Це коспект уроку з баскетболу у 8-му класі, на якому ставляться наступні задачі:
1.Ознайомити учнів з чергуванням різних способів ловіння м'яча.
2.Закріпити навички виконання штрафних кидків.
3.Удосконалити техніку ведення м'яча.
4.Розвиток швидкісно-силових якостей, реакції, спритності.
5.Виховувати працелюбність і взаєморозуміння.
Прошу звернути увагу на естетику оформлення.
Урок баскетболу
8 клас
Завдання уроку:
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: м’ячі баскетбольні, фішки, таблиці, схеми, свисток.
Змішаний тип уроку
Вчитель фізичної культури Мукачівської гімназії: Дьорка М.П.
Частина уроку |
ЗМІСТ |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина (12-13 хв.)
Основна частина (26 хв.)
Заключна частина (3-3,5хв.) |
Вимірювання ЧСС за 10 с.
Перешикування класу в 2 шеренги.
Вимірювання ЧСС за 10 с.
Поділ класу на 2 групи: I Група: 1). Ловіння м’яча обома руками на місці після підкидування вверх. 2). Ловіння м’яча на рівні грудей. 3). Ловіння м’яча після відскоку. 4). Ловіння м’яча, який летить збоку. 5). Ловіння м’яча, який котиться. 6). Ловіння м’яча після відскоку від стінки. 7). Гра передав-присів.
II Група:
-Ведення м’яча лівою та правою рукою в русі зигзагом між кеглями.
-Виконання штрафних кидків.
Двостороння гра в баскетбол з використанням тільки передач між трьома командами з вибуванням.
Вимірювання ЧСС за 10с.
|
До 1,5 хв.
20 с.
До 1 хв.
2 хв.
10-12 хв.
6-7 раз
7-8 раз
7-8 раз
7-8 раз
7-8 раз
7-8 раз
7-8 раз
7-8 раз
16 хв. 8-10 раз
8-10 раз 8-10 раз 8-10 раз 8-10 раз 8-10 раз 8-10 передач
16 хв.
8 хв.
8 хв.
9 хв.
1 хв.
1 хв.
1 хв.
|
В одну шеренгу за зростом. Рапорт чергового учня.
Виконувати вправи чітко за командою вчителя.
Чіткість та узгодженість виконання. Розподілитись на перший – другий.
У колону по одному, дистанція 2 кроки. Активні рухи руками, слідкувати за диханням.
Дистанції 2-3 кроки. Виконувати біг за звуковими сигналами, дотримуватись прямолінійності бігу.
Учні. віднесені до СМГ – ходять, перевіряють ЧСС в окремих учнів.
Широка амплітуда рухів.
Слідкувати за випрямленням рук в ліктях.
Виконувати плавно.
Не нахилятися.
Повільний темп і амплітуда.
Акцент на дихання.
Основне місце вчителя. Звертати увагу на техніку виконання вправи.
Учні. віднесені до СМГ виконують вправи окремо з меншою інтенсивністю, контролюють ЧСС в окремих учнів.
Учні. віднесені до СМГ допомагають в здійсненні суддівства, контролюють ЧСС в окремих учнів.
Клас поділити на дві рівносильні команди. Вести облік набраних очок команд.
У спокійному темпі не порушуючи стрій. За командою міняти положення рук. Говорячи одне, показувати інше. Вірно буде те, що говорилось.
Оцінити учнів за виконання кидків, назвати команду - переможця естафет.
Повторити техніку ловіння м’яча. Знайти в Інтернеті прізвища кращих баскетболістів і команд незалежної України.
|
1. ВИКОНАННЯ
ШТРАФНИХ
КИДКІВ.
2. ВИКОНАННЯ
КИДКА В КОРЗИНУ
В СТРИБКУ ПІСЛЯ
ПОДВІЙНОГО КРОКУ.
ВЕДЕННЯ М’ЯЧА.