Презентація стосується модуля креативного програмування в 11 класі. Розглянуто синтаксис малювання тривимірних геометричних фігур з вказівкою відповідних програмних кодів динаміки руху та додано їхні аніміційні моделі.
Системна змінна frame. Count містить кількість кадрів, що відображалися на екрані з моменту запуску програми. frame. Count Синтаксисframe. Count. Усередині setup() значення дорівнює 0, після першої ітерації малювання дорівнює 1. Подальший крок зміни значення = 1
Номер слайду 5
Приклад frame. Count. Частота кадрів Розмір шрифта. Лічильник кадрів. Розташування тексту. Координата Х Координата Y
Обертання геометричних фігур. Малювання паралелепіпеда. Малювання циліндра
Номер слайду 32
Обертання геометричних фігур. Малювання конуса. Малювання тора
Номер слайду 33
Обертання геометричних фігур. Малювання сфери
Номер слайду 34
Літератураhttps://p5js.org/examples/3d-geometries.htmlhttps://www.youtube.com/c/%D0%94%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%9 E%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0/videos (Дист. Освіта)Nadieh Bremer, Shirley Wu. Data sketches. Taylor&&Francis Group, LC, 2021 Kostas Terzidis. Algorithms for Visual Design Using the Processing Language, Published by Wiley Publishing, Inc., Indianapolis, Indiana, 2009 Matt Pearson. Generative art. Manning Publications Co, 2011 Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. Матеріали ІІІ Міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 5 квітня, 2019)