Космонавтика в Україні. Здобутки і проблеми людства в освоєнні космічного простору й дослідженні Всесвіту. Рекомендую використовувати на уроках пізнаємо природу 6 клас.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Сьогодні всім відомо, що земля має кулясту форму. АЛЕ ЯК ЦЕ СТАЛО ВІДОМО???

Номер слайду 3

Розгляньте колаж. Що вам відомо про ці фото?

Номер слайду 4

КОСМОНАВТИЦе люди ,які літають в космос, щоб дослідити його, а також ремонтують космічні апарати

Номер слайду 5

Хвилинка роздуму!!!!!!ЧОМУ КОСМОНАВТИ ОДЯГАЮТЬ СКАФАНДРИ????

Номер слайду 6

Вірно: Космонавти коли перебувають у відкритому космосі, то там інші умови ніж на землі:відсутність киснюхолодний простірвідсутність земного тяжіння. Тому скафандр це спеціалізований одяг,який обладнаний всім необхідним для захисту і комунікації космонавтів

Номер слайду 7

КОСМІЧНА ЕРА БУЛА ВІДКРИТА ЗАВДЯКИ УКРАЇНЦЯМ

Номер слайду 8

12 квітня 1961 року космічний корабель «Восток-1», пілотований Юрієм Гагаріним, здійснив перший політ у космос. Сьогодні цю велику подію в історії людства відзначають як Всесвітній день космонавтики. За «доброю» традицією росія всі звершення та досягнення колишнього радянського союзу приписує собі. Але історичні факти вказують, що без інших союзних республік та їхніх інтелектуальних сил росія ніколи б не досягнула значних результатів в освоєнні космосу.

Номер слайду 9

Thesis Defense - Estelle Darcy - Borcelle University. Чимало вчених, які суттєво вплинули на розвиток вивчення космічного простору, мають українське коріння. Саме їхні ідеї та дослідження зіграли велику роль у подальшому розвитку космонавтики.

Номер слайду 10

Вагомий внесок у розвиток концепції про літальні апарати для подорожі в космос зробив винахідник і революціонер-народник з українським корінням – Микола Іванович Кибальчич. Результатом його творчості стала перша у світі схема літального апарату з реактивним двигуном.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Найважливіші етапи освоєння космосу1957 року під керівництвом Корольова створено першу у світі міжконтинентальну балістичну ракету Р-7, яка того ж року була використана для запуску першого у світі штучного супутника Землі.

Номер слайду 15

Реактивна техніка дозволила зазирнути людині в глибини космосу. Уперше ідею використання реактивного руху для космічних польотів запропонував учений-інженер Микола Кибальчич.

Номер слайду 16

Реактивний рух — це рух, який виникає при відділені від тіла деякої його частини з певною швидкістю. Реактивний рух, наприклад, виконує ракета..

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Ніякий вид транспорту не може зрівнятися з ракетним по швидкості, дальності і висоті польоту. Дійсно, кому ще під силу, крім ракети, перевезти вантаж на відстань 10000 км за пів години, чи доставити його на місяць?

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Цікаві факти:

Номер слайду 21

Собаки Дезік і Циган: 1951 рік 22 липня. Це були перші живі істоти з планети Земля, які подолали лінію Кишені і повернулися назад живими. Лінія Кишені - висота над рівнем моря, яка умовно приймається в якості кордону між атмосферою Землі та космосом.

Номер слайду 22

Мавпа Гордо: Перша в світі мавпа, яка потрапила в космос , 13 грудня 1958 року

Номер слайду 23

Політ відбувся 19 серпня 1960 року і тривав 25 годин. Герої: Білка і Стрілка

Номер слайду 24

4 жовтня 1957 — запущено перший штучний супутник Землі «Супутник-1».

Номер слайду 25