Козацькому роду нема переводу

Про матеріал
Тема уроку. Козацькому роду нема переводу. Перегляд:мультфільм із серіалу “Козаки”(фрагмент). Зображення одного з козаків-герої мультфільму(кольорові олівці, фломастери). Мета. Виховувати любов до України, гордість за український народ та прагнення захистити його надбання, здатність аналізувати та оцінювати досягнення національної культури. Естетичний смак, культуру мовлення, почуття прекрасного. Формувати здатність до розуміння та творчого самовираження у різних видах мистецтва під час сприймання мистецьких творів і їх практичного опанування – створення нового зображення одного з козаків. Розвивати асоціативне мислення, зорову пам'ять, просторове уявлення, творчу активність.
Перегляд файлу

3 клас.  Інтегрований курс мистецтво.

Вчитель Ольховик Лілія Володимирівна

Тема уроку. Козацькому роду нема переводу. Перегляд:мультфільм із серіалу “Козаки”(фрагмент). Зображення одного з козаків-герої мультфільму(кольорові олівці, фломастери).

Мета. Виховувати любов до України, гордість за український  народ та прагнення захистити його надбання, здатність аналізувати та оцінювати досягнення національної культури. Естетичний смак, культуру мовлення, почуття прекрасного.

            Формувати здатність до розуміння та творчого самовираження у різних видах мистецтва під час сприймання мистецьких творів і їх практичного опанування – створення нового зображення одного з козаків.

             Розвивати асоціативне мислення, зорову пам'ять, просторове уявлення, творчу активність.

Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.

Зоровий ряд: репродукції картин «Запорожці пишуть листа турецькому султану» та Петра Андрусєва «Козацькі старшини». Фото – репродукції фрагментів сюжетів козаків з мультфільмів «Як козаки куліш варили», «Як козаки наречених визволяли».

Художні матеріали: папір А4, простий олівець, фломастери та кольорові олівці.

Хід уроку.

І. Актуалізація опорних знань.

  • Привітання
  • Сьогодні я вас  знову запрошую в світ  Образотворчого мистецтва,  де ми працюватимемо разом і звичайно розраховую на вашу підтримку та допомогу. Кожному з вас хочу побажати на цьому уроці бути                                                                                                           

 

У – успішним

 

С – самовпевненим

 

П – працьовитим

 

І – інформованим

 

Х – хоробрим

 

У – уважним

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Бесіда – обговорення.

  • Яким народним українським героям присвячена найбільша кількість творів в різних видах мистецтва?
  • Які види мистецтва ви знаєте?

Оголошення теми уроку. Козацькому роду нема переводу.

ІІІ. Сприймання і освідомлення нового матеріалу - первинне сприймання матеріалу.

  • Хто такі козаки?

Козаки́  (давньорус. козакъ, пол. kozak, рос. казак) — вільні озброєні люди, представники військового стану.

Перегляд відео  https://www.youtube.com/watch?v=EIXctSrNxWA

 

Сьогодні ми познайомимось з козаками – героями мультиплікаційного фільму і побачимо як вони зображені в анімації (перегляд та аналіз мультиплікаційного фільму «Як козаки в футбол грали»).

https://www.youtube.com/watch?v=l6c0obw3WsU

 

  • Звертаємось до образотворчого мистецтва.

Знайомство з картиною .Петро Андрусів «Козацькі старшини».

Історія створення історичної картини  Іллі Рєпіна «Запорожці пишуть листа турецькому султану».

Словникова скриня.

Історична картина – зображення конкретних історичних явищ суспільного життя минулого та сучасного, а також діяльності історичних осіб.

Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=qWPw0h4KPLQ

ІV.Практичне завдання.

Введення в тему.

  • Повертаємось до наших мультиплікаційних героїв козаків і спробуємо намалювати зображення одного з козаків.

Пояснення виконання завдання.

1.Порівняння зовнішнього вигляду козаків з картини Іллі Рєпіна та козаків з мультиплікаційного фільму.

На картині зображені реальні люди і виглядають вони по-справжньому.

У мультфільму – герої козаки виглядають наче ляльки.

Головна різниця – у пропорціях.

Словникова скриня.

Пропорції фігури – співвідношення розмірів частин тіла людини.

2. Ознайомлення учнів з пропорціями людини та героями аніме.

3. Правила композиції.

4. Реалізація знань, умінь і навичок утворення «живих» ліній та кольорів у створенні графічного малюнку – сюжету мультиплікаційного фільму  «Як козаки новий рік зустрічали».

 

V. Підсумок уроку.

Бесіда. Виставка-обговорення робіт.

- Хто такі козаки?

- Чому їм присвячено багато творів мистецтва?

VІ. Домашнє завдання.

Поповнити свої знання про козаків, відвідавши шкільну бібліотеку.

 

doc
Пов’язані теми
Мистецтво, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 лютого 2023
Переглядів
904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку