25 червня о 17:00Вебінар: Онлайн-тести: цікава форма роботи на інтегрованому уроці

Короткочасні контрольні роботи з природознавства в 3 класі ІІ семестр за підручником І. В. Грущинська

Про матеріал
Запитання з природознавства закритого і відкритого типу для перевірки рівня засвоєння програмового матеріалу учнями третього класу.
Перегляд файлу

Тема: «Тварини»

Прізвище, ім’я учня________________________

Дата_____________________________________

І варіант

1. Відгадай загадку.

Довгі ноги, довгий ніс

По болоту ходить скрізь.____________________

2. Закресли зайве.

Заєць, білка, щука, миша, вовк.

3. Обери відповідь.

Тварини, тіло яких вкрите пір’ям називаються:

А) риби

Б) птахи

В) звірі

         4.  Запиши назви тварин (сова, зерно, миша) в ланцюг живлення.

 

         5. Допиши відповідь.

Тварини дають людям _____________________________

_________________________________________________________________________________________________.

Тема: «Тварини»

Прізвище, ім’я учня________________________

Дата_____________________________________

ІІ варіант

1. Відгадай загадку.

Хто хвоста свого лишає,

Як від ворога тікає?__________________________

2. Закресли зайве.

Лелека, соловей, ластівка, ведмідь, зозуля.

3. Обери відповідь.

Тварини, які мають три пари ніг називаються:

А) птахи

Б) звірі

В) комахи

         4.  Запиши назви тварин (кабан, жолуді, вовк) в ланцюг живлення.

 

         5. Допиши відповідь.

Птахів навесні не можна турбувати, бо________________

_________________________________________________________________________________________________.

Тема: «Рослини»

Прізвище, ім’я учня________________________

Дата_____________________________________

І варіант

1. Відгадай загадку.

Сидить баба на грядках

Вся закутана в хустках. _____________________

2. Закресли зайве.

Ялина, сосна, вишня, смерека, ялівець.

3. Встанови відповідність за допомогою стрілок.

Картопля                                        Цибулина

Морква                                           Бульба

Тюльпан                                         Насіння

         4.  Обери відповідь.

Вдень рослини виділяють:

А) кисень   

Б) вуглекислий газ

         5. Допиши відповідь.

Рослини потрібно охороняти, бо_____________________

_________________________________________________.

Тема: «Рослини»

Прізвище, ім’я учня________________________

Дата_____________________________________

ІІ варіант

1. Відгадай загадку.

В земляній сиджу коморі,

А коса моя надворі._____________________

2. Закресли зайве.

Яблуня, вишня, суниця, клен, дуб.

3. Встанови відповідність розмноження рослин  за допомогою стрілок.

Помідор                                         Кореневище

Підсніжник                                   Насіння

Малина                                         Цибулина

         4.  Обери відповідь.

Вночі рослини поглинають:

А) кисень   

Б) вуглекислий газ

         5. Допиши відповідь.

Корені рослин вбирають з грунту ____________________

_________________________________________________.

Тема: «Людина»

Прізвище, ім’я учня________________________

Дата_____________________________________

І варіант

1. Відгадай загадку.

Завжди в роті, а не проковтнути. _____________________

2. Закресли зайве.

Шлунок, стравохід, легені, печінка, ротова порожнина.

         3.  Обери відповідь.

Шкіра – це орган:

А) нюху

Б) дотику

В) слуху 

        4. Дай відповідь на запитання.

Яке харчування вважають корисним?________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

       5. Назви предмети догляду за шкірою. ____________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

Тема: «Людина»

Прізвище, ім’я учня________________________

Дата_____________________________________

І варіант

1. Відгадай загадку.

Коли ситий, він мовчить,а голодний, то бурчить. _____________________

2. Закресли зайве.

Легені, носова порожнина, шлунок, бронхи, трахея.

         3.  Обери відповідь.

Орган слуху – це:

А) ніс

Б) вуха

В) язик 

        4. Дай відповідь на запитання.

Що означає вести здоровий спосіб життя?_____________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

       5. Назви предмети догляду за зубами. ____________

__________________________________________________________________________________________________.

docx
Додано
2 лютого
Переглядів
816
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку