Коспект 1 уроку в 2 класі на тему "Іграшки" за підручником Доценко. Євчук

Про матеріал

Конспект першого уроку в 2 класі за темою "Іграшки" з використанням відеозаписів, вивчення простих граматичних структур допоможе вчителеві швидко та якісно підготуватися до уроку.

Перегляд файлу

2 клас

Урок 1

Урок застосування знань, умінь та навичок.

Тема «Toys»

Підтема: У тебе є дві машинки. Ознайомлення з лексикою теми.

Мета уроку:

- ознайомити, згадати та закріпити вживання  лексичних одиниць з теми, активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал з теми «Настрій», «Числа»;

  • Розвивати вміння та навички читання, усного монологічного та діалогічного мовлення;
  • Розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам'ять, спостережливість, вдосконалювати артикуляцію звуків;
  • Виховувати бережливе ставлення до речей.

Outcomes: - by the end of the lesson pupils will be able to say about number of their toys.

Equipment:  відеозаписи пісень, іграшки.

Procedure

  1. Org moment + Greeting
    1.        Give me Five (повторення правил поведінки під час уроку + total physical response): Legs are crossed, hands are still, ears listen, eyes watch, lips zipped.

C:\Users\Зоя\Documents\dad8648431d12722a623aaf2b4137e46.png

  1.        Greeting Song “Every day I go to school”

https://www.youtube.com/watch?v=gghDRJVxFxU

 

  1.        Warming up  “ How are you, …..? How is he/she?

(учні по черзі запитують один одного про свій настрій? Вчитель перепитує про настрій деяких учнів)

Teacher: I see that all of you are good/fine/super. Now let’s have a look on your  desks. What have you got on your desks?

 

  1. The Main Part of the Lesson

2.2. Актуалізація опорного матеріалу з попереднього року. В учнів на парті лежать ті іграшки, назви яких вони вчили в 1 класі: ball, doll, car, train, plane, ship, teddy. Завдання: взяти іграшку та назвати її, використовуючи лексико-граматичну структуру I have got/ he/she  has got

E.g. I C:\Users\Зоя\Documents\Hand_-_Fingers.jpg a ?.

He/ she C:\Users\Зоя\Documents\Hand_-_Fingers.jpg a ?.

2.2. Введення нових лексичних одиниць. Let’s watch video and find out what other toys can children have. Video “What is it?” Toys

https://www.youtube.com/watch?v=8-SWzpdcl6E

New toys: block, dinosaur, kite, robot.

Teacher: Have you got these toys? ( pupils answer, using the previous construction)

 

2.3. Повторення числівників від 1 до 20. + фізкультхвилинка

 https://www.youtube.com/watch?v=0VLxWIHRD4E

Techer: How many toys have you got? Say about number of your toys, using the scheme.

E.g. I C:\Users\Зоя\Documents\Hand_-_Fingers.jpg 1-20   ????s .

He /she C:\Users\Зоя\Documents\Hand_-_Fingers.jpg1-20   ????s .

2.4. Reading

Ex 1. Page 76 – read and tell what toys children have got and how many.

 

2.5 Speaking

Ex 2. Page 76 – look and say

Pay attention: he is                                but                  you are

                      She is                                                     they are

E.g. – Is he happy?

       - He is happy.

       - Why is he happy?

       - He has got three toys.

(учні працюють в парах, використовуючи ілюстрації підручника та схему на дошці, створюють мікро-діалоги)

2.6. Listening

Ex 3p77 – listen, match and say

Who is happy/sad? Why?

2.7. Reading

Ex 4 p 77 –oor, -our (в яких словах сьогодні ми зустрічали таку комбінацію?)

  • Частина друга – так\ні – читають, обирають правильний варіант, пояснюють
  1. The Final Part of the Lesson
    1.        Summing up
    2.        Saying Good Bye

               Rise your hands and jump up high

               Wave your hands and say “Good bye!”

 

 

docx
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
391
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку