Коротка історія креативного програмування

Про матеріал
Коротка історія креативного програмування і розроблених для цього середовищ програмування. Презентація відноситься до вибіркового модуля "Креативне програмування" (11 клас).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Едвард Заєц (Edward Zajec) почав працювати з комп’ютерами в 1968 році, викладаючи образотворче мистецтво в коледжі Карлтон в Нортфілді, штат Міннесота. Його використання комп’ютерів було зосереджено на виявленні шаблонів, що грунтуються на вимірах та повтореннях в просторі. Його роботи були показані в Клівлендському музеї мистецтв (Огайо), Музеї сучасного мистецтва (Нью-Йорк), Центрі Жоржа Помпіду (Париж) та на багатьох інших мистецьких майданчиках світу. Едвард Заєц Почесний професор мистецтва та дизайну на кафедрі Transmedia в Університеті Сіракуз (Нью-Йорк)

Номер слайду 3

Дизайнерські роботи Едуарда Зайця

Номер слайду 4

Ліліан Ф. Шварц - американська художниця ХХ ст., піонер комп'ютерного мистецтва. Одна з перших художників, яка відзначилася тим, що майже весь свій творчий доробок базувала на обчислювальних носіях. Багато її новаторських проектів було здійснено в 1960-х і 1970-х роках, задовго до революції настільних комп’ютерів. Ліліана Ф. Шварц (нар. 1927)Член Всесвітньої академії наук і мистецтв (з 1988 року).

Номер слайду 5

Дизайнерські роботи Ліліани Шварц

Номер слайду 6

Роман Веростко - американський художник і педагог, який створює кодовані образи, відомі як алгоритмічне мистецтво. Веростко розробив власне програмне забезпечення для створення оригінального мистецтва. Його програмне забезпечення керує кресленням рукоятки машини, відомої як ручка-плоттер. Веростко пристосував східні пензлі для малювання плоттером і написав інтерактивні процедури для малювання мазками. Роман Верстко(нар. 1929 р.)

Номер слайду 7

Дизайнерські роботи Романа Веростко

Номер слайду 8

Манфред Мор - німецький художник, який вважається піонером у галузі цифрового мистецтва. У 1968 році став співзасновником семінару "Art et Informatique" в Університеті Вінсенна, а в травні 1971 року провів персональну виставку в ARC - Музей сучасного мистецтва Парижу. Відтоді ця виставка історично стала відомою як перша персональна виставка в музеї робіт, повністю розрахованих і намальованих за допомогою комп'ютера. Манфред Мор (1938 р)Мор отримав багато нагород, включаючи нагороду ACM SIGGRAPH 2013 року за визначні великі досягнення в цифровому мистецтві.

Номер слайду 9

Дизайнерські роботи Манфреда Мора

Номер слайду 10

Джон Маеда(нар. 1966 )Першою мовою орієнтованою на креативне програмування стала мова Design By Numbers (DBN) створена Джоном Маедою в 1999 році.

Номер слайду 11

Кейсі Різ(нар. 1972 р.)Бенжемін Фрай(нар. 1975 р.)IDE для креативного програмування(Java, p5.j, Python, R, REPL)

Номер слайду 12

Середовище для креативного програмування Посилання на сайт

Номер слайду 13

Середовище для креативного програмування Посилання на сайт

Номер слайду 14

Література. Barry M. Katz foreword by John Maeda. Make it New. The history of Silicon valley design. The MIT Press Cambrige,2015 Вікіпедія. Creative Coding: Perspectives & Case Studies

Номер слайду 15

Кінець

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Саленко Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 11 клас (Лисенко Т.І., Ривкінд Й.Я., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
13 квітня 2021
Переглядів
880
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку