Технологічна карта уроку
«Образотворче мистецтво»
Урок № 21
ПІБ учителя: Синиця Олена Володимирівна
Клас: 3-А
Тема: У світі реального та уявного. Картини М. Приймаченко. Контрастні кольори. Зображення фантастичних тварин.
Мета:
Навчальна: ознайомити учнів із світом народного малярства, з творчістю народної художниці України
М. Приймаченко, дати визначення поняттю «колірний контраст», вчити створювати образи фантастичних тварин, застосовуючи виражальні засоби образотворчого мистецтва;
Розвивальна: розвивати композиційні навички, асоціативно-образне мислення, творчу уяву, фантазію,
естетичний смак;
Виховна: виховувати почуття патріотизму, шанобливе ставлення до народних традицій, сприяти їх
відродженню, любов до тварин.
Цілі уроку:
Формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя, екологічна грамотність і здорове життя, природничі науки і технології, математична, інформаційно-цифрова,
громадянська та соціальна, здоров`язбережувальна, ініціативність і підприємливість.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Освітні галузі: соціальна і здоров’язбережувальна, мовнолітературна, математична.
Обладнання: ресурс відеоконференцій Google Meet, Jamboard, презентація, гуаш, альбом, ємність для води, пензлики, кольорові олівці, серветки.
Етап уроку |
Зміт роботи |
Діяльність учителя |
Діяльність учнів |
Компетентності |
Наскрізні лінії |
І. Організаційний |
Організація класу, емоційне налаштування |
Вітається з учнями, створює емоційний та психологічний настрій |
Вітаються , налаштовуються на роботу, пояснюють власний вибір |
Спілкування державною мовою. Екологічна грамотність і здорове життя |
НЛ-3 |
ІІ. Актуалізація опорних знань |
Створення проблемної ситуації |
Запитує, доповнює, уточнює відповіді дітей, спонукає до активної роботи |
Відповідають на питання, доповнюють, висловлюють власні припущення |
Уміння вчитися впродовж життя |
НЛ-1
|
ІІІ. Визначення теми уроку та його завдань |
Оголошення теми та задач уроку |
Розповідає, просить оголосити очікування |
Висловлюють власні припущення, з’ясовують задачі уроку |
Природничі науки і технології |
НЛ-1 |
ІV. Основна частина
|
а) Обговорення слайдів «Фантастичні тварини» Вправа «Відкритий мікрофон»
б)Тлумачення понять «колірне коло», «контрастні кольори», «декор»
|
Знайомить з інформацією, запитує, залучає учнів до обговорення
Формує нові знання, спонукає до активної роботи
|
Демонструють знання матеріалу, використовуючи життєвий досвід
Сприймають інформацію, запам’ятовують, аналізують
|
Спілкування державною мовою.
Математична
Уміння вчитися впродовж життя
|
НЛ-2
НЛ-3 |
2.Пробне застосування знань, формування умінь
|
а) Вправа «Утвори пару»
|
Пропонує утворити пари контрастних кольорів, пробуджує зацікавленість
|
Працюють з інтерактивною дошкою Jamboard |
Інформаційно-цифрова |
НЛ-4 |
|
б) Вправа «Знайди місце»
|
Пропонує розмістити об’єкт, щоб підкреслити контраст |
Працюють з інтерактивною дошкою Jamboard |
|
|
|
в) Вправа «Знайди зайве» |
Пропонує знайти зайве серед зображень |
Працюють з інтерактивною дошкою Jamboard |
|
|
|
в)Хвилинка відпочинку |
Пропонує і показує вправу на подолання тривоги |
Виконують вправу з вчителем |
Здоров’язбере жувальна |
НЛ-3
|
3.Застосування знань, умінь і навичок |
а) ТБ на уроці ОМ |
Нагадує про дотримання правил ТБ |
Сприймають інформацію, дбають про безпечне середовище |
Здоров’язбере жувальна |
|
|
б)Творча робота учнів. Метод «Перевернутий клас» |
Дає поради, підказки, корегує діяльність учнів, слідкує за ТБ на уроці |
Виконують роботу, корегують, демонструють та застосовують знання |
Соціальна та громадянська |
НЛ-4 |
V. Заключна частина. Рефлексія |
А)Аналіз дитячих робіт. Презентація робіт
|
Перевіряє роботи, коментує, оцінює, пропонує презентувати свою роботу, озвучити її назву, створює ситуацію успіху |
Презентують роботи, оголошують придумані назви, відповідають на питання, усвідомлюють важливість діяльності |
Спілкування державною мовою
Ініціативність і підприємливість
|
НЛ-1 НЛ-4 |
|
Б)Вправа «Кольоровий настрій» |
Створює позитивний настрій |
Пояснюють дії, демонструють задоволення від кінцевого результату |
Спілкування державною мовою |
НЛ-3
|