Коучинг-клас «Експериментальне вивчення обдарованості та креативності мислення сучасних школярів як чинників їхнього саморозвитку»

Про матеріал

Мета коучинг-класу:

ознайомити практичних психологів зі способами побудови індивідуального профілю особистісної креативності, особливостями психолого-педагогічного супроводу обдарованих дітей в умовах експерименту;

апробувати методи діагностики креативного мислення, що дозволяють здійснювати психологічне забезпечення індивідуальної траєкторії розвитку обдарованої дитини;

продемонструвати систему моніторингової роботи з питань вивчення нестандартного творчого мислення учнів закладу у коучинг-режимі.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Коучинг-клас для практичних психологів«ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ОБДАРОВАНОСТІ ТА КРЕАТИВНОСТІ МИСЛЕННЯ СУЧАСНИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ЧИННИКІВ ЇХНЬОГО САМОРОЗВИТКУ»  

Номер слайду 2

З досвіду роботипрактичного психолога Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 65 Москалюк Дар’ї Юріївни

Номер слайду 3

Мета коучинг-класу:· ознайомити практичних психологів зі способами побудови індивідуального профілю особистісної креативності, особливостями психолого-педагогічного супроводу обдарованих дітей в умовах експерименту;· апробувати методи діагностики креативного мислення, що дозволяють здійснювати психологічне забезпечення індивідуальної траєкторії розвитку обдарованої дитини;· продемонструвати систему моніторингової роботи з питань вивчення нестандартного творчого мислення учнів закладу у коучинг-режимі 

Номер слайду 4

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ

Номер слайду 5

Психологічний аспект практичного вивчення креативності, обдарованості та творчостіКреативність — це здатність створювати та віднаходити нові оригінальні ідеї, відхилюючись від загальноприйнятих схем, успішно вирішувати завдання нестандартним способом. Творчість – це здатність знаходити нові рішення, здатність мислити, а не спиратись на готові рішення, засвоєні розумом. Творча уява – це образ думок, який може існувати без будь-якої матеріалізації чуттєвих ідей. это образ мыслей и существовать оно может безо всякой материализации чувственных идей, тоді як креативність передбачає обов’язкове раціональне, практичне застосування.

Номер слайду 6

Онлайн-діагностика особистісної креативності за методикою О.Є. Тунік (комп’ютеризована версія)

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Результати та інтерпретація проведених досліджень Згідно U-критерію Манна-Уїтні дівчата наділені більш високим рівнем побіжності та гнучкості при тенденції до менших значень оригінальності. Тоді як у хлопчиків показники протилежні. Це узгоджується із оцінками вчителів, які відмічають, що дівчата більш посидючі, але вирішують задачі за відомими методами, тоді як хлопчики намагаються вирішити задачу швидше і найчастіше використовують нетрадиційні методи її вирішення.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Майстер-класи
Додано
27 червня 2018
Переглядів
949
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку