Едвард Заєц (Edward Zajec) почав працювати з комп’ютерами в 1968 році, викладаючи образотворче мистецтво в коледжі Карлтон в Нортфілді, штат Міннесота. Його використання комп’ютерів було зосереджено на виявленні шаблонів, що грунтуються на вимірах та повтореннях в просторі. Його роботи були показані в Клівлендському музеї мистецтв (Огайо), Музеї сучасного мистецтва (Нью-Йорк), Центрі Жоржа Помпіду (Париж) та на багатьох інших мистецьких майданчиках світу. Едвард Заєц Почесний професор мистецтва та дизайну на кафедрі Transmedia в Університеті Сіракуз (Нью-Йорк)
Ліліан Ф. Шварц - американська художниця ХХ ст., піонер комп'ютерного мистецтва. Одна з перших художників, яка відзначилася тим, що майже весь свій творчий доробок базувала на обчислювальних носіях. Багато її новаторських проектів було здійснено в 1960-х і 1970-х роках, задовго до революції настільних комп’ютерів. Ліліана Ф. Шварц (нар. 1927)Член Всесвітньої академії наук і мистецтв (з 1988 року).
Роман Веростко - американський художник і педагог, який створює кодовані образи, відомі як алгоритмічне мистецтво. Веростко розробив власне програмне забезпечення для створення оригінального мистецтва. Його програмне забезпечення керує кресленням рукоятки машини, відомої як ручка-плоттер. Веростко пристосував східні пензлі для малювання плоттером і написав інтерактивні процедури для малювання мазками. Роман Верстко(нар. 1929 р.)
Манфред Мор - німецький художник, який вважається піонером у галузі цифрового мистецтва. У 1968 році став співзасновником семінару "Art et Informatique" в Університеті Вінсенна, а в травні 1971 року провів персональну виставку в ARC - Музей сучасного мистецтва Парижу. Відтоді ця виставка історично стала відомою як перша персональна виставка в музеї робіт, повністю розрахованих і намальованих за допомогою комп'ютера. Манфред Мор (1938 р)Мор отримав багато нагород, включаючи нагороду ACM SIGGRAPH 2013 року за визначні великі досягнення в цифровому мистецтві.