджує у парі/у групі властивості повітря;

-виявляє пізнавальну активність на уроках;

-співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях;

 

30.

Чому повітря потребує охорони  (с.107-109)

[3 ГІО 2.1] [3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 2.2]

[3 ПРО 1.4] [3 ПРО1.2] [3 ПРО1.5] [3 ПРО 2.1]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність

-ділиться інформацією з іншими щодо користі прогулянок на свіжому повітрі;

-виявляє шану до традицій українського народу у ставленні повітря;

-виявляє пізнавальну активність на уроках;

 

31.

Що таке гірські породи

(с.113-114)

[3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 2.3]

[3 ПРО 1.4] [3 ПРО1.3] [3 ПРО1.5] [3 ПРО 2.2] [3 ПРО1.1]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- компетентність в галузі природничих наук

-наводить приклади водойм, гірських порід, корисних  копалин та їх використання;

-розпізнає і називає гірські породи (пісок, глину, вапняк, граніт), корисні копалини у колекціях;

-досліджує у парі/у групі властивості гірських порід, складає колекції;

-презентує інформацію про природу у вигляді таблиці  тощо;

 

32.

Як добувають корисні копалини

Ознайомлення з гірськими породами і корисними копалинами.

Порівняння властивостей гірських порід

(с.115-117)

[3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 3.3]

[3 ПРО 3.3] [3 ПРО4.3] [3 ПРО1.5] [3 ПРО 2.2]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя; -компетентність в галузі природничих наук

-досліджує у парі/у групі властивості гірських порід, складає колекції;

-виявляє пізнавальну активність на уроках;

 

33.

Яке значення корисних копалин для людини

Ознайомлення з гірськими породами і корисними копалинами. Порівняння властивостей гірських порід  (с.117-120)

 [3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 3.3]

[3 ПРО 3.3] [3 ПРО4.3] [3 ПРО1.5] [3 ПРО 2.2]

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя;

-компетентність в галузі природничих наук

-пояснює значення гірських порід і корисних копалин у  добробуті людини;

-досліджує у парі/у групі властивості гірських порід, складає колекції;

-виявляє пізнавальну активність на уроках;

 

34.

Чому ґрунт – важливе тіло природи

Дослідження  «Чи потрібен ґрунт кімнатним рослинам?» (с.120-124)

 [3 ГІО 8.1]      [3 СЗО 2.3]

[3 ПРО 3.4]

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

-компетентність в галузі природничих наук

- пояснює значення гірських порід і корисних копалин у  добробуті людини;

-досліджує у парі/у групі властивості гірських порід, складає колекції;

 

 

35.

Чому ґрунти потребують охорони  Розроблення пропозицій щодо можливих заходів із захисту ґрунтів на шкільному подвір’ї

С.124-126

[3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 2.3]

[3 ПРО 3.4]

 

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- культурна компетентність;

-компетентність в галузі природничих наук

 

-знає необхідність догляду за ґрунтом;

-виявляє шану до традицій українського народу у ставленні до  ґрунту;

-виявляє пізнавальну активність на уроках;

 

36.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота з тем «Як людина досліджує природу», «Явища природи.  Тіла і речовини»

[3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 2.3]

[3 ПРО 3.4]

 

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя;

-компетентність в галузі природничих наук

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- дотримуються культури спілкування;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

- оцінюють результати своєї  роботи;

 

Різноманітність рослин і тварин

37.

Аналіз діагностувальної роботи.

Які бувають рослини

Класифікація рослин. Проєкт «Озеленення класної кімнати»             (с.127-129)

[3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 4.1]

[3 СЗО 2.3] [3 ПРО4.3] [3 ПРО1.5] [3 ПРО 1.1]

- вільне володіння державною мовою;

-компетентності у галузі                             природничих наук, техніки та технологій

-має уявлення про організми – тіла живої природи: рослини;

-називає ознаки рослин, органи рослин;

-порівнює і класифікує рослини, за певними ознаками;

-розпізнає і називає рослини, різних груп;

 

38.

Як розмножуються квіткові рослини      Дослідження та порівняння органів різних рослин. Виявлення пристосування рослин до певних умов існування. Практична робота. Розмноження кімнатних рослин.  (с.129-132)

[3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 4.1]

[3 СЗО 2.3] [3 ПРО4.3] [3 ПРО1.4]   

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

-компетентності у галузі                             природничих наук, техніки та технологій

-спостерігає та описує розвиток рослин, які вирощено з різних частин рослини (насінини, бульби, живця, пагона);

-виявляє пізнавальну активність на уроках;

 

39.

Які умови потрібні для розвитку рослин

Дослідження умов розвитку рослин. Виявлення пристосування рослин до певних умов існування.                                   (с. 132-134)

[3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 4.1]

[3 СЗО 2.3] [3 ПРО1.1]

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук

-називає ознаки рослин, органи рослин, умови, необхідні для життя різних організмів (рослин,); природні угруповання;

-виявляє пізнавальну активність на уроках;

 

40.

Як виростити нову рослину без насіння

Розмноження рослин частинами їхнього тіла. Спостереження розвитку рослини, яку вирощено з різних частин
рослини (насінини, бульби, живця, пагона).

[3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 2.3]

  [3 ПРО4.4]      [3ПРО1.4]

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук

-спостерігає та описує розвиток рослин, які вирощено з різних частин рослини (насінини, бульби, живця, пагона);

-доглядає за рослиною (-ами)/ і ділиться своїм -досвідом з іншими;

виявляє пізнавальну

-активність на уроках;

 

41.

Пристосування квіткових рослин до різних умов життя Виявлення пристосування рослин до певних умов існування. Ознайомлення з джерелами інформації про природу (паперові видання природничого змісту.                               (с.137-38)

[3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 4.1]

[3 СЗО 2.3] [3 ПРО1.5]

[3 ПРО 3.1]

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук

-співвідносить рослини (на зображеннях, у колекціях тощо) з умовами їх існування;

-робить висновок про зв’язки організмів між собою і з

неживою природою;

- виявляє емоційно-ціннісне ставлення до представників живої природи, піклується про них;

 

42.

Різноманітність культурних рослин. Значення рослин. Проєкт «Рослини - символи України»

(с. 139-141)

[3 ГІО 8.1]    [3 СЗО 4.1]

[3 СЗО 2.3] [3 ПРО4.3]

 

 

- вільне володіння державною мовою;

-компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;

- навчання впродовж життя.

-порівнює і класифікує рослини за певними ознаками;

-виявляє пізнавальну активність на уроках;

-співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях;

 

44.

Яке значення грибів для природи Практичні вправи на порівняння і розпізнавання грибів. Моделювання зв’язків організмів між собою і з середовищем існування                        (с. 141-142)

[3 СЗО 4.1]

[3 ПРО1.5]

[3 ПРО 3.2]

[3 ПРО1.4]

[3 ПРО 1.1] [3 ПРО1.6] [3 ПРО 2.1]

- вільне володіння державною мовою;

-компетентності у галузі природничих наук

 

-має уявлення про організми  тіла живої природи: гриби;

-називає ознаки грибів, органи, умови, необхідні для життя різних організмів (грибів);

-розуміє значення води, повітря, світла, тепла для організмів;

-розпізнає і називає  гриби різних груп (по 2-3 представники);

-порівнює і класифікує організми за певними ознаками;

-співвідносить організми              (на зображеннях, у колекціях тощо) з умовами їх існування;

 

44.

