Коспект уроку з баскетболу у 8-му класі

Про матеріал

Це коспект уроку з баскетболу у 8-му класі, на якому ставляться наступні задачі:

1.Ознайомити учнів з чергуванням різних способів ловіння м'яча.

2.Закріпити навички виконання штрафних кидків.

3.Удосконалити техніку ведення м'яча.

4.Розвиток швидкісно-силових якостей, реакції, спритності.

5.Виховувати працелюбність і взаєморозуміння.

Прошу звернути увагу на естетику оформлення.

Перегляд файлу

 

 

Урок баскетболу

8 клас

 

 

Завдання уроку:

  1. Ознайомити учнів з чергуванням різних способів ловіння м’яча.
  2. Закріпити навички виконання штрафних кидків.
  3. Удосконалити техніку ведення м’яча.
  4. Розвиток швидкісно-силових якостей, реакції, спритності.
  5. Виховувати працелюбність і взаєморозуміння.

 

Місце проведення: спортивна зала.

 

Інвентар: мячі баскетбольні, фішки, таблиці, схеми, свисток.

 

Змішаний тип уроку

 

Вчитель фізичної культури Мукачівської гімназії:         Дьорка М.П.


Частина уроку

ЗМІСТ

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

FAVORI2

Підготовча частина

(12-13 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FAVORI2

Основна частина

(26 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FAVORI2Заключна частина

(3-3,5хв.)

  1. Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку.

 

  1. Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ.

 

Вимірювання ЧСС за 10 с.

 

  1. Стройові вправи:
  • повороти на місці,
  • перешикування з однієї шеренги в дві.

 

  1. Різновиди ходьби:
  • на носках, руки за голову;
  • на п’ятках, руки за спиною;
  • на зовнішній стороні ступні, руки на поясі;
  • у півприсіді, присіді, руки на колінах;
  • спортивна ходьба;
  • перехід в біг в повільному темпі;

 

  1. Різновиди бігу, стрибків:
  • біг змійкою;
  • біг спиною вперед;
  • галопом лівим та правим боком, імітуючи передачу мяча від грудей;
  • біг з високим підніманням колін до випрямлених долонь;

 

Перешикування класу в 2 шеренги.

 

  1. Загально-розвивальні вправи на місці:

 

  1. В.п.- ноги нарізно. 1-2-руки вверх через сторони, 3-4-В.п.

 

  1. В.п.- ноги нарізно. Зміна положення рук: 1-в сторони, 2-вверх, 3-в сторони, 4-В.п.

 

  1. В.п.- ноги нарізно, руки на плечах.1-нахил вліво, 2-В.п., 3-нахил вправо, 4-В.п.

 

  1. В.п.- ноги нарізно. Кругові рухи руками вперед-назад

 

  1. В.п.- ноги разом, руки на пояс. Випади вліво-вправо.

 

  1. В.п.- ноги нарізно, руки перед собою. Присідання.

 

  1. В.п. – О.с. 1-упор сидячи, 2-упор лежачи, 3-упор сидячи, 4-В.п.

 

  1. В.п. – присісти, руки на коліна. Вистрибування на прямі ноги.

 

Вимірювання ЧСС за 10 с.

 

Поділ класу на 2 групи:

I Група:

1). Ловіння м’яча обома руками на місці після підкидування вверх.

2). Ловіння мяча на рівні грудей.

3). Ловіння мяча після відскоку.

4). Ловіння мяча, який летить збоку.

5). Ловіння мяча, який котиться.

6). Ловіння м’яча після відскоку від стінки.

     7). Гра передав-присів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II Група:

 

-Ведення м’яча лівою та правою рукою в русі зигзагом між кеглями.

 

     -Виконання штрафних кидків.

 

Двостороння гра в баскетбол з використанням тільки передач між трьома командами з вибуванням.

 

 

  1. Ходьба в колону по одному.

 

  1. Вправи на увагу.

 

Вимірювання ЧСС за 10с.

 

  1. Підбиття підсумків уроку, оцінювання учнів.

 

  1. Домашнє завдання.

 

До 1,5 хв.

 

 

20 с.

 

 

 

 

До 1 хв.

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

10-12 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-7 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

 

 

 

16 хв.

8-10 раз

 

8-10 раз

8-10 раз

8-10 раз

8-10 раз

8-10 раз

8-10 передач

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16 хв.

 

8 хв.

 

 

8 хв.

 

9 хв.

 

 

 

 

1 хв.

 

1 хв.

 

 

 

1 хв.

 

В одну шеренгу за зростом.

Рапорт чергового учня.

 

Виконувати вправи чітко за командою вчителя.

 

 

 

Чіткість та узгодженість виконання.

Розподілитись на перший – другий.

 

 

У колону по одному, дистанція 2 кроки.

Активні рухи руками, слідкувати за диханням.

 

 

 

 

 

 

Дистанції 2-3 кроки.

Виконувати біг за звуковими сигналами, дотримуватись прямолінійності бігу.

 

Учні. віднесені до СМГ – ходять, перевіряють ЧСС в окремих учнів.

 

 

 

 

Широка амплітуда рухів.

 

 

Слідкувати за випрямленням рук в ліктях.

 

 

 

 

Виконувати плавно.

 

 

Не нахилятися.

 

 

 

 

 

Повільний темп і амплітуда.

 

 

Акцент на дихання.

 

 

 

 

 

Основне місце вчителя.

Звертати увагу на техніку виконання вправи.

 

Учні. віднесені до СМГ виконують вправи окремо з меншою інтенсивністю, контролюють ЧСС в окремих учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні. віднесені до СМГ допомагають в здійсненні суддівства, контролюють ЧСС в окремих учнів.

 

 

 

Клас поділити на дві рівносильні команди.

Вести облік набраних очок команд.

 

 

У спокійному темпі не порушуючи стрій.

За командою міняти положення рук. Говорячи одне, показувати інше. Вірно буде те, що говорилось.

 

Оцінити учнів за виконання кидків, назвати команду - переможця естафет.

 

Повторити техніку ловіння м’яча. Знайти в Інтернеті прізвища кращих баскетболістів і команд незалежної України.

 

Баскетбол для начинающих

1. ВИКОНАННЯ

 ШТРАФНИХ

КИДКІВ.

 

2. ВИКОНАННЯ

 КИДКА В КОРЗИНУ

 В СТРИБКУ ПІСЛЯ

 ПОДВІЙНОГО КРОКУ.

 

 

ВЕДЕННЯ М’ЯЧА.

 

Приемы игры в баскетболе


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
10 січня 2018
Переглядів
2003
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку