Козацько-селянські повстання 20–30-х років ХVІІ ст. «Ординація Війська Запорозького»

Про матеріал
Ознакомите учанив з основними подіями на українських землях початку XVII ст., які привели до початку повстань та стали відповідно їх причинами, ознайомити учнів з основними рушійними силами та ходом повстань, на підставі чого зробити учнями висновки стосовно до причин поразок повстань; розвивати вміння учнів працювати з підручником, історичними джерелами, історичною картою та вміння складати хронологічні таблиці та схеми, як основну допомогу в встановленні хронології та систематизації історичних подій. Наприкладі, лідерів та учасників повстань виховувати в учнів почуття мужності та патріотизму, гордості за свій народ.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Козацько-селянські повстання 20–30-х років ХVІІ ст. «Ординація Війська Запорозького»

Номер слайду 2

МЕТА - ознакомите учанив з основними подіями на українських землях початку XVII ст., які привели до початку повстань та стали відповідно їх причинами, ознайомити учнів з основними рушійними силами та ходом повстань, на підставі чого зробити учнями висновки стосовно до причин поразок повстань; розвивати вміння учнів працювати з підручником, історичними джерелами, історичною картою та вміння складати хронологічні таблиці та схеми, як основну допомогу в встановленні хронології та систематизації історичних подій. Наприкладі, лідерів та учасників повстань виховувати в учнів почуття мужності та патріотизму, гордості за свій народ. Основні ідеї та поняття: козацькі повстання, Люблинська унія, Берестейська унія. Тип уроку: комбінований.

Номер слайду 3

Питання на повторення: До складу якої держави увійшли українські землі в 2/2 XVI ст.?Коли і внаслідок якої події було утворено Річ Посполиту?Чи змінилося і як саме життя українського народу після Люблінської унії?Як український народ реагував на зміни, як відбулися на українських землях, після їх Люблінської унії?Навіть лідерів козацьких повстань 2/2 XVI ст.. Чому козацькі повстання другої половини XVI ст. завершилися поразкою повсталих?Як ви вважаєте, чи змінилося відношення польської влади до українського населення після цих повстань?

Номер слайду 4

Номер слайду 5

РОБОТА З ДОКУМЕНТОМ

Номер слайду 6

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Керівник повстання. Роки повстання. Хід повстання. Підсумки. Марко Жмайло. Тарас Федорович (Трясило)Іван Сулима. Павло Павлюк (Бут), Дмитро Гуня, Яков Острянін. Практична робота: заповнити таблицю «Козацькі повстання першої половини XVIІст.» (Самостійна робота з підручником стр. 99 – 104 параграфа 14)

Номер слайду 7

«Мозковий штурм», учні опрацювавши матеріал і заповнивши таблицю називають причини поразок повстань.

Номер слайду 8

Наслідки повстань: Повстання показали, що козацтво сформувалося у провідну військову силу. Здатну захистити не тільки власні інтереси, але й стати на захисті свого народу. З кожним повстанням український народ приходив до вироблення єдиної мети, для всіх прошарків українського суспільства – національне визволення. Як єдиний засіб захистити український народ. Параграф 14 (Прочитати)Практична робота: заповнити таблицю «Козацькі повстання другої половини XVI ст.» (Самостійна робота з підручником стр. 99 – 104 параграфа 14)

pptx
До підручника
Історія України 8 клас (Сорочанська Н.М., Гісем О.О.)
Додано
24 грудня 2022
Переглядів
355
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку