"Особистість дитини"

Про матеріал

не обговорювала «Метод», але вона демонструвала важливі явища, які були виявлені в процесі її роботи з дітьми

Повинні розвиватися всі діти.

1.2 Подібно до інших антропологів і біологів, таких як, наприклад, А. Портман, Монтессорі віддавала перевагу терміну вибудовування особистості" або "створення особистості".

Перегляд файлу

Кожна дитина - творець своєї особистості

Дитина створює себе у зв’язку з середовищем  і дорослим.

   1.1. Вивчення Дитини та її важливості.

Монтессорі не обговорювала «Метод», але вона демонструвала важливі  явища, які були виявлені в процесі її роботи з дітьми

  Повинні розвиватися всі діти.      

 1.2  Подібно до інших антропологів і біологів, таких як, наприклад, А. Портман, Монтессорі віддавала перевагу терміну вибудовування особистості" або "створення особистості".

1.3  Вивчати дитину з самих основ.

1.3.1 прочитати книгу.

1.3.2Згідно із законами розвитку, у дітей є природний спосіб вибудувати себе як особистість

"Вчені 18-го століття (або, скоріше, філософи тих днів) вірили в преформізм. Вони вважали, що в яйцеклітині міститься мініатюрна копія чоловіка (або жінки). Ця копія настільки мала, що можна вважати її невидимою, але вони вважали, що вона дійсно існує і їй судилося стати дорослою людиною. Доктор медицини, К. Ф. Вольф , використовуючи нещодавно винайдений мікроскоп, вирішив подивитися, що відбувається в процесі творіння. Таким чином, він встановив, що ніякої мініатюрної копії не існує і істота створює себе сама. Він описав процес таким, яким він його побачив. Спочатку ембріон являє собою одну єдину клітину, яка ділиться на дві частини, потім ці дві частини діляться на чотири частини і так, за допомогою розмноження клітин, формується нова істота".

  1.3.3.Мати, Батько, Вчителі можуть посприяти в процесі побудови особистості, але дитина повинна слідувати законам природи.

   "Так ми виявляємо, що освіта - це не щось, що робить учитель, а природний процес, унаслідок якого розвивається людина. Цей розвиток не відбувається завдяки вислуховуванню потоку слів, а в результаті власного досвіду діяльності дитини в середовищі. Робота вчителя – не говорити, а підготувати й організувати ряд мотивів для культурної діяльності у спеціально розробленому для дитини середовищі.

"Дитина не може розвиватися так, як повинна, тому що дорослий пригнічує її. Але саме слово "дорослий" - абстрактне поняття. Насправді, дитина ізольована від суспільства; ... Суспільство ж ввіряє дорослим повністю протилежну роль: воно довіряє дорослим освіту і розвиток дітей.

   Дорослі захищають себе і несвідомо роблять помилку. Вони захищають себе, тому що хочуть найкращого для дитини. Але коли вони усвідомлюють, що те, що вони роблять, аж ніяк не є заявленим "найкращим", то вони не знають, які ще є можливості.

 

 1.3.4  Дорослий повинен виявити всередині себе досі невідому йому і здійснювану ним помилку, яка заважає йому побачити дитину такою, якою вона є.

    Мета Монтессорі- зробити кожну людину особистістю і в той самий час розвинути гуманітарне суспільство.

       В Монтессорі класі у дитини є власний простір,і вона буде робити те,чим сама хотіла б зайнятись, але пам’ятатиме при цьому, що вона не повинна відволікати інших чи заважати їм.

       Освіту дитини слід починати з моменту народження.

 

1.3.1.1 Розвиток психіки

     Перші два роки показують закони розвитку психіки.

Існує незвідане психічне життя.

Дитина - творець людини.

Дитина - наша надія на майбутнє нашого світу.

 

1.3.1.2 Розвиток розуму

Розум дитини має здатність мимоволі вбирати, класифікувати отримані в середовищі враження й абстрагуватися від них.

Розум дитини відрізняється від розуму дорослого. Розум дитини має здатність неусвідомлено вбирати і потім відпрацьовувати на практиці те, що він побачив, почув і відчув в середовищі.

 

1.3.1.3.Розвиток тіла

Вирішальні роки

У кожної дитини є власний внутрішній план розвитку і внутрішній вчитель (або архітектор).

    Дитина сама повинна здійснити будівництво своєї особистості, і ніхто інший. Дорослі зроблені із того, що вони самі отримали, коли були дітьми. Перший і другий рік - найважливіші. Дитині потрібно увібрати середовище, адаптуватись і зрозуміти; все це відбувається в даний період, ніхто цьому спеціально не навчає.

      Дитина сама повинна вибудувати свій інтелект, релігійність, соціальні навички та національні риси.

    Здається, природа потурбувалась про цей процес будівництва, коли дала дитині можливість відсіювати вплив інтелекту дорослого і слухати свого внутрішнього помічника, який є архітектором від природи.

   2.  У віці трьох років дитина вже заклала фундамент своєї особистості.

     Ми не можемо занадто зіпсувати дитину, але іноді нам потрібно встановлювати межі.

  3. Перед нами істота яку ми не можемо вважати безпорадною.

Якщо дитина може слідувати своїм внутрішнім законам під час розвитку себе як особистості, тоді "дитина, замість того, щоб ставати тягарем, постає перед нами, і в цьому найвеличніше та найвтішніше диво природи"

 

1.3.2.4 Дитина як творець людини.

Що це означає?

Гігієна тіла

Гігієна розуму

Гігієна душі

Дитина потребує гігієни не лише тіла, але і розуму.

"...Є дещо важливіше за фізичну гігієну. Подібно до того, як гігієна тіла слугує бар'єром для тілесних ушкоджень, так само ми маємо дбати про захист розуму й душі від заподіяння їм шкоди".

"Дитина - це не інертне створіння, яке всім зобов'язане нам, немов вона порожня посудина, яку нам потрібно наповнити. "

Отже, дитина має бути вдячна дорослим.

"Те, що нам слід захищати, це створення людської нормальності. Хіба всі наші зусилля не були спрямовані на те, щоб прибрати будь-які перешкоди, з якими може зіткнутися дитина на шляху розвитку, на те, щоб прибрати всі небезпеки і непорозуміння, які можуть загрожувати цьому розвитку? "

 

Цитати

"Але в інших своїх діях дитина вільна, природа звільнила її від точних вимог інстинктів. Коли йдеться про дитину, інстинкти не відіграють вирішальної ролі. М'язи стають сильнішими, але вони чекають команди розуму, який координує їхню роботу. Людина розвивається не просто як представник роду людського, а як особистість. "

"Таким чином, подібно до того, як ембріон стає дитиною, а потім дитина стає дорослою людиною, особистість формується завдяки власним зусиллям. "

"Батько надає невидиму клітину. "

"На додаток до іншої самотньої клітини, мати надає заплідненій яйцеклітині простір для життя, тож із часом вона може вирости в повністю розвинену дитину. "

"Неправильно говорити, що мати і батько створили дитину.  Нам радше слід говорити, що дитина - батько людини»

Кожна особистість - орган суспільства.

"Кожен орган складається зі спеціальних клітин і виконує певні функції, відмінні від тих, що виконують інші органи. При цьому кожна функція однаково важлива для здоров'я і благополуччя організму. Отже, кожен орган існує і функціонує на благо цілого. "

"Наскільки ж цікаві ті величезні відмінності, що існують між різними клітинами, адже кожна походить з початкового набору абсолютно однакових клітин. ...те ж саме відбувається з людськими спільнотами .... "

 

2.Монтессорі дає імена несвідомим творчим здібностям.

2.1.Розум, який все поглинає (абсорбуючий розум). Розум дитини відрізняється від розуму дорослого, адже дитині потрібна вся інформація із середовища. Це середовище у їх пам'ять. Дитина повинна ввібрати всю інформацію із середовища, запам’ятати її і побудувати свою особистість.

Енграми – певні враження (відбиток).

Мнеме – пам'ять  дитини відрізняється від пам’яті дорослого (несвідома).

Небули – планети(частинки тіла).

Хорме – життєва енергія.

Інкарнація – перетворення, втілення.

Фізичний ембріон –  створює тіло.

Ментальний ембріон – створює розум.

Психологічний ембріон – створює психіку.

Соціальний ембріон – створення соціальних здібностей.

Сенситивні періоди – коли дитина може вчити навички як ніколи.

Людські тенденції - це людські характеристики людей.

Поляризація/концентрація – уваги.

 

 4. Висновок

Ми, вчителі, можемо лише допомагати дитині виконати роботу.

 

 

 

 

docx
Додано
13 листопада 2022
Переглядів
469
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку