Святково прикрашена сцена актового залу.
Перед початком програми звучать мелодії українських народних пісень.
Фанфари.
Звучить уривок аудіо запису казки «Котигорошко».виходять ведучі.
І Організаційна частина
Ведуча. Доброго дня.
Ведучий. Вітаємо усіх присутніх у цьому святковому залі.
Ведуча. 6 грудня українці відзначали велике державне свято –День збройних сил України.
Ведучий. І за програмою «Світозар» у цей час в школі проводяться конкурсні програми серед хлопців. У початковій школі вона має назву «Котигорошко».
Ведуча. Котигорошко – герой української народної казки. Йому притаманні такі властивості, як чесність, порядність, доброта, розум, мужність, сила, спритність.
Ведучий. Саме ці чесноти намагатимуться продемонструвати учасники сьогоднішньої конкурсної програми і спробують довести, що кожен з них достойний носити звання «Котигорошко ».
Ведуча. А оцінювати їх буде журі у складі:
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
Ведуча. Ми розпочинаємо конкурсну програму «Котигорошко». Усім учасникам бажаємо натхнення та удачі.
Ведучий. І хай переможе найкращий.
ІІ Основна частина
Ведуча. Запрошуємо на сцену учасників.
(Зал зустрічає учасників оплесками. Під мелодію Козацького маршу хлопчики проходять через центр залу і шикуються на сцені півколом.
Форма одягу учасників – українська народна).
Ведучий. Учасник №1 – Осипчук Ілля, учень 4-Б класу.
Ведуча. Учасник №2 – Олександр Кучинський, учень 4-А класу.
Ведучий. Учасник №3 – Сергій Ганношин, учень 3-Б класу.
Ведуча. Учасник №4 – Дмитро Антонюк, учень 3-А класу.
Ведучий. Учасник №5 – Роман Васильчук, учень 2-Б класу.
Ведуча. Учасник №6 – , учень 2-А класу.
Ведучий. Учасник №7 – Владислав Шепетун, учень 1-Б класу.
Ведуча. Учасник №8 – Володимир Назаров, учень 1-А класу.
Ведучий. Оплесками вітаємо наших юних учасників.
(Хлопчики сходять зі сцени).
1.
Ведуча. Хто, як не батьки, знають своїх дітей найкраще: їх уподобання, звички, поведінку. Для них – ми найкращі діти на Землі. Тож ми запрошуємо наших учасників разом зі своїми батьками на І конкурс «Візитка».
Ведучий. Запрошуємо на сцену учасника №1 –
Ведуча. Запрошуємо на сцену учасника №2 – і т.д.
(Учасники з батьками по черзі виходять на сцену і у довільній формі представляються. Оцінюється яскравість та оригінальність виступу).
Ведучий. Дякуємо нашим учасникам і просимо журі оцінити виступи.
Ведуча. Оцінки учасника №1.
Ведучий. Оцінки учасника №2 і т.д.
Ведуча. І загальна сума балів за І конкурс… (Журі називає суму балів кожного учасника).
2.
Ведучий. Котигорошко – хлопчина кмітливий і спритний. Йому під силу будь-яке завдання.
Ведуча. Наші учасники – не менш спритні. Оголошується конкурс «Віднови малюнок».
Ведучий. За 3 хв. кожен учасник має скласти картинку із пазлів. Два перші учасники отримають 5 балів за конкурс, 2 наступні – 4 бали, наступні – по 3 бали і ті, хто складуть пазли останніми – по 1 балу.
Ведуча. Поки учасники виконуватимуть завдання, до вашої уваги танцювальний номер шкільного ансамблю «Ритм». Учасники, просимо зайняти свої місця. Увага, почали.
Танець.
(Учасники складають пазли, хто справився – піднімає руку. Журі визначає, кількість балів, яку отримує кожен учасник).
Ведучий. Дякуємо нашим учасникам і просимо журі оголосити результати другого конкурсу та підсумок двох конкурсів.
3.
Ведучий. Відвага, сила, спритність – головні якості будь-якого героя.
Ведуча. Наступний конкурс – «Спортивний». Для його проведення запрошуємо вчителя фізкультури Дмитра Віталійовича .
Ведуча. Починаємо спортивний конкурс і запрошуємо на лінію старту учасника №1 – Іллю Осипука.
Ведучий. На лінію старту запрошуємо учасника №2 – Михайла Плохотюка і т.д.
Ведучий. Дякуємо нашим учасникам і просимо журі оцінити виступи.
Ведуча. Оцінки учасника №1.
Ведучий. Оцінки учасника №2 і т.д.
Ведуча. І загальна сума балів за ІІІ конкурси… (Журі називає суму балів кожного учасника).
4.
Ведучий. Котигорошко – уособлення мрій і сподівань українського народу. Люди мріяли про героя із надзвичайною силою, який захистив би їх від будь-якого ворога. Але таку чарівну і дивовижну силу можна побачити хіба що в казці.
Ведуча. Наступний конкурс – «З якої казки». Завдання конкурсу – за 30с. дати якомога більше відповідей на запитання із теми «Казка».
Ведучий. Запрошуємо на сцену учасника №1 –
Ведуча. Запрошуємо на сцену учасника №2 – і т.д.
(Оцінюється яскравість костюму та його захисту).
Ведучий. Дякуємо нашим учасникам і просимо журі оцінити виступи.
Ведуча. Оцінки учасника №1.
Ведучий. Оцінки учасника №2 і т.д.
Ведуча. І загальна сума балів за ІV конкурси… (Журі називає суму балів кожного учасника).
5.
Ведучий. Український народ після тяжкої праці завжди знаходив сили , щоб повеселитись. У вільний від роботи час молоді хлопці та дівчата збиралися гуртом, щоб похизуватися один перед одним своїми талантами.
Ведуча. Останній конкурс нашої програми «Мій талант». Зараз ми і побачимо, які ж талановиті наші учасники.
Ведучий. Запрошуємо на сцену учасника №1 –
Ведуча. Запрошуємо на сцену учасника №2 –
Ведучий. Дякуємо нашим учасникам і запрошуємо їх на сцену.
Ведуча. Іще раз гучними оплесками привітаємо
учасника №1 – , учня 4-Б класу.
Ведучий. учасника №2 – Олександра Кучинського, учня 4-А класу.
Ведуча. учасника №3 – Сергія Ганношина, учня 3-Б класу.
Ведуча. учасника №4 – Дмитра Антонюка, учня 3-А класу.
Ведучий. учасника №5 – Романа васильчука, учня 2-Б класу.
Ведуча. учасника №6 – , учня 2-А класу.
Ведучий. Учасник №7 – Владислава Шепетуна, учня 1-Б класу.
Ведуча. Учасник №8 – Володимира Назарова, учня 1-А класу.
Ведучий. Просимо журі оцінити 5-ий конкурс.
Ведуча. Оцінки учасника №1.
Ведучий. Оцінки учасника №2 і т.д.
Ведуча. Запрошуємо журі до оголошення результатів конкурсної програми «Котигорошко ».
(Журі називає суму балів кожного учасника від найменшого до найбільшого, вручають приз, медаль із номінацією. Останнім називають переможця. Переможець отримує медаль «Котигорошк» та головний приз.)