Технологічна карта та презентація до уроку ОМ у 3 класі за темою "У світі реального та уявного. Картини М.Приймаченко. Контрастні кольори. Зображення фантастичних тварин"

Про матеріал
Матеріал уміщує технологічну карту та презентацію для проведення уроку образотворчого митецтва у 3 класі НУШ
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема «У світі реального та уявного. Картини М. Приймаченко. Контрастні кольори. Зображення фантастичних тварин (гуаш)»

Номер слайду 2

Народні маляри – це майстри, які не здобуваючи художньої освіти, створюють картини, розписують храми, будинки.

Номер слайду 3

Рибний цар піймав одуда і радий. Оця Марія звірів малювала

Номер слайду 4

Запам’ятайте:кольори, розташовані в колірному колі протилежно один одному, називаються контрастними.

Номер слайду 5

Вправа «Утвори пару»

Номер слайду 6

Вправа «Займи місце»

Номер слайду 7

Вправа «Знайди зайве»

Номер слайду 8

Правила техніки безпеки на уроці образотворчого мистецтва

Перегляд файлу

Технологічна карта уроку

«Образотворче мистецтво»

 

Урок  21
ПІБ учителя:  Синиця Олена Володимирівна
Клас: 3-А
Тема: У світі реального та уявного. Картини М. Приймаченко. Контрастні кольори. Зображення фантастичних тварин.

  Мета:

  Навчальна:    ознайомити учнів із світом народного малярства, з творчістю народної художниці України

                         М. Приймаченко, дати визначення поняттю «колірний контраст»,  вчити створювати образи                                                                                    фантастичних тварин, застосовуючи виражальні засоби образотворчого мистецтва;

 Розвивальна:  розвивати композиційні навички, асоціативно-образне мислення, творчу уяву, фантазію,  

                         естетичний смак;                                         

 Виховна:         виховувати почуття патріотизму, шанобливе ставлення до народних традицій, сприяти їх       

                           відродженню, любов до тварин.

Цілі уроку:

  • засвоєння мистецької термінології;
  • формування системи художніх знань;
  • розвиток умінь сприймання, інтерпретації та оцінювання творів мистецтва, використовуючи ІКТ;
  • розвиток індивідуальних художніх здібностей;
  • виховання в учнів емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва та дійсності.

Формування  ключових компетентностей: спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя, екологічна грамотність і здорове життя, природничі науки і технології, математична, інформаційно-цифрова,

 громадянська та соціальна, здоров`язбережувальна, ініціативність і підприємливість.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Освітні галузі: соціальна і здоров’язбережувальна, мовнолітературна, математична. 

Обладнання: ресурс відеоконференцій Google Meet, Jamboard, презентація, гуаш, альбом, ємність для води, пензлики, кольорові олівці, серветки.

 

Етап уроку

Зміт роботи

Діяльність учителя

Діяльність учнів

Компетентності

Наскрізні лінії

І. Організаційний

Організація класу, емоційне налаштування

Вітається з учнями, створює емоційний та психологічний настрій

Вітаються , налаштовуються на роботу, пояснюють власний вибір

Спілкування державною мовою.

Екологічна грамотність і здорове життя

НЛ-3

ІІ. Актуалізація опорних знань

Створення проблемної ситуації

Запитує, доповнює, уточнює відповіді дітей, спонукає до активної роботи

Відповідають на питання, доповнюють, висловлюють власні припущення

Уміння вчитися

 впродовж життя

НЛ-1

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Визначення теми уроку та його завдань

Оголошення теми та задач уроку

Розповідає, просить оголосити очікування

Висловлюють власні припущення, з’ясовують задачі уроку

Природничі науки і технології

НЛ-1

ІV. Основна частина

  1. Вивчення нового матеріалу

 

 

 

 

а) Обговорення слайдів «Фантастичні тварини»

Вправа «Відкритий мікрофон»

 

б)Тлумачення понять «колірне коло», «контрастні кольори», «декор»

 

 

 

Знайомить з інформацією, запитує, залучає учнів до обговорення

 

 

 

Формує нові знання, спонукає до активної роботи

 

 

 

Демонструють знання матеріалу,

використовуючи життєвий досвід

 

 

 

Сприймають інформацію, запам’ятовують, аналізують

 

 

 

Спілкування державною мовою.

 

Математична

 

 

 

 

 

Уміння вчитися

 впродовж життя

 

 

 

 

НЛ-2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

НЛ-3

2.Пробне застосування знань, формування умінь

 

а) Вправа «Утвори пару»

 

Пропонує утворити пари контрастних кольорів, пробуджує зацікавленість

 

Працюють з інтерактивною дошкою Jamboard

http://surl.li/ennea 

Інформаційно-цифрова

НЛ-4

 

б) Вправа «Знайди місце»

 

Пропонує розмістити об’єкт, щоб підкреслити контраст

Працюють з інтерактивною дошкою Jamboard

http://surl.li/ennea

 

 

 

в) Вправа «Знайди зайве»

Пропонує знайти зайве серед зображень

Працюють з інтерактивною дошкою Jamboard

http://surl.li/ennea

 

 

 

 

в)Хвилинка відпочинку

Пропонує і показує вправу на подолання тривоги

Виконують вправу з вчителем

Здоров’язбере

жувальна

НЛ-3

 

3.Застосування знань, умінь і навичок

а) ТБ на уроці ОМ

Нагадує про дотримання правил ТБ

Сприймають інформацію, дбають про

 безпечне середовище

Здоров’язбере

жувальна

 

 

б)Творча робота учнів.

Метод «Перевернутий

клас»

Дає поради, підказки, корегує діяльність учнів, слідкує за ТБ на уроці

Виконують роботу, корегують, демонструють та застосовують знання

Соціальна та громадянська

НЛ-4

V. Заключна частина. Рефлексія

А)Аналіз дитячих робіт.

Презентація робіт

 

Перевіряє роботи, коментує, оцінює, пропонує презентувати свою роботу, озвучити її назву,

створює ситуацію успіху

Презентують роботи, оголошують придумані назви, відповідають на питання, усвідомлюють важливість діяльності

Спілкування державною мовою

 

Ініціативність і підприємливість

 

НЛ-1

НЛ-4

 

Б)Вправа «Кольоровий настрій»

Створює позитивний настрій

Пояснюють дії, демонструють задоволення від кінцевого результату

Спілкування державною мовою

НЛ-3

 

 

zip
Додано
5 березня 2023
Переглядів
649
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку