кп 3 клас 1 семестр дизайн і технології

Про матеріал
До Вашої уваги, пропоную Вам календарно тематичне планування для третього класу, перший семестр, дизайн і технології програма Олександри Яківни Савченко 1урок в тиждень. Сподіваюся, що моє КП допоможе Вам.
Перегляд файлу

Дизайн і технології

 Зведена таблиця розподілу навчального часу в 3 класі

Семестр

Загальна кількість

годин

Кількість

годин на

тиждень

І семестр

 15

1

ІІсеместр

20

1

Усього

35

1

Програмне і навчально-методичне забезпечення навчального плану

Календарне планування складено згідно:

Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022

№ 743-22

3 клас :Я досліджую світ, частина 2 , 3 клас. (авт. Корнієнко М.М.ТОВ Видавництво «Ранок»– 2020)

№ уроку

Дата проведення

Зміст

навчального матеріалу

Очікувані результати

навчально-пізнавальної діяльності

І семестр

Розділ І. Мистецькі мандри ліричних персонажів і легендарних героїв

1

07.09

Серветка для святкового столу.

Складання серветки для прикрашання святкового столу. С.7

розрізняє предмети побуту в традиційному і сучасному інтер’єрі, матеріали, з яких вони зроблені [3 ТЕО 1.3]; вибирає і аналізує конструкцію обраного предмета побутудля виготовлення макету [3 ТЕО 1.1; 1.3; 1.4]; створює поетапно макет предмета побуту за зображеннями,зразком, описом або власним задумом [3 ТЕО 1.4]; пояснює культурне розмаїття українського суспільства, місцеві традиції [3 ТЕО 1.4; 2.2]; визначає кольорову гамму та особливості побудови й розташування орнаментів на взірцях декоративноужиткового мистецтва [3 ТЕО 1.4; 2.2]; впорядковує орнаменти за кольоровою гамою та видами (геометричні, рослинні, зооморфні, антропоморфні) [3 ТЕО 1.4; 2.2]; аналізує інформацію з різних джерел (підручник, фотографії, каталоги, посібники, комп’ютерні програми, Інтернет-ресурси, музеї, фільми тощо) [3 ТЕО 1.4; 2.2]; розробляє або добудовує орнамент з самостійно вибранихматеріалів [3 ТЕО 1.4; 2.1]; досліджує властивості тканих і нетканих матеріалів на дотик та візуально [3 ТЕО 1.3]; розрізняє види тканих і нетканих матеріалів натурального походження (рослинного і тваринного) та способи їх виготовлення [3 ТЕО 1.3]; виготовляє виріб з тканих і нетканих матеріалів, зокремавторинних; [3 ТЕО 1.4; 2.2; 3.1; 3.2] розрізняє та використовує креслярські інструменти та лінії[3 ТЕО 1.2; 1.4]; вимірює розміри предметів за допомогою лінійки [3 ТЕО 1.4]; виконує розгортку об’ємних фігур, зокрема з використанням цифрових пристроїв [3 ТЕО 1.2; 1.4]; експериментує, добудовуючи виготовлені розгортки за потреби та бажанням [3 ТЕО 1.2; 1.4]; розробляє макет об’ємних фігур індивідуально або в групі [3 ТЕО 1.4] досліджує проблеми та потреби у створенні виробів[3 ТЕО 1.1; 4.1]; вибирає об’єкт проєктування і виготовлення із низки запропонованих або власних ідей [3 ТЕО 1.1]; розробляє план реалізації задуму в матеріалі та критерії оцінювання майбутнього виробу [3 ТЕО 1.1]; аналізує моделі, подібні обраному виробу (моделіаналоги)для продукування нових ідей [3 ТЕО 1.4]; розрізняє і використовує формат композиції (горизонтальний, вертикальний), симетричні й асиметричніформи, рівновага, спектр кольорів, теплі і холодні кольори та відтінки [3 ТЕО 1.4]; виконує завдання з продовженням: добудовує, домальовує, удосконалює або розробляє композицію виробу (засобамималюнку, ескізу, макету), зокрема з використанням цифрових пристроїв [3 ТЕО 1.2; 1.4]; застосовує творчі методи проєктування – переносить форми природних і рукотворних об’єктів на власну модель (метод біоніки) [3 ТЕО 1.4]; описує модель спроєктованого виробу [3 ТЕО 1.2; 1.4]; добирає матеріал для виготовлення спроєктованого виробу[3 ТЕО 1.3]; розраховує орієнтовні витрати на виготовлення виробу [3 ТЕО 3.1]; планує послідовність технологічних операцій для виготовлення спроєктованого виробу (пласкої та об’ємної форми) [3 ТЕО 1.1; 2.2] розрізняє види ручних та механічних інструментів і пристосувань [3 ТЕО 2.1]; працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючисьбезпечних прийомів і норм санітарії [3 ТЕО 2.1; 4.3]; організовує робоче місце [3 ТЕО 4.2]; виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи [3 ТЕО 2.2]; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх [3 ТЕО 2.1]; обробляє деталі виробу за потреби; [3 ТЕО 2.1] застосовує рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання; [3 ТЕО 2.1] удосконалює технологію виготовлення виробу за потреби;[3 ТЕО 2.2] виготовляє деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій обробки матеріалів (витинка, вишивка, плетіння, мозаїка, пап’є-маше, скрапбукінг тощо);[3 ТЕО 2.2] раціонально використовує час та матеріали, зокрема і вторинні [3 ТЕО 3.1; 3.2]; аналізує свої помилки, по-можливості виправляє їх[3 ТЕО 1.5] обговорює корисність, естетичність та якість індивідуально або спільно створених виробів [3 ТЕО 1.5]; готує презентацію та рекламу, зокрема з використанням цифрових пристроїв [3 ТЕО 1.5]; презентує результати власної або спільної проєктнотехнологічної діяльності [3 ТЕО 1.5]; виявляє повагу до авторства власних робіт та інших осіб [3 ТЕО 1.5]; оцінює свою комунікативну діяльність, досягнення, труднощі [3 ТЕО 1.5]; долучається спільно з рідними та друзями до доброчинної діяльності в групах із власноруч створеними виробами [3 ТЕО 2.2; 4.1]; дотримується правил спільної роботи в групі [3 ТЕО 1.5; 1.4]; обґрунтовує потребу допомагати іншим, робити корисні справи, подарунки, бережливо ставитися до природного середовища [3 ТЕО 1.1; 1.5; 3.2]; виявляє толерантність, милосердя, повагу до інших [3 ТЕО 1.1; 1.5]; розрізняє професії за сферами життєдіяльності; [3 ТЕО 1.1; 2.1] пояснює правила догляду за взуттям [3 ТЕО 4.1]; уміє правильно складати одяг, розвішувати його на плічках [3 ТЕО 4.1]; лагодить нескладні пошкодження предметів побуту за потреби [3 ТЕО 4.1; 4.2; 4.3]; вирощує кімнатні рослини для класного приміщення або інших потреб [3 ТЕО 4.1]; аналізує послідовність приготування різних видів бутербродів та їх користь для здоров’я [3 ТЕО 4.1]; складає серветки для святкового столу різними способами [3 ТЕО 4.1]

2

14.09

Проект «Сад на підвіконні».

Утворити сад із кімнатних рослин, навчитися доглядати за ним. С.11

3

21.09

Проект «Наші домашні улюбленці».

Скласти розповідь про своїх домашніх тварин; з’ясувати, як доглядати за ними. С.15

4

28.09

Створюємо орнамент.

Створення орнаменту із крупи та насіння за власним задумом.С.19-20

5

02.10

Виготовляємо соробан.

Виготовлення соробану – стародавньої рахівниці.С.23

6

12.10

Майструємо зі старих дисків.

Виготовлення іграшки із старих дисків. С.26

7

19.10

Тренажер клавіатури.

Виготовлення макету клавіатури. С.29

8

02.11

Кошик для олівців.

Виготовлення кошика для олівців. С.31

9

09.11

Паперове дерево.

Виготовлення дерева з паперового пакета. С.35

10

16.11

Створюємо конструктор.

Виготовлення 3D-конструктора.С.39

11

23.11

Створюємо павучка.

Виготовлення м’якої іграшки із ниток. С.43

12

30.11

Прикраси з бісеру.

Виготовлення прикраси з бісеру. С.47

13

07.12

Різдвяний чобіток.

Виготовлення різдвяного чобітка. С.51

14

14.12

Новорічна ялинка.

Виготовлення ялинки з текстильних матеріалів. С.55

15

21.12

Підсумковий урок.

Мистецький вернісаж. Виставка робіт.

Наскрізні   змістовні лінії

Інформаційно-комунікаційне середовище

забезпечує розвиток асоціативно-образного та критичного мислення, оволодіння базовими знаннями у партнерській взаємодії, що формують цілісне уявлення про виробничу сферу людської діяльності, а також є підґрунтям для реалізації творчого потенціалу учнів під час засвоєння навчального матеріалу наступних змістових ліній, які структуровані за способами інтегрованої проєктнотехнологічної діяльності.

Середовище проєктування

спрямована на розвиток аналітичного, просторового та творчого мислення, уміння працювати в команді, створення умов для оволодіння елементами дизайну: виявлення проблем, продукування ідей, вибору соціально і особистісно значущих об’єктів проєктування; виконання елементарних графічних зображень; добір матеріалів для виготовлення виробу за їх властивостями; експериментування з матеріалами і технологіями для реалізації власних ідей; планування технології послідовності виготовлення виробу.

Середовище техніки і технологій

передбачає розвиток логічного та алгоритмічного мислення, психомоторних здібностей, здатності до координування дій і взаємодопомоги; навичок організації робочого місця, безпечної праці з ручними, механічними інструментами й пристосуваннями; умінь поетапного виготовлення виробів з використанням традиційних та сучасних технологій, раціональної обробки різних матеріалів.

Середовище соціалізації

спрямована на розвиток емоційного інтелекту; оцінювання і самооцінювання процесу та результатів власної або спільної проєктно-технологічної діяльності; розвиток здатності презентувати освітні результати, обговорювати їх з іншими, ефективно використовувати створені вироби; формування досвіду доброчинної діяльності, підприємливості, гостинності; виконання трудових дій у побуті, розвиток прагнення якісно і безпечно облаштовувати свій життєвий простір.

 

docx
Додано
17 жовтня 2022
Переглядів
882
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку