Конспект першого уроку в 2 класі за темою "Іграшки" з використанням відеозаписів, вивчення простих граматичних структур допоможе вчителеві швидко та якісно підготуватися до уроку.
2 клас
Урок 1
Урок застосування знань, умінь та навичок.
Тема «Toys»
Підтема: У тебе є дві машинки. Ознайомлення з лексикою теми.
Мета уроку:
- ознайомити, згадати та закріпити вживання лексичних одиниць з теми, активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал з теми «Настрій», «Числа»;
Outcomes: - by the end of the lesson pupils will be able to say about number of their toys.
Equipment: відеозаписи пісень, іграшки.
Procedure
https://www.youtube.com/watch?v=gghDRJVxFxU
(учні по черзі запитують один одного про свій настрій? Вчитель перепитує про настрій деяких учнів)
Teacher: I see that all of you are good/fine/super. Now let’s have a look on your desks. What have you got on your desks?
2.2. Актуалізація опорного матеріалу з попереднього року. В учнів на парті лежать ті іграшки, назви яких вони вчили в 1 класі: ball, doll, car, train, plane, ship, teddy. Завдання: взяти іграшку та назвати її, використовуючи лексико-граматичну структуру I have got/ he/she has got
E.g. I a ?.
He/ she a ?.
2.2. Введення нових лексичних одиниць. Let’s watch video and find out what other toys can children have. Video “What is it?” Toys
https://www.youtube.com/watch?v=8-SWzpdcl6E
New toys: block, dinosaur, kite, robot.
Teacher: Have you got these toys? ( pupils answer, using the previous construction)
2.3. Повторення числівників від 1 до 20. + фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=0VLxWIHRD4E
Techer: How many toys have you got? Say about number of your toys, using the scheme.
E.g. I 1-20 ????s .
He /she 1-20 ????s .
2.4. Reading
Ex 1. Page 76 – read and tell what toys children have got and how many.
2.5 Speaking
Ex 2. Page 76 – look and say
Pay attention: he is but you are
She is they are
E.g. – Is he happy?
- He is happy.
- Why is he happy?
- He has got three toys.
(учні працюють в парах, використовуючи ілюстрації підручника та схему на дошці, створюють мікро-діалоги)
2.6. Listening
Ex 3p77 – listen, match and say
Who is happy/sad? Why?
2.7. Reading
Ex 4 p 77 –oor, -our (в яких словах сьогодні ми зустрічали таку комбінацію?)
Rise your hands and jump up high
Wave your hands and say “Good bye!”