Які їстівні гриби, а які – отруйні Розпізнавання їстівних та отруйних грибів. Створення моделей грибів з пластиліну, передача у моделі їх істотної ознаки. Правила безпечної поведінки у природному середовищі (с.142-144)

[3 СЗО 4.1]

[3 ПРО1.5]

[3 ПРО 4.4]

[3 ПРО4.3]

[3 ПРО 3.2] [3 ПРО3.1] [3 ГІО 2.2]

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- інноваційність; компетентності у галузі природничих наук

 

-має уявлення про організми - тіла живої природи: гриби;

-розпізнає і називає, гриби різних груп (по 2-3 представники);

-називає ознаки грибів, органи, умови, необхідні для життя різних організмів (грибів);

-висловлює і аргументує свою позицію щодо зв’язків людини і природи;

-ділиться своїм досвідом з іншими;

-робить висновок про зв’язки організмів між собою і з неживою природою, виявляє емоційно-ціннісне ставлення до представників живої природи;

 

45.

Різноманітний світ тварин                     Спостереження за поведінкою тварин. Виявлення пристосування тварин до способу життя. (с.144-146)                Екскурсія. Проводимо спостереження «Як змінилась природа взимку».

 [3 СЗО 4.1]

[3 ПРО1.5]

[3 ПРО 3.2]

[3 ПРО1.4]

[3 ПРО 1.1] [3 ПРО1.6] [3 ПРО 2.1]

- вільне володіння державною мовою;

-компетентності у галузі природничих наук, техніки та технології.

 

-має уявлення про організми – тіла живої природи: рослини;

-виявляє пізнавальну активність на уроках;

-співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях;

 

46.

Хто чим живиться Практична робота. Складання ланцюгів живлення (с. 149-151)

[3 СЗО 2.3]

[3 СЗО 4.1]

[3 ПРО 3.1]

[3 ГІО 8.1]

 

- вільне володіння державною мовою;

-компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій

 

-робить висновок про зв’язки організмів між собою;

-виявляє пізнавальну активність на уроках;

-співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях;

 

47.

Як з’явилися свійські тварини

Чому рослини і тварини потребують охорони                        Правила безпечної поведінки у природному середовищі. Спостереження впливу діяльності людини на природу (на матеріалі своєї місцевості). (с.153-156)

[3 СЗО 4.1]

[3 СЗО2.3]

[3 ПРО 1.1]

[3 ГІО 8.1]

 

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

-компетентності у галузі природничих наук

-називає ознаки тварин, умови, необхідні для життя  тварин; називає заходи охорони рослин і тварин;

розуміє цінність природи для -життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

-наводить приклади рослин і тварин Червоної книги

України, пояснює необхідність їх охорони;

-дотримується правил безпечної поведінки у природі;

 

48.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностична робота з тем «Різноманітність рослин і тварин».  

[3 СЗО 4.1]

[3 ПРО1.5]

[3 ПРО 3.2]

[3 ПРО1.4]

[3 ПРО 1.1] [3 ПРО1.6] [3 ПРО 2.1]

- вільне володіння державною мовою; компетентності у галузі природничих наук

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- дотримуються культури спілкування;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

- оцінюють результати своєї  роботи;

 

49.

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивченого.

[3 СЗО 4.1]

[3 ПРО1.5]

[3 ПРО 3.2]

[3 ПРО1.4]

[3 ПРО 1.1] [3 ПРО1.6] [3 ПРО 2.1]

- вільне володіння державною мовою; -компетентності у галузі природничих наук

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- дотримуються культури спілкування;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

- оцінюють результати своєї  роботи;

 

50.

Повторення вивченого.

Підсумок за І семестр.

[3 СЗО 4.1]

[3 ПРО1.5]

[3 ПРО 3.2]

[3 ПРО1.4]

[3 ПРО 1.1] [3 ПРО1.6] [3 ПРО 2.1]

- вільне володіння державною мовою; -компетентності у галузі природничих наук

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- дотримуються культури спілкування;

- застосовують одержану інформацію в навчальній діяльності;

- оцінюють результати своєї  роботи.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
884
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку